Hop til indhold

Indy har haft et anfald


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 239
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Øv, hvor var det bare ikke det jeg håbede at læse i denne tråd :megaked:

 

Føler med jer og sender mange varme tanker :ae:

 

Det er så urimeligt at i skal miste 3 på så kort tid - I det mindste så har de hinanden på den anden side af regbuebroen :cry:

 

Puha.. Har sådan en klump i halsen, men det er jo uden tvivl den rigtige beslutning i tog, selvom det må have været ganske forfærdeligt.

 

R.I.P Indy :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hun væk :megaked: Det lyder nok dumt, men hun døde så hurtigt, at det næsten virkede som om hun var lettet over at slippe for mere stress og smerte.

Min dyrlæge er næsten overbevist om at det intet havde med medicinen at gøre, pga at at der slet ingen forbedring var efter neddoseringen, men at hun nok havde en hjernesvulst.

 

Hun er nu sammen med sine elskede "søstre":hjerte:, og vi vil altid huske dem som de mest fantastiske tre piger:lun:. Det bliver aldrig det samme igen, aldrig :megaked:

At miste en hund er hårdt, at miste tre hunde på under et år, det ønsker jeg ikke for min værste fjende, at de skal prøve :megaked:

 

March2nd002.jpg

 

Nej, hvor gør det mig ondt at høre :megaked:

 

Men det lød absolut heller ikke godt, den måde hun havde det på. Hvorfor ser jeg det dog først i dag :cry:

 

Og sad også lige og tænkte, at det da var inden for kort tid, at du/I mistede alle de tre hunde, du havde, da du startede herinde :ae: :megaked:

 

Hvil i fred, søde og smukke Indy! Er sikker på, at du har det godt nu, sammen med Lexi og Akita :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...