Hop til indhold

Når hunden bider....


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
Det er så det. Jeg håber, at hunden bliver aflivet hurtigt uden flere problemer.

 

Det er sådan set ligegyldigt hvad årsagen er til at hunden har bidt.

Det er ligegyldigt hvem der er ansvarlig.

Når en hund bider, så må hunden betale.

OGSÅ hvis det var DIG, der ikke passede godt nok på dit barn.

OGSÅ hvis det var hundens ejer, der havde opdraget hunden forkert.

Og selvfølgelig også hvis det var hunden selv, der reagerede forkert på grund af en fysisk eller mental sygdom.

 

Skænderi om årsagen til at hunden bider er ikke nær nok til at undgå at det sker igen.

Derfor bør hunden aflives inden det måske går endnu værre.

 

er meget enig i det meste :blink:

 

men ejeren vil ikke aflive hunden og har meget svært ved og forstå at denne pågældene hund ikke er velidt i husstanden men jeg er parat til og gå andre veje da hun ikke kan garantere det ikke vil ske igen,og jeg ved det vil ske igen medmindre hunden er indelukket eller bærer mundkurv i mit hjem

 

hun mener ikke det er slemt nok:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

usikkerhed tvivler jeg på :???:

 

men dominans ja lige præcis hvad den hund har problemer med

 

hunden burde aflives og jeg håber også at hun selv indser det, en normal hund bider ikke en baby og gør den det fortjener den ikke livet, og jeg må sige hvis hun ikke overvejer aflivning af hunden må jeg overveje og gå udenom hende og melde det til politiet

 

Men så sort/hvidt er det altså ikke nødvendigvis. Jeg bliver lidt frustreret, når du konsekvent omtaler hunden som unormal eller skør.

 

Selvfølgelig burde den ikke bide, men der kan være gået så meget forud for denne handling, som har ført til det. Hunde bider jo som regel ikke sådan uden videre.

 

Og så synes jeg måske ikke, at du kan forvente at hunden skal kunne kende forskel på et barn og en voksen.

Link til indlæg
Del på andre sites

er meget enig i det meste :blink:

 

men ejeren vil ikke aflive hunden og har meget svært ved og forstå at denne pågældene hund ikke er velidt i husstanden men jeg er parat til og gå andre veje da hun ikke kan garantere det ikke vil ske igen,og jeg ved det vil ske igen medmindre hunden er indelukket eller bærer mundkurv i mit hjem

 

hun mener ikke det er slemt nok:roll:

 

Når du nære så stor afsky for denne hund, som du tydeligt demonstere i denne tråd, forstår jeg simpelthen ikke at du ikke forbyder den at komme i dit hjem!? Især nu når den så også har bidt din baby..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Men så sort/hvidt er det altså ikke nødvendigvis. Jeg bliver lidt frustreret, når du konsekvent omtaler hunden som unormal eller skør.

 

Selvfølgelig burde den ikke bide, men der kan være gået så meget forud for denne handling, som har ført til det. Hunde bider jo som regel ikke sådan uden videre.

 

Og så synes jeg måske ikke, at du kan forvente at hunden skal kunne kende forskel på et barn og en voksen.

 

muligvis det irritere folk

 

jeg har det sådan at hunde skal være nervefaste og stabile i deres sind hvilket betyder de har mentalt overskud til det meste ,det betyder dog ikke hvis nogen tror at de ikke kan sige fra men at de er så nervefaste at de ikke har behov for og bide medmindre de har prøvet og give udtryk for deres ubehag:stupid:

 

den hund er tosset i roen og bider den en baby som bare vil passere den så er den endnu mere skør end den var i forvejen, og jaaa jeg giver ninamor ret jeg afskyer denne hund meget .

 

hunde kan sagtens kende forskel på børn og voksne da børn ter sig unormalt i forholdet til voksn,men at de kan se forskel er jo ikke ensbetydene med de kan lide børn .

 

hendes har ikke det mindste respekt for den lille han tager gerne mad u daf hånden på ham,det kan jeg fortælle at han ikke gør ved mig eller sin ejer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Når du nære så stor afsky for denne hund, som du tydeligt demonstere i denne tråd, forstår jeg simpelthen ikke at du ikke forbyder den at komme i dit hjem!? Især nu når den så også har bidt din baby..

