Hop til indhold

Månedens hund december 2009 "Julehund"


Administrator
 Share

Månedens hund december 2009 - julehund  

227 stemmer

  1. 1. Månedens hund december 2009 - julehund

    • Kandidat 1
      17
    • Kandidat 2
      8
    • Kandidat 3
      4
    • Kandidat 4
      5
    • Kandidat 5
      19
    • Kandidat 6
      36
    • Kandidat 7
      9
    • Kandidat 8
      11
    • Kandidat 9
      7
    • Kandidat 10
      5
    • Kandidat 11
      21
    • Kandidat 12
      11
    • Kandidat 13
      11
    • Kandidat 14
      8
    • Kandidat 15
      5
    • Kandidat 16
      9
    • Kandidat 17
      4
    • Kandidat 18
      17
    • Kandidat 19
      8
    • Kandidat 20
      12


Recommended Posts

Ej helt ærligt (ja I må sgu meget undskylde mig) Lad nu Aslan have den kategori!! Når det er hvalpebilleder så brokker folk sig over at så kan genbrugshundene ikke være med og når nu det er en genbrugs-kategori så brokker de andre sig (inkl. dem med genbrugshunde fordi de så ikke kan med børn :roll:)

Det vil aldrig kunne lade sig gøre at finde en kategori som alle kan være med i medmindre den hedder "post et billede af en hund". Ikke engang "din egen hund" ville gå, for hvad så med dem som ingen har...? :hmm:

 

Jeg synes at det lyder som om Aslan har tænkt ret meget over den kategori, så skal vi ikke lade hende få den som hun gerne vil have den? :blink:

 

 

 

 

(Jeg håber godt nok at det er mig der har mistet humoren i dag så folk ikke har ment det der er skrevet seriøst :shock: :hmm:)

 

U N D S K Y L D, skal ikke ytre mig mere i denne tråd :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hey hey :fyfy:, der er ikke nogle af os med børnehadende genbrugshunde, der har brokket os. Det var Buju, der "brokkede sig" på vores vegne, fordi hun ved, at Petrine og Tyson (+ ejere :oops:) ikke er så begejstrede for de små skravl. :mrgreen: Og jeg er ret sikker på, at Buju bare jokede, for hun skal jo altid være så sjov. :mrgreen:

 

Jeg er sgu da heller ikke særlig børnevenlig :genert: men det var Futte tilgengæld, så jeg har billeder alligevel :mrgreen:

 

Jeg håber som sagt også at det er mig som har tabt min humoristiske sans, jeg synes bare at det pludselig væltede ind med brok til Aslan og denne kategori virker til at være ret velovervejet, så jeg syntes at det var unfair og synd at give hende skår i glæden over at have vundet :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

HALLO.... hvem har et barn eller to jeg må låne ??? :slem::slem: Suzi er vild med børn og da hun kom fra grækenland i en alder af 1 år så er hun vel en genbrugshund ?? Eller ??

 

 

Tillykke Aslan med titlen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sgu da heller ikke særlig børnevenlig :genert: men det var Futte tilgengæld, så jeg har billeder alligevel :mrgreen:

 

Jeg håber som sagt også at det er mig som har tabt min humoristiske sans, jeg synes bare at det pludselig væltede ind med brok til Aslan og denne kategori virker til at være ret velovervejet, så jeg syntes at det var unfair og synd at give hende skår i glæden over at have vundet :cry:

 

Det var nu ikke brok fra min side, jeg havde faktisk netop givet karma og rost Aslan for at tænke på dem der har genbrugshunde. Og jeg tror (håber) ikke Aslan tog det som et angreb, for jeg synes bestemt det er en god kategori.

 

Så jeg håber da bestemt ikke du har mistet din humoristiske sans, måske har du bare misforstået min hensigt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Njøøø, det er hunden seføli! :roll::stupid:

 

:lol:

 

Seriøst, nogle gange har jeg kun én Splint (hunden, ikke brugeren!), som den plejer at være. Og så andre gange er der 5 :confused:

 

Jeg har kun én Splint - henne foran brænde ovnen :mrgreen: Til gengæld har jeg én Vilya i venstre hjørne af skærmen og én på gulvet ved siden af mig :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun én Splint - henne foran brænde ovnen :mrgreen: Til gengæld har jeg én Vilya i venstre hjørne af skærmen og én på gulvet ved siden af mig :vuf:

 

Argh, pis! :stupid: Vidste da egentlig godt at det var Vilya - hvis jeg nu havde tænkt mig rigtig godt om! Men valgte den dovne sti og gætte på at det var Splint - det lød lidt bedre end: Er det kun mig, der nogle gange har 5x én af Splinten, mor og mig's hunde oppe i hjørnet? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, pis! :stupid: Vidste da egentlig godt at det var Vilya - hvis jeg nu havde tænkt mig rigtig godt om! Men valgte den dovne sti og gætte på at det var Splint - det lød lidt bedre end: Er det kun mig, der nogle gange har 5x én af Splinten, mor og mig's hunde oppe i hjørnet? :mrgreen:

 

Jeg har på intet tidspunkt haft Vilya x 5 øverst til venstre… Kun 1 Vilya :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...