Hop til indhold

Indy har haft et anfald


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Martin er på vej hjem, og dyrlægen vil tage en blodpr¢ve for at udelukke andre sygdomme.. men med en halvstorebror med epilepsi, og en kuldbror der blev aflivet pga det som ca 3 års, kan jeg ikke rigtigt tro andet end det må være det. Hvor er jeg glad for at jeg blev hjemme, og det ikke skete til træning :cry:

Hun blev noget forskrækket, men er sig selv igen nu.

 

Afsted til dyrlæge nu, opdaterer senerer.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 239
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øv altså :cry:

 

Men hvis det er epilepsi... Og hun får det i så sen alder (hun er 6 ikk'? Eller er hun blevet 7)... Så er der vel en stor chance for, at det bare er meget mildt? Altså, med hyppigheden, tænker jeg...

 

Ei, har slet ikke forstand på det, men krydser for, at det bare er et engangstilfælde og hvis ikke, så at det i det mindste kun sker sjældent!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var ikke så meget hun kunne sige. De k¢rte en blodpr¢ve, og den viste ikke noget alarmerende. Hendes thyroid tal var lidt lavt, og det kan enten være pga anfaldet, eller pga at hun har for lidt produktion, så hun skal have taget en ny blodpr¢ve mandag, efter at have fastet fra aftenen f¢r.

Indy er kommet fint ud af anfaldet, men er ret træt, hvilket er forståeligt.

De vil ikke sætte hende på medicin, men mindre hun får mange og regelmæssige anfald, jeg håber selvf¢lgelig at det ikke bliver n¢dvendigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var ikke så meget hun kunne sige. De k¢rte en blodpr¢ve, og den viste ikke noget alarmerende. Hendes thyroid tal var lidt lavt, og det kan enten være pga anfaldet, eller pga at hun har for lidt produktion, så hun skal have taget en ny blodpr¢ve mandag, efter at have fastet fra aftenen f¢r.

Indy er kommet fint ud af anfaldet, men er ret træt, hvilket er forståeligt.

De vil ikke sætte hende på medicin, men mindre hun får mange og regelmæssige anfald, jeg håber selvf¢lgelig at det ikke bliver n¢dvendigt!

 

Det skal ikke blive nødvendigt! :x::x:

Lille hund da.. håber i får et godt svar på mandag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville næsten helst at blodpr¢verne viser for lav thyroid produktion, da det er super nemt at medikere (Akita led af Hypothyroidism), men hun viser bare overhovedet ikke de normale tegn, så jeg tror tallene var lave pga anfaldet, ikke den anden vej rundt.

Jeg har set hunde med anfald f¢r, men det er altså meget værre når det er ens egen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville næsten helst at blodpr¢verne viser for lav thyroid produktion, da det er super nemt at medikere (Akita led af Hypothyroidism), men hun viser bare overhovedet ikke de normale tegn, så jeg tror tallene var lave pga anfaldet, ikke den anden vej rundt.

Jeg har set hunde med anfald f¢r, men det er altså meget værre når det er ens egen :cry:

 

Det er det nemlig :ae: Min barndoms pudel havde også anfald og jeg følte min hjerte knuste hver gang :cry: Men der kunne godt gå op til et år uden han fik nogen anfald så derfor fik han ikke medicin for det.

 

Han blev også 15 år gammel så det kan godt lade sig gøre for en hund at få et langt og godt liv på trods af det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...