 

fordi ejeren vil have sin hund med:confused:

 

ville heller ikke have noget imod hunden hvis den opførte sig normalt

Link til indlæg
Del på andre sites

muligvis det irritere folk
Jeg skrev frustreret - ikke irriteret. Og så kan jeg jo kun tale for mig selv, så om andre "folk" oplever det på samme måde skal jeg ikke kunne sige.

 

jeg har det sådan at hunde skal være nervefaste og stabile i deres sind hvilket betyder de har mentalt overskud til det meste ,det betyder dog ikke hvis nogen tror at de ikke kan sige fra men at de er så nervefaste at de ikke har behov for og bide medmindre de har prøvet og give udtryk for deres ubehag:stupid:

Ja, men det ER alle hunde bare ikke. Og det må man så arbejde udfra - det er igen det der med at se hunden som den er og ikke som man forventer at hunden burde være.

 

 

 

den hund er tosset i roen og bider den en baby som bare vil passere den så er den endnu mere skør end den var i forvejen, og jaaa jeg giver ninamor ret jeg afskyer denne hund meget .

 

hunde kan sagtens kende forskel på børn og voksne da børn ter sig unormalt i forholdet til voksn,men at de kan se forskel er jo ikke ensbetydene med de kan lide børn.

 

hendes har ikke det mindste respekt for den lille han tager gerne mad u daf hånden på ham,det kan jeg fortælle at han ikke gør ved mig eller sin ejer

Øh nej, for det tillader I vel ikke. Så der får han ikke noget ud af det. Det gør han derimod ved at tage mad fra babyen.

 

Og så mener jeg i øvrigt ikke det handler om respekt, men ganske simpelt om hvad hunden får mest ud af at foretage sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

fordi ejeren vil have sin hund med:confused:

 

ville heller ikke have noget imod hunden hvis den opførte sig normalt

 

Hvis, hvis hvis.

Hunden er som hunden er. Det kan du ikke blande dig i.

 

Men du KAN være konsekvent og forbyde hunden adgang til dit hjem. Det ville jeg ikke betænke mig et sekund på, hvis det var gået ud over MIT barn.

 

Og som sagt, sidder hapsene bare løsere og løsere på en hund, der er begyndt at snappe.

Jeg synes det er helt berettiget og nødvendigt at holde hunden væk fra din baby så det ikke går endnu værre. Det er også vanvittig utrygt at skulle sidde som på nåle hele tiden, fordi man aldrig kan vide hvornår der sker noget igen. DET går også ud over hunden i negativ retning.

 

Hvor gammel er din baby?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
jeg tager det da ikke personligt,men jeg afskyer denne her hund er helt korrekt og når så kræet er i mit hjem og jeg skal se på disse syge ting denne her hujnd gør og ja så bider den en forsvarsløs baby ja så bliver jeg endnu mere tosset end jeg var i forvejen på sådan et kræ.

 

Så kan du vel frabede dig hundens besøg?

 

inkonsekvens er lige præcis det jeg har pointeret i denne debat hele vejen igennem denne hund mangler og få og vide hvor skabet det skal stå nu og resten af dens liv

 

Det kan vi muligvis diskutere resten af hundens liv, det gider jeg nu ikke, men vil lige påpege at hvis en hund er opdraget inkonsekvent og på et tidspunkt af sit liv så oplever konsekvens, så vil den forholde sig til det. Når hunden er opdraget som den er, kan du da ikke vide hvad den trænger til resten af sit liv.

 

og livet fortjener denne hund ikke :damn:

 

Det kan jeg ikke kommentere på i en pæn tone

 

styre sin mor mener jeg med at han

 

tror han er midtpunkt for alle i denne verden hvis hun snakker med andre hunde,mennesker på en sød måde farer hunden stresset rundt og søger opmærksomhed går endda hen og hakker ud efter dem som er i fjernsynet:damn::damn::damn::damn::damn:

 

hvis hun sidder i en sofa eller lign og de andre hunde kommer hen rejser han sig straks og snapper ud efter dem,mens har render stresset rundt:roll:

 

 

Så det du siger er, at når en hund stresser i en bestemt situation så er det fordi den vil styre sine omgivelse?

 

Hvis hunden stresser, så er det fordi han ikke kan forholde sig rationelt til situationen og hænger det sammen med inkonsekvent opdragelse, så er det stadig ikke fordi det er en "skør" hund. Det er desværre almindeligt at hunde som opdrages uden rammer, eller

inkonsekvent, ikke kan slappe af.

