Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Har set at Stephenie Meyer har lavet en lille novelle på baggrund af en newborn som kommer på nettet, gratis, inden Eclipse kommer ud :D

Wee!

Wauw! Er det rigtigt? Sejt :mrgreen:

 

Men hvis hun føler sig så forbandet inspireret, kunne hun så ikke tage og færdiggøre Midnight Sun? Hva?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

NU kan jeg også være med. Så Twiligt i går aftes og nu skal jeg til at se New Moon. Men selvom jeg synes det er spændende underholdning, så må jeg indrømme, at jeg som 31-årig vist ikke er målgruppen, for nøj hvor deres mærkværdige forhold irriterer mig. De har jo ikke haft en egentlig samtale endnu! Men efter 5 minutters sniksnak, så fortæller han da lige at han er vampyr.

 

Jeg overvejer om det skyldes, at film baseret på bøger bare aldrig er helt gode. Er bøgerne bedre end filmene?

Jeg tør ikke kigge i tråden og se om andre har skrevet det, for så får jeg sikkert læst nogle spoilers.

 

Helle for Dr. Cullen forresten! Ham napper jeg, ja tak. Så kan I andre få de unge drenge haha.

 

 

jeg har ikke set filmene - jeg elsker derimod bøgerne :hjerte: og jeg nærmer mig vist nok 33 - så nok også liiiiige gammel nok i forhold til målgruppen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke set filmene - jeg elsker derimod bøgerne :hjerte: og jeg nærmer mig vist nok 33 - så nok også liiiiige gammel nok i forhold til målgruppen :mrgreen:

 

Skide være med målgruppen :drille: jeg synes overhovedet ikke bøgerne egner sig til unge under 18 år :engel: der er så meget mere i dem som jeg synes at man først fatter senere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Skide være med målgruppen :drille:jeg synes overhovedet ikke bøgerne egner sig til unge under 18 år :engel: der er så meget mere i dem som jeg synes at man først fatter senere :blink:

 

Heeey! :evil::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Skide være med målgruppen :drille: jeg synes overhovedet ikke bøgerne egner sig til unge under 18 år :engel: der er så meget mere i dem som jeg synes at man først fatter senere :blink:

 

Årr havde skrevet et giga indlæg...også forsvandt det:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Skide være med målgruppen :drille: jeg synes overhovedet ikke bøgerne egner sig til unge under 18 år :engel: der er så meget mere i dem som jeg synes at man først fatter senere :blink:
Ups :lol: soooorryyyyy :mrgreen:

 

Men altså...synes de egner sig bedst til voksne frem for børn så :engel: der er ret så meget vold og blod og lyst og :slem:

 

Hvis vi kan komme i "fængsel" kan vi vel også læse :slem: Det er jo heller ej detaljeret:fornaermet: ...xD

 

Og tark for det da! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...