Hop til indhold

Gode julegaver til hunden.


Trine
 Share

Recommended Posts

Hvis i lige som mig tænker på at købe noget aktivitetslegetøj, til den kære hund i julegave.

Er det en god ide at kikke ved Apporten.dk , de har tilbud på næsten alt deres aktivitetslegetøj. Nina Ottoson, kong, Leo og Mike.

 

:vuf:

 

 

Det kan godt svare sig at google lidt :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Tja, man kan sige Chacco får "lille pigen" i julegave.

 

Men han skal også have noget aktivitets legetøj, da han er en smart lille hund:vuf: Også mangler han tøjdyr med piv i, da han har det med at smide dem væk :shock:

 

"Lille pigen" Skal da også have lidt. Hun er kun omkring de 10 uger juleaften, så hun skal have nogle små bamser og noget med piv i :-) Hun er kun en lille chihuahua så der er grænser for hvor stort det kan blive :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet til at købe 5 agility-spring til karla :oops: De var nedsat til skallede 50 kr i en Netto her på vesterbro.... Så skal der fandeme trænes post-turns og bagkryds til den store guldmedalje :lol:

 

Eneste hage er, at jeg nu skal have dem med hjem i toget sammen med al min anden bagage :stupid:

 

Hvor der er vilje er der vej :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...