Det er ejerens ansvar og ejerens skyld.

 

hvis hun er udendøres sidder ved et stoppested kan han finde på og lave udfald imod mennesker som kommer for tæt på

 

Stakkels hund, han må jo virkelig have det skidt!

 

hunden er i bund og grund en tosset hund som ikke er hverken nervefast eller til og stole på og hvad pokker kan man bruge sådan en hund til :stupid:

 

Nu er det jo ikke alle der ser hunde som brugsgenstande som du siger du gør.

Jeg tænker ikke i hvad hunden kan bruges til, men i at det er hamrende uretfærdigt at hunden skal leve det liv den gør.

 

Du siger selv, at hundens opførsel er et produkt af dens manglende opdragelse, så burde du måske også kunne finde lidt medfølelse frem overfor denne hund... Bare en tanke

 

andet end en tur til dyrlægen. og hun kan få en pokkers god hund for omkring 6000-8000 kr hvalp

 

Sikkert

 

 

nu skriver du inkonsekvens og mangel på opdragelse muligvis men igen for og vende tilbage til mine egne hunde, de har endnu færre regler end hendes og de reagere yderst sjældent på denne måde,men de må stort set alt derhjemme:confused::confused: så fordi man ikke sætter regler burde det ikke betyde hunden skal være en pestilens for os andre ligger nok mere i nervefasthed og et stabilt sind som den hund ikke ejer

 

Ja det skrev jeg jo så og det mener jeg. Men lad mig lige pointere at diskussionen er teoretisk, jeg har ikke set hunden, men ud fra din beskrivelse mangler hunden faste rammer.

 

Hvis et kvalitetsstempel og bevis på en sund hund er, at den kan opføre sig uproblematisk uden at opleve faste rammer, så ville der dels ikke være ret meget at avle på i DK, dels ville der ikke være meget HUND tilbage i dyret.

 

Hunde, og det mener jeg du burde vide, vil sætte regler for hinanden, grænser for udfoldelserne. Det ligger i hundens natur at søge grænserne.

Så hvis ejeren fejler på det punkt, er det ligegyldigt om det er en aussie, broholmer, cairn eller labrador vi taler om.

Alle hunde, alle racer, kan blive en pestilens hvis deres behov ikke opfyldes.

 

 

og hunde som bider babyer burde ikke leve og han vil gøre det igen hvis muligheden byder sig:roll:

 

Det gør den vel ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
muligvis det irritere folk

 

jeg har det sådan at hunde skal være nervefaste og stabile i deres sind hvilket betyder de har mentalt overskud til det meste ,det betyder dog ikke hvis nogen tror at de ikke kan sige fra men at de er så nervefaste at de ikke har behov for og bide medmindre de har prøvet og give udtryk for deres ubehag:stupid:

 

den hund er tosset i roen og bider den en baby som bare vil passere den så er den endnu mere skør end den var i forvejen, og jaaa jeg giver ninamor ret jeg afskyer denne hund meget .

 

hunde kan sagtens kende forskel på børn og voksne da børn ter sig unormalt i forholdet til voksn,men at de kan se forskel er jo ikke ensbetydene med de kan lide børn .

 

hendes har ikke det mindste respekt for den lille han tager gerne mad u daf hånden på ham,det kan jeg fortælle at han ikke gør ved mig eller sin ejer

 

Jeg tror det er en tabt sag at diskutere denne hund med dig med de forventninger og krav du har.

 

Men det var jo egentlig også opdragelsesmetoder vi kom fra

Link til indlæg
Del på andre sites

fordi ejeren vil have sin hund med:confused:

 

ville heller ikke have noget imod hunden hvis den opførte sig normalt

 

Så svært at vel ikke at sige til hende, at hvis hun vil besøge dig, så må hun lade sin hund blive hjemme :confused:

 

Jeg ville da godt nok aldrig lade folk tage deres hund med på besøg i mit hjem, hvis jeg ikke kan lide deres hund, ikke er tryg ved den eller generelt syntes at den er irreterende ect.

Så hvis jeg stod i din situration ville jeg da omgående sige til ejeren, at hvis h*n vil besøge mig, så er det uden hund, og hvis vedkommende ikke ville respektere det, så fik h*n besked på at blive væk og så måtte vi mødes et andet sted hvis vi skulle se hinanden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg skrev frustreret - ikke irriteret. Og så kan jeg jo kun tale for mig selv, så om andre "folk" oplever det på samme måde skal jeg ikke kunne sige. Ja, men det ER alle hunde bare ikke. Og det må man så arbejde udfra - det er igen det der med at se hunden som den er og ikke som man forventer at hunden burde være.

