Hop til indhold

Vildt !


Drentsche
 Share

Recommended Posts

Gæst Mette1107

:shock: Jeg er som jer andre måløs! Hvor virker de hunde bare glade og harmoniske og sikken en - positiv - kontrol! Især da de passerer en fremmed hund og ikke ÉN af hans hunde ænser den...

 

Dyb respekt :cool:!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kooiker_Arki

Utroligt :klap: også at opdrage dem, og det blir da også dyrt hvis man skal købe fodder og legetøj til dem alle, som man jo behøver. Og et hus!! Det må være meget stort!!

:vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold nu kæft :shock: Det er jo helt vildt! Og jeg formår knap nok at holde styr på én sølle Staby :roll:

 

Hvad lavede han når han rullede dem om på siden da de kom hen? Ved første øjekast virkede det ikke som om de havde noget imod det som sådan, men hvorfor skulle de ned? :vedikke:

 

I forhold til at rulle dem rundt - tænker om det ikke bare en af de der ritualer man nogle gange får opbygget med sine hunde? Noget særligt man som person har med dem. Her er det eksempelvis kærestens ting at nusse på maven. Hvad min ting er ved jeg ikke. Har for travlt med at holde styr på træning, gåture, fodring og hygge til at lægge mærke til hvad vi egentlig foretager os af den slags :engel:.

 

Tænker at gruppen minder mig om hounds i packs. Ved ikke hvilken type hunde det var, og om de måske havde racemæssige fordele? Men imponerende og let til bens.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...