Hop til indhold

Manglende præsentation i Retrieveren


Juelsgaard
 Share

Recommended Posts

Jeg stiller jo op til raceledelsen for Labrador og i dette nummer af Retrieveren skulle der jo så have været en præsentation af alle de opstillede til raceledelserne.

 

Men desværre er der sket en fejl hos dem som redigerer bladet og de har glemt mit indlæg :stupid:

 

Superærgeligt, bl.a. fordi jeg i mit indlæg skriver lidt om min holdning til at vi skal forsøge at fremme sundheden i avlen, bl.a. via information om sygdomme og testmuligheder. Og omkring at vi skal forsøge at gøre labradordelen af Dansk Retriever Klub god for alle, selvfølgelig for alle dem som vil udstille eller gå på prøver på højt plan, men også for alle dem som bare gerne vil glæde sig over deres dejlige labrador.

 

Så jeg er noget skuffet over at mit indlæg ikke er kommet med i bladet, mest af alt jo selvfølgelig fordi det gør det meget sværere at blive valgt og komme til at arbejde for racen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bjærglab

Hej Camilla

Ja vi undrede os også over at du ikke var med i tillæget over de forskellige kandidater.

 

Og når vi ved hvor meget du gør for at højne racen, er det super ærgerligt, at dit indlæg ikke er kommet med.

 

Så jeg kan kun opfordre alle der læser dette indlæg, til at stemme på Camilla.

 

En stemme på Camilla er en stemme på højnelse af racens standard.

 

Med venlig hilsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Har set en del af dine indslag herinde, så jeg give dig min stemme ;-).

Kender heller ike så mange af de andre. Havde faktisk bestemt mig for ikke at stemme, da vi kun har være med et par måneder og ikke rigtig har sat os ind i det hele endnu.

 

hilsen

jeanet

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu er min præsentation i det mindste kommet på DRK's hjemmeside, så må vi se om det hjælper.

 

Egentlig var min første tanke også at så måtte de jo sende det ud pr. brev til alle labradormedlemmer, men det bliver jo altså en bekostelig affære (der er jo ca. 2500 medlemmer med tilknytning til labrador) og så velhavende en forening er DRK jo heller ikke. Så hellere bruge pengene på arrangementer.

 

Men nu må vi se om det lykkes at blive valgt i år, ellers må jeg jo prøve igen til næste år. Jeg synes bare nu at jeg har tiden og lysten til at komme til at gøre noget mere indenfor racen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...