Øh nej, for det tillader I vel ikke. Så der får han ikke noget ud af det. Det gør han derimod ved at tage mad fra babyen.

 

Og så mener jeg i øvrigt ikke det handler om respekt, men ganske simpelt om hvad hunden får mest ud af at foretage sig.

 

 

vi er helt enige om at ikke alle hunde er nervefaste eller karakterfaste :blink:

 

men jeg mener ikke der burde være noget her og arbejde med da hunden tydeligvis ikke tåler at blive irretsat eller lign.

 

I USA hos de forskellige internater tester man ofte hundene karakter med at man lige prøver og hive eller nive dem i huden eller pelsen for og se om de tolerere dette,eller hunden vil blive sur og knurre eller bide ,samt tester man ofte deres madaggresion om de er det eller ej,dette gælder ikke kun i USA men mange steder udviser disse hunde ubehag eller aggresion i disse tilfælde vil de ofte blive aflivet,hvilket jeg mener er i orden og denne pågældene hund bryder sig ikke og at blive hevet eller noget i huden uden han bliver sur og så er madaggresiv overfor nogle :damn:

 

og det og angribe andre hunde pga de nærmer sig hans fører er dybt godnat og sygeligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hvis, hvis hvis.

Hunden er som hunden er. Det kan du ikke blande dig i.

 

Men du KAN være konsekvent og forbyde hunden adgang til dit hjem. Det ville jeg ikke betænke mig et sekund på, hvis det var gået ud over MIT barn.

 

Og som sagt, sidder hapsene bare løsere og løsere på en hund, der er begyndt at snappe.

Jeg synes det er helt berettiget og nødvendigt at holde hunden væk fra din baby så det ikke går endnu værre. Det er også vanvittig utrygt at skulle sidde som på nåle hele tiden, fordi man aldrig kan vide hvornår der sker noget igen. DET går også ud over hunden i negativ retning.

Hvor gammel er din baby?

 

 

jo jeg mener bestemt jeg kan blande mig når det foregår i mit hjem og går ud over mig,bebsen og hundene og regler i huset ikke respekteres af hunden.

 

hos hende selv kan jeg selvfølgelig være ligeglad

 

ja det er utrygt men hunden kommer ikke indefor mine døre uden den er lukket inde i et andet rum eller bærer mindkurv:???:

 

han er 18 mdr

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Så kan du vel frabede dig hundens besøg?

 

 

 

Det kan vi muligvis diskutere resten af hundens liv, det gider jeg nu ikke, men vil lige påpege at hvis en hund er opdraget inkonsekvent og på et tidspunkt af sit liv så oplever konsekvens, så vil den forholde sig til det. Når hunden er opdraget som den er, kan du da ikke vide hvad den trænger til resten af sit liv.

 

 

 

Det kan jeg ikke kommentere på i en pæn tone

 

hvorfor ikke det:confused:

 

 

 

 

Så det du siger er, at når en hund stresser i en bestemt situation så er det fordi den vil styre sine omgivelse?

Hvis hunden stresser, så er det fordi han ikke kan forholde sig rationelt til situationen og hænger det sammen med inkonsekvent opdragelse, så er det stadig ikke fordi det er en "skør" hund. Det er desværre almindeligt at hunde som opdrages uden rammer, eller

inkonsekvent, ikke kan slappe af.

Det er ejerens ansvar og ejerens skyld.

 

jeg siger at hunden ikke kan forholde sig roligt hvis der bliver taget kontakt med andre end den så rejser han sig og går rundt evt tager noget i munden

 

 

 

Stakkels hund, han må jo virkelig have det skidt!

 

 

 

Nu er det jo ikke alle der ser hunde som brugsgenstande som du siger du gør.

Jeg tænker ikke i hvad hunden kan bruges til, men i at det er hamrende uretfærdigt at hunden skal leve det liv den gør.

