Hop til indhold

Gå en spændende tur med din hund


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Jeg vil lige lave lidt reklame for min første bog, som bliver udgivet til foråret.

 

Bogen giver vejledning til hvilke spændende aktiviteter du kan tilbyde din hund i hhv. skoven, på stranden, i parken og i byen.

 

I bogen kommer jeg ind på

 

  • den gamle/svækkede hunds aktiviteter og behov for samme
  • hvalpens tur
  • hvordan du kan aktivere flere hunde på samme tur
  • den lille hunds tur
  • næsearbejde
  • lidt problemløsning
  • hvordan du får din hund til at holde sig i nærheden af dig
  • og hvordan du lærer den at gå i slap line
  • indkaldstræning
  • og meget andet

Bogen er rigt illustreret med fotos af nogle dejlige hunde og der er vejledning til indlæring af mange af de aktiviteter jeg nævner i bogen.

Bogen udgives fra Tro-fast Forlaget Tro-Fast ApS

 

Inspirationen til bogen er kommet gennem mange års erfaring med træning og adfærdsrådgivning af rigtigt mange hunde, deres ejere og hundeejernes problemer netop med at få hunden til at følges ad på turene uden konstant at skulle kalde på den.

 

Der burde være noget i bogen stort set alle hundeejere uanset niveau og erfaring kan bruge :-D

 

Tilføjelse: Måske relevant at nævne at der også er et afsnit om hundes leg med hinanden med i bogen. Det har jeg ikke kunne læse om andre steder, så det er på tide der kommer noget på skrift om dette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Glæder mig så meget til den kommer ud!

 

Men bliver altså nød til at spørge :oops: Kom Møffe med eller blev billederne for dumme? :lol: Har gået og spekuleret over det siden billederne blev taget :oops:

 

Årh hvor synd. Det skulle jeg naturligvis have tænkt på. Undskyld! Opløsningen var desværre ikke god nok.

Vi har måtte tage, jeg ved ikke hvor mange fotos om, her i efteråret. Var der ikke det ene galt så var der noget andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det lyder rigtigt spændende. Vi er førstegangshundeejere, så vi har masser at lære endnu :-D Vil man kunne købe den i alle boghandler, eller???

 

Hilsen Annemette

 

Du må kunne få din boghandler til at tage den hjem.

Jeg ved ikke hvordan Tro-fast arbejder med det, men jeg tror ikke den kommer ud til boghandlerne medmindre man bestiller den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Kan man ikke få signeret eksemplar? Det plejer forfattere altså at gøre :cool:

 

Jo da.

 

Jeg ser mig allerede sidde ved et bord og med en kø på tusindevis stå og vente på at få deres eksemplar signeret. Ha ha ha

 

Men naturligvis kan du få signeret den

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jo da.

 

Jeg ser mig allerede sidde ved et bord og med en kø på tusindevis stå of vente på at få deres eksemplar signeret. Ha ha ha

 

Men naturligvis kan du få signeret den

 

Du må lige have nogle stykker derhjemme, du kan signere og sælge til os på HF :klap:

 

Men glæder mig til at læse den - Helt sikkert, at den kommer først på listen over nyindkøb!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må lige have nogle stykker derhjemme, du kan signere og sælge til os på HF :klap:

 

Men glæder mig til at læse den - Helt sikkert, at den kommer først på listen over nyindkøb!!

 

God idé, Ninjamor må da lige lave sig et midlertidigt postordrefirma til specielt signerede eksemplarer :banan:

Tillykke med bogen, Irene, jeg glæææder mig til den!

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor synd. Det skulle jeg naturligvis have tænkt på. Undskyld! Opløsningen var desværre ikke god nok.

Vi har måtte tage, jeg ved ikke hvor mange fotos om, her i efteråret. Var der ikke det ene galt så var der noget andet.

 

Æv, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

 

Så nøjes jeg bare med at glæde mig til bogen kommer ud :mrgreen: Skal helt klart have den :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
ja tillykke, desværre kommer den 1 år for sent :cool:

 

men super den endelig lykkedes, kan være jeg skal have fordoblet vores bogsamling i foråret... :klap:

 

1 år for sent ift. hvad?

 

Hvad er den bog du har nu for en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg vil lige lave lidt reklame for min første bog, som bliver udgivet til foråret.

 

Bogen giver vejledning til hvilke spændende aktiviteter du kan tilbyde din hund i hhv. skoven, på stranden, i parken og i byen.

 

I bogen kommer jeg ind på

 

  • den gamle/svækkede hunds aktiviteter og behov for samme
  • hvalpens tur
  • hvordan du kan aktivere flere hunde på samme tur
  • den lille hunds tur
  • næsearbejde
  • lidt problemløsning
  • hvordan du får din hund til at holde sig i nærheden af dig
  • og hvordan du lærer den at gå i slap line
  • indkaldstræning
  • og meget andet

Bogen er rigt illustreret med fotos af nogle dejlige hunde og der er vejledning til indlæring af mange af de aktiviteter jeg nævner i bogen.

Bogen udgives fra Tro-fast Forlaget Tro-Fast ApS

 

Inspirationen til bogen er kommet gennem mange års erfaring med træning og adfærdsrådgivning af rigtigt mange hunde, deres ejere og hundeejernes problemer netop med at få hunden til at følges ad på turene uden konstant at skulle kalde på den.

 

Der burde være noget i bogen stort set alle hundeejere uanset niveau og erfaring kan bruge :-D

 

 

Uha, glæder mig til at høre meget mere om den, og det ville være super hvis man kan bestille den igennem dig evt... Spændende, spændende! Og kæmpe tillykke med det.. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
kan huske du spurgte om forlag på et tidspunkt til at udgive en bog, mente det var cirka 1 år siden :blink:

 

Nååå...

 

Vi har bare en bog om hunde og hvis vi købte en til, var samlingen jo fordoblet :cool:

 

Det havde jeg jo regnet ud. Men kan man kalde to bøger en "samling" ligefrem?

 

For så har jeg en frimærkesamling liggende på mit skrivebord :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Uha, glæder mig til at høre meget mere om den, og det ville være super hvis man kan bestille den igennem dig evt... Spændende, spændende! Og kæmpe tillykke med det.. :klap:

 

 

Tak, jamen du kan godt bestille gennem mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...