Hop til indhold

Så er Freya på vej hjem igen.


Juelsgaard
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bjærglab

Jeg har desværre ikke haft tid til HF længe pga arbejde og hundeluftning/træning.

Så jeg så først dit indlæg i dag.

 

Har du stadig Freya?

 

Hun så godt nok sød og dejlig ud da vi mødtes i Terndrup.

 

Er da helt ked af vi ikke lige kunne overtage hende også, men 2 hunde af gangen er hvad vi formår.

 

Emma skal i øvrigt mødes med AKA-FO`s Baldur på tirsdag i en hundeskov, nej hvor jeg glæder mig til at opleve 2 af Maggie´s sidste kuld mødes efter 9½ uges fravær :hjerte:

 

Håber I finder en løsning, men med 3 store hunde i forvejen, er det vel lidt meget med 2 hvalpe også.

 

Glædelig bag Jul til dig og Torsten

 

Med venlig hilsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Freya er heldigvis kommet videre i livet og sådan som hun har opført sig mens vi har haft hende hjemme, så har hun bestemt ikke taget skade af at have været ude et andet sted først. Hun har været rolig og fornuftig og let til at tilpasse sig.

 

Men nu er hun kommet til Mors til et ungt par, hvor hun skal være familiehund og forhåbentlig på sigt også jagthund, så det er helt super.

 

2 hvalpe på næsten samme alder er lige rigelig for os at beholde selv, så det er en rigtig fin løsning.

 

Til gengæld har vi nu taget den endelige beslutning at den sidste af Kasia's hvalpe ikke er til salg og skal blive hos os og hedde Aiyo:lun:

 

Hun er en helt fantastisk hvalp som bliver ved med at charmere os med sit skønne temperament og glade væsen, så hende glæder jeg mig meget til at arbejde videre med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Freya er heldigvis kommet videre i livet og sådan som hun har opført sig mens vi har haft hende hjemme, så har hun bestemt ikke taget skade af at have været ude et andet sted først. Hun har været rolig og fornuftig og let til at tilpasse sig.

 

Men nu er hun kommet til Mors til et ungt par, hvor hun skal være familiehund og forhåbentlig på sigt også jagthund, så det er helt super.

 

2 hvalpe på næsten samme alder er lige rigelig for os at beholde selv, så det er en rigtig fin løsning.

 

Til gengæld har vi nu taget den endelige beslutning at den sidste af Kasia's hvalpe ikke er til salg og skal blive hos os og hedde Aiyo:lun:

 

Hun er en helt fantastisk hvalp som bliver ved med at charmere os med sit skønne temperament og glade væsen, så hende glæder jeg mig meget til at arbejde videre med.

 

Det lyder SUPER! :banan:

 

Og tillykke med Aiyo :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...