Hop til indhold

Ville en weekend for os med vovser være interessant?


Aina B
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever
Aussies for ever: Jeg tror altså desværre ikke, at der er plads til 2 hunde i vores bils bagagerum :confused: Måske/måske ikke... Men én aussie har jeg i hvert fald plads til :5up: Men jeg er lidt i tvivl om vi har plads til grejet så, hvis vi stadig skal have plads til tøj o.l. :???:

Mand jeg er bare for meget!!!!

 

Glemmer helt at svare på dit rigtig venlige svar :damn:

 

Vi takker mange gange, det er super sødt af dig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

... åh ja, jeg må forresten melde pas til efter sommer ferien - glemte jo at planerne er ændret her til foråret: jeg skulle jo gerne have mega travlt med at fare rundt efter en håndfuld hvalp med en klud i den ene hånd og redde potteplanter, ledninger mv. med den anden.

 

Men kan vi aftale august/septemper så er vi friske :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

... åh ja, jeg må forresten melde pas til efter sommer ferien - glemte jo at planerne er ændret her til foråret: jeg skulle jo gerne have mega travlt med at fare rundt efter en håndfuld hvalp med en klud i den ene hånd og redde potteplanter, ledninger mv. med den anden.

 

Men kan vi aftale august/septemper så er vi friske :5up:

 

Det er fint med mig at vente til august/september

 

 

Hvad siger I andre til det....?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mand jeg er bare for meget!!!!

 

Glemmer helt at svare på dit rigtig venlige svar :damn:

 

Vi takker mange gange, det er super sødt af dig :klap:

 

Hehe, undrede mig også over manglende svar, men tænkte, at du måske syntes, at det kød a lidt for meget :blink:

 

Men super, så må jeg jo se, om jeg kan finde ud af noget. Måske en trailer kunne hjælpe, hvis man kan låne genboens - de er meget gavmilde, ved dog ikke, om jeg må låne en hel weekend. Men må spørge dem, når vi har fastsat dato, for så har vi i hvert fald INGEN problemer med plads til telt og tøj :mrgreen:

 

Det er fint med mig at vente til august/september

 

 

Hvad siger I andre til det....?

 

Helt fint med mig også. Jeg kan dog ikke i første weekend i august - der er nemlig udstilling i Køge, så det vil jeg helst ikke glippe. Og d. 19-9 vil jeg helst også være på Sjælland, da der er udstilling i Ballerup.

 

Men ellers er jeg 100% fri :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Helt fint med mig også. Jeg kan dog ikke i første weekend i august - der er nemlig udstilling i Køge, så det vil jeg helst ikke glippe. Og d. 19-9 vil jeg helst også være på Sjælland, da der er udstilling i Ballerup.

 

Men ellers er jeg 100% fri :-D

 

Hvad så med at vi holder det her på sjælland i forbindelse med udstillingen i ballerup :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam
Hvad så med at vi holder det her på sjælland i forbindelse med udstillingen i ballerup :engel::mrgreen:

 

Det kan vi godt aftale, men så skal alle dine hunde med og så skal de putte i samme seng som mig:slem::banan::banan::banan::klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder super hyggeligt men nok desværre lidt for dyrt. Især når det er på sjæland:engel:

 

Som Aussies siger, så blir det på Fyn og Drentsche har været så sød at åbne op for os, så vi kan bruge hendes grund, så det koster ikke noget :klap:

Og som Buddha lagde ud med at sige - og alle andre var enige i - så har vi mange kompetente folk herinde, så vi skal heller ikke bruge penge på undervisere :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...