Hop til indhold

Åhhhhhh hvor er jeg glad!


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Martin og jeg har ledt efter en agility klub i et stykke tid nu, men det er for det f¢rste enormt svært at finde en med aftenhold, og vi arbejder weekend... for det andet er de alle overtegnede med meget, meget lange ventelister! (op til 2 år nogle af dem :shock:).

Vi talte med en dame i weekenden, og vi var velkomne til at komme forbi og kigge hos dem her til aften, men igen -de har lange ventelister.

Vi smuttede forbi med hundene, for at m¢de dem og danne os et indtryk af hvad de var for nogen. Man skal se sig godt for herovre, nogle af klubberne er meget konkurrencemindede, på bekostning af hundene, og den slags gider vi jo ikke ;-)

Det var stille og roligt, det foregår i en ridehal og holdet er delt op i to; små og store hunde. Den ene uge l¢ber man på agilitybanen, og den anden uge på springbanen. Atmosfæren var afslappet, og jeg h¢rte ikke en eneste med hævet stemme eller noget lignende :mrgreen:

Nå, men da timen var ovre spurgte de om jeg ikke lige kunne komme ind på banen med Indy, og så blev vi bedt om at l¢be en nem lille springbane, afsluttende med slalom.. Indy var rigtig fin, og udfaldet blev at jeg kan starte næste torsdag :banan: Vi har altså lige sprunget over en laaang venteliste :cool:

...Martin må vente lidt endnu med en plads til Charlie, men jeg blev da opfordret til at betale et familiemedlemsskab for næste år i stedet for bare et for mig selv, så mon ikke der nok skal blive plads til drengene også.

 

Jeg er bare så glad :klap: og stolt af min lille hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor dejligt, TILLYKKE!!! :klap: (Men de ville da også være nogle fjolser hvis de lod Indy tage hjem uden en plads :lun::mrgreen:)

 

Glæder mig til agilitybilleder med Indy :banan: (den havde du aldrig gættet vel? :mrgreen::oops:) Jeg :x: for at de hurtigt indser at de da heller ikke kan undvære Charlie :lun: Måske hjælper det hvis Martin tager med gang på gang sammen med Chalie, mon ikke de synes at det er fjollet at han bare skal stå og se på?? :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen :mrgreen:

 

 

Nej hvor dejligt, TILLYKKE!!! :klap: (Men de ville da også være nogle fjolser hvis de lod Indy tage hjem uden en plads :lun::mrgreen:)

 

Glæder mig til agilitybilleder med Indy :banan: (den havde du aldrig gættet vel? :mrgreen::oops:) Jeg :x: for at de hurtigt indser at de da heller ikke kan undvære Charlie :lun:Måske hjælper det hvis Martin tager med gang på gang sammen med Chalie, mon ikke de synes at det er fjollet at han bare skal stå og se på?? :engel::blink:

Det er planen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...