Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Breton-Jet

Jeg vil også have en mand (nærmere kæreste:genert:) Der giver mig Newmoon film:fornaermet:

 

Jeg skal købe en iPod touch 32gb så har ikke råd før den 15 april...vent...nej først til MAJ! :shock::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også have en mand (nærmere kæreste:genert:) Der giver mig Newmoon film:fornaermet:

 

Jeg skal købe en iPod touch 32gb så har ikke råd før den 15 april...vent...nej først til MAJ! :shock::megaked:

 

ej altså...get your priorities in order woman :roll: New Moon kommer squ da FØR ipod touch :stupid::lol:

 

 

 

..men ellers kan du købe den her http://www.cdon.dk og vente med at betale :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke lyst til at købe filmene - bliver man ikke lige så skuffet som med harry potter? eller har de klaret disse historier bedre?

 

Jeg var... måske ikke skuffet, for jeg forventede ikke, at filmene kunne leve op til bøgerne... men mere sådan lidt "nå ja, de var da ok, men ikke fantastiske"-agtig. Bøgerne er KLART meget bedre. Men jeg ser da filmene. Men ser selvfølgelig også Harry Potter filmene, selvom de ikke er lige så gode som bøgerne. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var... måske ikke skuffet, for jeg forventede ikke, at filmene kunne leve op til bøgerne... men mere sådan lidt "nå ja, de var da ok, men ikke fantastiske"-agtig. Bøgerne er KLART meget bedre. Men jeg ser da filmene. Men ser selvfølgelig også Harry Potter filmene, selvom de ikke er lige så gode som bøgerne. :lol:

 

 

selvfølgelig gør man det :mrgreen: og man har også dem alle sammen på dvd :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu så jeg jo filmen før jeg læste bogen, og hallelulja mange ting gav mening EFTER jeg havde læst bogen.

 

Og jasper er slet ikke så ond og blodtørstig som han ser ud til at værer.

 

Efter at jeg har læst bogen prøvede jeg at se filmen, og nu er den lidt tam :oops: men edward er sadgvæk lækker :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu så jeg jo filmen før jeg læste bogen, og hallelulja mange ting gav mening EFTER jeg havde læst bogen.

 

Og jasper er slet ikke så ond og blodtørstig som han ser ud til at værer.

 

Efter at jeg har læst bogen prøvede jeg at se filmen, og nu er den lidt tam :oops: men edward er sadgvæk lækker :lun:

 

Tam er nemlig det helt rigtige ord. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er BÅDE Twilight og New Moon i min besiddelse :yeah: og om lidt kommer en nabo forbi (hun er også besat) og så tager vi lige og kværner begge film :ivrig:

 

 

LOVE IIIIIT!!!! :klap::hjerte::klap::hjerte::klap::hjerte:

 

Og jeg vil gerne indrømme at Pattinson er okay i rollen som Edward, men i rollen som ham selv er han altså lidt vammel :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...