 

Du siger selv, at hundens opførsel er et produkt af dens manglende opdragelse, så burde du måske også kunne finde lidt medfølelse frem overfor denne hund... Bare en tanke

 

nej jeg siger ikke at det helé handler om opdragelse meget af den måde hunden handler på handler jo om karakter og det har denne hund ikke

 

medfølelse for hunden nej men jeg fatter ikke hvad ejeren ser i hunden:confused:

 

 

Sikkert

 

 

 

 

Ja det skrev jeg jo så og det mener jeg. Men lad mig lige pointere at diskussionen er teoretisk, jeg har ikke set hunden, men ud fra din beskrivelse mangler hunden faste rammer.

 

Hvis et kvalitetsstempel og bevis på en sund hund er, at den kan opføre sig uproblematisk uden at opleve faste rammer, så ville der dels ikke være ret meget at avle på i DK, dels ville der ikke være meget HUND tilbage i dyret.

 

Hunde, og det mener jeg du burde vide, vil sætte regler for hinanden, grænser for udfoldelserne. Det ligger i hundens natur at søge grænserne.

Så hvis ejeren fejler på det punkt, er det ligegyldigt om det er en aussie, broholmer, cairn eller labrador vi taler om.

Alle hunde, alle racer, kan blive en pestilens hvis deres behov ikke opfyldes.

 

 

 

 

Det gør den vel ikke?

 

jo det ville hunden gøre hvis man ikke holdt et vågent øje med ham og den lille

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg tror det er en tabt sag at diskutere denne hund med dig med de forventninger og krav du har.

Men det var jo egentlig også opdragelsesmetoder vi kom fra

 

ja en tabt sag har du nok ret i da jeg ihvertfald ikke mener man skal holde liv i alt

 

krav og forventninger burde være nemme og holde hvis man har en ordenlig hund

 

jeg kunne have mange af hundene fra træningspladserne hjemme uden problemer dejlige og nervefaste hunde med en dejlig karakter så at forvente som i gamel dage at hunde er karakterfaste og nervestabile mener jeg da ikke er et urimeligt krav sådan burde alle hunde være hvis de var avlet ordenligt og trænet derefter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
ABSOLUT!!!!!

Hvis DET skete så ville det være fordi jeg gjorde en fatal og helt utænkelig fejl.

Og hvis jeg kunne gøre det, så VAR der ingen anden udvej end at aflive Silke. Og jeg ville ikke få en ny hund.

Om hun bed på grund af børns grusomhed eller på grund af min egen begyndende senilitet eller fordi hun var blevet gammel og havde smerter, det ER ligegyldigt. Sket er sket, og hvis man ikke kan garantere, at det ikke sker igen, så er det aflivning. For "sker igen" kan næste gang koste et barn livet.

Det er mit ansvar at beskytte min hund hvis jeg ikke ønsker at hun skal forsvare sig selv.

Og det ønsker jeg ikke.

 

Problemet er også, at hvis det ER sket én gang, så har Silke lært, at "..de der onde børn, dem kan man få til at forsvinde ved at hakke lidt i dem..." -så næste gang vil hendes tolerancetærskel ikke være nær så høj.

 

Uanset hvem der har skylden, så er det Silke, der må betale prisen.

 

Jeg bliver lige nødt til at spørge: hvem ved om det vil være 2, 3, 4 eller 5 gang hunden bider, at det 'går helt galt'... eller om det evt. allerede kunne være første gang? Er det sikreste i virkeligheden ikke, at aflive alle hunde med det samme?

 

Ja, jeg ved godt det er langt ude, men hvis vi alligevel skal være firkantede (= ligegyldigt hvorfor hunden bider), så kan vi ligeså godt fortsætte linen ud. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

 

I USA hos de forskellige internater tester man ofte hundene karakter med at man lige prøver og hive eller nive dem i huden eller pelsen for og se om de tolerere dette,eller hunden vil blive sur og knurre eller bide ,samt tester man ofte deres madaggresion om de er det eller ej,dette gælder ikke kun i USA men mange steder udviser disse hunde ubehag eller aggresion i disse tilfælde vil de ofte blive aflivet,hvilket jeg mener er i orden og denne pågældene hund bryder sig ikke og at blive hevet eller noget i huden uden han bliver sur og så er madaggresiv overfor nogle :damn:

 

og det og angribe andre hunde pga de nærmer sig hans fører er dybt godnat og sygeligt

 

 

Omtalte prøve i USA er netop dybt godnat, hvis man vil have et dyr og ikke en maskine uden følelser og holdninger.

