Hop til indhold

En strandtur i december


Amocca
 Share

Recommended Posts

Karla og jeg har været en tur på stranden - det var dejligt :-D Det eneste vi kunne mangle, var godt selskab... men det blev ikke denne gang.

 

"lidt" billeder af min smukke hund, der nyder det milde decembervejr på As Vig strand... jeg fatter ikke, at der ikke er nogen mennesker der bruger denne strand i vinterhalvåret - det er et fantastisk sted at gå med hunden - men der er altid totalt øde når vi er der...

 

Har lige delt dem op i lidt temaer :mrgreen: så først har vi her strand, vand og Karla

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser dejligt ud :-D

 

Vi har gået en del ture i på strandene omkring Juelsminde med den gamle hund og et par enkelte gange med Cooper. Jeg elsker at der aldrig er andre mennesker, det er så hyggeligt og fredeligt når man kan gå der helt alene med sin hund :-D

 

jeg klager såmænd heller ikke over at det er så øde :mrgreen: undres bare over, at ingen andre end jeg synes det er en herlig strand til hundeluftning

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg undres også, jeg ville gå der hele tiden, hvis jeg boede tæt på :-D

 

Jeg drømmer om et hus med skov, mose, eng, mark og strand til, hmmm det er vel ikke så svært at finde :blink:

 

Har du gået ved Staksrode også? Det er godt nok en stenstrand og der er en masse væltet træer, men det er rigtig hyggeligt, og så er der skov så man kan kombinere turen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg undres også, jeg ville gå der hele tiden, hvis jeg boede tæt på :-D

 

Jeg drømmer om et hus med skov, mose, eng, mark og strand til, hmmm det er vel ikke så svært at finde :blink:

 

Har du gået ved Staksrode også? Det er godt nok en stenstrand og der er en masse væltet træer, men det er rigtig hyggeligt, og så er der skov så man kan kombinere turen :-D

 

Nej der har jeg ikke været. Jeg bor nede ved havnen, så oftest ender jeg faktisk ude ved husodde - men der er nogen flere mennesker... så er det rart med en tur på As Vig. Hvor ligger Staksrode? der må jeg da ud forbi en dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh hvor snyd ....

 

Staksrode ligger på den anden side af Juelsminde, faktisk mellem Juelsminde og Vejle. Det er så flot, mange stejle skranter.

 

Her er lige et par billeder derfra i Oktober:

 

Billede107.jpg

 

Billede042.jpg

 

Billede072.jpg

 

Billede159.jpg

 

Der ligger som sagt rigtig mange væltet træer, så det er lidt en forhindringsbane, som kan blive til en sjov og udfordrende gåtur :-D Cooper skulle gå under træstammerne og op med forpoterne på andre træstammer, det var rigtig hyggeligt og bestemt et besøg værd :lol:

 

Jeg havde også taget billeder fra skrænten, men har dem ikke lige her på arbejdet, men et flot syn fra skoven og ud over stranden og fjorden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...