Hop til indhold

Forslag til månedens hund kategorier


Aina B
 Share

Recommended Posts

Jeg er en af de mange som aldrig har prøvet at vinde Månedens Hund til trods for at min Lumi naturligvis er verdens dejligste hund :slem: Hehe

 

Men jeg er altså fuld af ideer til kategorier og er sikker på at jeg ikke er den eneste.

 

Så tænkte at jeg ville lave denne tråd, så vi kan komme med vores forslag og hvis en månedsvinder ikke selv kan finde på en kategori, så kan han/hun glukke herind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

den er jeg med på :mrgreen:

 

her er mine forslag:

 

"Usædvanlige sovestillinger"

 

"hund og bamse"

 

"Trænings-situationer"

 

jeg tror nok, at jeg kom på anden pladsen i oktober og havde da tænkt, at hvis jeg vandt skulle temaet være

"sovende hund" :-D

Men ellers:

"Dyyyygtiig hund"

"Glad hund"

"Hund i løb"

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde med pinde i munden

 

Hunde i vand ( søer eller hav)

 

Hunde i fuld galop

 

Hunde der rækker tunge

 

Close up

 

Ja ja ja, god kategori, så ville Mio rent faktisk have en god chance for at vinde - det er hans yndlings-beskæftigelse, så der behøver jeg ikke stille op med en hund, der ser tvangsindlagt ud! :klap: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror nok, at jeg kom på anden pladsen i oktober og havde da tænkt, at hvis jeg vandt skulle temaet være

"sovende hund" :-D

Men ellers:

"Dyyyygtiig hund"

"Glad hund"

"Hund i løb"

 

Hehe.. fandt lige ud af at Mio jo faktisk kom på en (godt nok ikke tæt, for Leroy var svær at slå :lun:) 2. plads i netop denne kategori! :mrgreen:

 

http://www.hunde-forum.dk/bliv-manedens-hund/6989-manedens-hund-april-2009-sovende-hunde.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er SUPER SØD med pind i munden :lun:'

 

Og rigtig fræk :hjerte:

 

 

 

Faktisk er jeg ret forelsket i mio

 

 

:hjerte: Taark for de søde ord om min lille tossehund.. :genert:

 

Har desværre ikke nået at få billederne igennem PS endnu.. :oops: Men der er op til flere RIGTIG lækre pinde-billeder iblandt dem du tog, så i kan bare alle komme an, hvis denne kategori kommer op! :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så syntes jeg du har travlt :mrgreen: Smid alt flytning fra dig, og PS bare lidt af billederne, jeg har BEVIDST ikke kigget billederne herhjemme fordi jeg vil OVERRASKES!

 

:lol:

Muhaha.. sikke en magt jeg har over dig nu! :slem: Soooo much pressure! :scared:

Hvis du nu ikke havde taget alle de gode billeder, så var det jo ikke så svært at vælge nogle få ud! :fornaermet::mrgreen:

 

Har desværre også en semesterrapport og et web-koncept der skal afl på onsdag, så jeg får nok lidt travlt her de næste dage! :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

Muhaha.. sikke en magt jeg har over dig nu! :slem: Soooo much pressure! :scared:

Hvis du nu ikke havde taget alle de gode billeder, så var det jo ikke så svært at vælge nogle få ud! :fornaermet::mrgreen:

 

Har desværre også en semesterrapport og et web-koncept der skal afl på onsdag, så jeg får nok lidt travlt her de næste dage! :cry:

 

 

Jamen så får vi bare billeder på torsdag - jeg kan godt ofre mig lidt...... men så kan det altså godt være jeg kigger lidt på billederne alligevel :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Weber

Ok her lige et par ekstra forslag til emner:

 

-Hunden taget på fersk gerning

 

-Hunden og dens dyrevenner (selvom den har været der før)

 

-Hunden og dens menneskeven (som tidligere forslået)

 

-Hunden på ferie

 

-Det første billede af hunden (enten som man selv har taget eller bare det første)

 

-Hunden med dens yndlingslegetøj

 

-Fjollede udtryk (igen, men Brownie kunne sikkert vinde:-D)

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...