 

Man tager en hund ind, dvs. den er blevet flyttet og muligvis traumatiseret, herefter gør man det alle bare lidt belæste hundefolk ved man ikke skal gøre: Man truer hunden på dens foder med en kuntig hånd.

 

Det er totalt gak gak. Pelle ville ikke reagere fordi han er sådan en hund, og fordi han har en evig tillid til menneskehænder omkring mad, men en naturligt ressourceforsvarende hund eller en meget sulten/forsømt hund vil naturligvis knurre og herefter bide hånden.

 

Det gør næsten fysisk ondt at se hvordan en ellers dejlig hund må lade livet pga. disse menneskers dumhed/uvidenhed.

 

De beder en hund i den situation i et fremmed miljø om at handle imod sin natur.

DET er ikke fair :evil:

 

Men vi er vel efterhånden ved at få amerikanske holdninger herhjemme også: At en hund skal finde sig i hvad som helst ellers kan den bare blive henrettet.

Så er det ikke en hund man vil have men en maskine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

jeg kunne have mange af hundene fra træningspladserne hjemme uden problemer dejlige og nervefaste hunde med en dejlig karakter så at forvente som i gamel dage at hunde er karakterfaste og nervestabile mener jeg da ikke er et urimeligt krav sådan burde alle hunde være hvis de var avlet ordenligt og trænet derefter

 

Det skriver du jo selv denne hund ikke er, alligevel er det 100% hunden du går efter.

 

Hvad med at tage fat i din veninde i stedet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Omtalte prøve i USA er netop dybt godnat, hvis man vil have et dyr og ikke en maskine uden følelser og holdninger.

 

Man tager en hund ind, dvs. den er blevet flyttet og muligvis traumatiseret, herefter gør man det alle bare lidt belæste hundefolk ved man ikke skal gøre: Man truer hunden på dens foder med en kuntig hånd.

 

Det er totalt gak gak. Pelle ville ikke reagere fordi han er sådan en hund, og fordi han har en evig tillid til menneskehænder omkring mad, men en naturligt ressourceforsvarende hund eller en meget sulten/forsømt hund vil naturligvis knurre og herefter bide hånden.

 

Det gør næsten fysisk ondt at se hvordan en ellers dejlig hund må lade livet pga. disse menneskers dumhed/uvidenhed.

 

De beder en hund i den situation i et fremmed miljø om at handle imod sin natur.

DET er ikke fair :evil:

 

Men vi er vel efterhånden ved at få amerikanske holdninger herhjemme også: At en hund skal finde sig i hvad som helst ellers kan den bare blive henrettet.

Så er det ikke en hund man vil have men en maskine.

De er rablene sindsyge de amerikanere:stupid::damn::damn: Jeg sidder og krummer tær når jeg ser de latterlige tests på AnimalPlanet. Bliver så gal når de afliver en hund forbi den reagere som en hund :evil::evil::evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:damn: Jeg sidder og krummer tær når jeg ser de latterlige tests på AnimalPlanet. Bliver så gal når de afliver en hund forbi den reagere som en hund :evil::evil::evil::evil:

 

Også her :evil: vred og ked :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg så for et par år siden en dokumentar om Sue Sternberg. Martin havde endda advaret mig om at jeg ikke ville bryde mig om det, og ganske rigtigt, jeg vrælede og kunne ikke holde det ud.

 

Hwem, hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hwem, hvad?

Hun er ret "stor" i USA, har også holdt forefrag i UK... Martin var tilh¢rer til et af de f¢rste (for en hel del år siden), og hun havde store problemer med at svare på de sp¢rgsmål han havde :hmm: Hun var vist ikke vant til at der blev sat sp¢rgsmålstegn ved hendes filosofi :rolleyes:

Hun bruger den falske hånd, blandt andre metoder, og hunde der "fejler" bliver prompte aflivet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hun er ret "stor" i USA, har også holdt forefrag i UK... Martin var tilh¢rer til et af de f¢rste (for en hel del år siden), og hun havde store problemer med at svare på de sp¢rgsmål han havde :hmm: Hun var vist ikke vant til at der blev sat sp¢rgsmålstegn ved hendes filosofi :rolleyes:

Hun bruger den falske hånd, blandt andre metoder, og hunde der "fejler" bliver prompte aflivet.

 

Det er også tarveligt at være kritisk :-D

 

Uhuuu, det må have været pinligt ikke at kunne forsvare det man selv står for

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...