Hop til indhold

What? Jeg vandt! :D


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Jeg deltog i en konkurrence om bogen Mand Bider Hund og i dag kom den med posten :klovn: jeg er mega stolt over at have vundet noget :klap2:

 

Nå, men er der nogen der har læst den, og hvad synes i om den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Jeg deltog i en konkurrence om bogen Mand Bider Hund og i dag kom den med posten :klovn: jeg er mega stolt over at have vundet noget :klap2:

 

Nå, men er der nogen der har læst den, og hvad synes i om den?

 

Tillykke :banan::banan:

Kender desværre ikke bogen. Men ville lige ønske tillykke alligevel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: tillykke :klap:

 

Fandt det her på saxo.dk :blink:

 

Forlagets resumé og beskrivelse

 

 

  • Hvad stiller man op, hvis en gravhund forelsker sig hovedkulds i ens højre ankel?
  • Hvorfor har schæferen så frygtelig dårlig ånde?
  • Hvordan har cockerspanielen båret sig ad med at erobre en særlig plads i danske kvinders hjerter?
  • Varsler chihuahuaen i virkeligheden vor kulturs undergang?

Mand bider hund er en humoristisk og rigt illustreret guide til 16 populære hunderacer og deres ejere. Den afslører også, hvorfor det er gået så grueligt galt for begge parter.

 

Sidste år satte hundene deres tænder i over 3.000 danskere, heraf 335 sagesløse postbude. Men det er blot begyndelsen. Landets 550.000 hunde har større ambitioner. De gider ikke længere hente danskernes sure hjemmesko og springe ud i kolde bølger efter åndssvage pinde.

Denne bog afslører, hvordan hundene gradvist vil erobre magten og underlægge sig de naive mennesker, som siden yngre stenalder har fodret dem og givet dem ydmygende navne som Karo, Plet og Fido.

 

Rasmus Sand Høyer er bladtegner på Morgenavisen Jyllands-Posten og den lykkelige indehaver af to hunde: en picard og en australsk terrier.

 

Stig Olesen er journalist og cynofobiker. Han tilhører den fjerdedel af danskerne, der lider af en alvorlig angst for hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Allerførst naturligvis et stort tillykke med at have vundet! :banan: Hvad angår bogen, så er jeg altså temmelig sikker på det var her på HF der var en tråd om den... noget med at den var modbydeligt og ondskabsfulddt skrevet, og hvordan man kunne forsøge at sælge den til hundevenner?

 

Det skulle være sådan noget med "tænk... så gør de (hundefolk) altså sådan og sådan. Helt ærligt, det er da bare for langt ude" Man kan more sig over folks små (og store) særheder på mange måder... med hygge og lune og ;-) eller med :stupid: og :damn: og ud fra det der blev skrevet i tråden jeg tænker på, så er denne bog vist desværre skrevet på sidsnævnte måde, som om hundemennesker er en flok lallende idioter! :megaked:

 

Nå, men... det positive ved det er, at du (Chaddin) nu har fået bogen helt og aldeles gratis, så der er intet tabt, OG så kan du samtidig opdatere HF på, om den virkelig er så slem som det lød, så det er måske slet ikk' så ringe endda! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med, at du har vundet :banan:

 

Allerførst naturligvis et stort tillykke med at have vundet! :banan: Hvad angår bogen, så er jeg altså temmelig sikker på det var her på HF der var en tråd om den... noget med at den var modbydeligt og ondskabsfulddt skrevet, og hvordan man kunne forsøge at sælge den til hundevenner?

 

Det skulle være sådan noget med "tænk... så gør de (hundefolk) altså sådan og sådan. Helt ærligt, det er da bare for langt ude" Man kan more sig over folks små (og store) særheder på mange måder... med hygge og lune og ;-) eller med :stupid: og :damn: og ud fra det der blev skrevet i tråden jeg tænker på, så er denne bog vist desværre skrevet på sidsnævnte måde, som om hundemennesker er en flok lallende idioter! :megaked:

 

Nå, men... det positive ved det er, at du (Chaddin) nu har fået bogen helt og aldeles gratis, så der er intet tabt, OG så kan du samtidig opdatere HF på, om den virkelig er så slem som det lød, så det er måske slet ikk' så ringe endda! :5up:

 

Jeg har ikke slev erfaring med bogen, men jeg tror jeg har fundet den tråd, der refereres til:

 

http://www.hunde-forum.dk/bogforum/11203-cynofobisk-hundebog-skuffende.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke - jeg bliver også vildt glad når sådan noget sker! :klap:

 

Og ang. bogen, så giv du den bare en chance, for jeg tror ærlig talt, at jeg falder uden for målgruppen med min holdning til den! :stupid: De har den faktisk med i det nye nummer af vmh (reklame)! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du ikke kan lide bogen, så send den bare til mig, for jeg synes den lyder som en fest efter at have læst resumeet i den anden tråd :mrgreen:

 

Jeg har i hvert fald tænkt mig at læse et par sider før jeg afgører noget. Og der er en lille chance for at en af mine bekendte vil have den. Men hvis ikke må du da gerne få den :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...