Hop til indhold

en sød lille video


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ih hvor sødt! :lun:

 

Kan slet ikke stå for vovse, når den lunter rundt for at gå på plads - det ser lidt besværligt ud med den lange krop! :klap:

 

Må sige det har ændret mit syn på gravhunde og ældre med stok! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lige prøvet at høre det igen. Han får 193,5 point - men dommeren siger ikke hvad max point er - så det er jo nok noget "man bare ved"

 

Simpelthen for dårligt, at de ikke siger det :mrgreen:

 

Han sige at de havde 3 hunde til prøve og kun den ene bestod. :klap:

 

Hvor ER det dog flot, og blev da helt rørt over det tætte samarbejde mellem dem :hjerte:

 

Tusind tak for linket, super fødselsdagsgave :mrgreen:

 

Utility B Class var han oppe i, har lige googlet det og MAX point er 200, så RIGTIGT flot gået :)

 

Hold kæft, hvor er det flot! :klap:

 

Og hey, har du fødselsdag?! Jamen, så: Tillykke med den :tillykke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot gået:5up:

 

Hunden ser mindst lige så gammel ud som herren:-D

 

Hih, det tænkte jeg også da jeg så dens bevægelser, men det er desværre ikke alder men dårlig avl der har gjort at mange af de amerikanske og engelske gravhunde her utroligt ringe bevægeapparat :cry: de savner fuldstændig afspark og bevæger bagbenene mest helt inde under sig, deraf den hoppende effekt i gallop. (det er lige hvordan jeg bedst kan beskrive det, nok andre der kan bedre :-D) Jeg tror det har noget at gøre med markafstand også, hvor der er mere luft under de europæiske gravhunde, så har mange af disse ligefrem slidt pelsen af under brystet så "lave" er de.

 

Det kan dog stadig godt være at lige denne her er gammel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hih, det tænkte jeg også da jeg så dens bevægelser, men det er desværre ikke alder men dårlig avl der har gjort at mange af de amerikanske og engelske gravhunde her utroligt ringe bevægeapparat :cry: de savner fuldstændig afspark og bevæger bagbenene mest helt inde under sig, deraf den hoppende effekt i gallop. (det er lige hvordan jeg bedst kan beskrive det, nok andre der kan bedre :-D) Jeg tror det har noget at gøre med markafstand også, hvor der er mere luft under de europæiske gravhunde, så har mange af disse ligefrem slidt pelsen af under brystet så "lave" er de.

 

Det kan dog stadig godt være at lige denne her er gammel :-D

 

jeg synes at læse et andet sted, at han var 9 år, men er ikke sikker

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...