Hop til indhold

Januar-hunde 2010


Gryn
 Share

Recommended Posts

fra vores morgentur i dag inden snestormen kom over Lolland :shock: det er slet ikke til at bevæge sig uden for en dør...

samme tur, men 24 timer senere cirka..vi har kun fået 5 cm sne, tommestok målt "i" græsplænen.

 

Undskyld kvali, men har kun mobil med når jeg går tur, sjældent jeg husker andet kamera..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mine tøser er officielt sindssyge.... termometeret i bilen viste -3 grader, det stormede og sneede, men bades skulle der :roll: Billederne er ikke ret gode, da mit kamera af en eller anden sær grund ikke kan fokusere, når man tager "fartbilleder"...

 

DSC_0034.JPG

 

DSC_0039.JPG

 

DSC_0041.JPG

 

DSC_0043.JPG

 

Og ja - det er Kimmi herunder

 

DSC_0046.JPG

 

DSC_0047.JPG

 

DSC_0045.JPG

 

DSC_0033.JPG

 

Brrr :skraek: Dine hunde er jo sindssyge, jeg fryser bare af at se på de billeder. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Billeder fra i formiddag. Morgentur med foders¢g, som er noget forholdsvis nyt med Charlie, da han plejede at have problemer med at dele. Det viser sig nu at han er MEGET dygtig til at dele et foders¢g, men forståeligt nok bare ikke gider dele mad som er i en skål (han sloges med sin bror som lille, over mad. Sådan rigtig sloges, så vi har været påpasselige med at sætte ham i stressede madsituationer ;-) ).

Men se lige hvor stor han er til det nu :banan: -og når han snuser lyder han som en hel fiskekutter, tuff-tuff-tuff-tuff :lol: :hjerte:

 

morning020110010.jpg

 

morning020110030.jpg

 

morning020110033.jpg

 

morning020110032.jpg

 

morning020110021.jpg

 

morning020110027.jpg

 

Han er nu fin, ham Charlie. :klap: Hvad er det nu, der er i ham udover Rottweiler?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har også lidt ridgeback krop (især underlinien) selvom han godt nok bliver mere og mere voksen og rottweileragtig at se på - smukke dreng :hjerte:

hans bagkrop er slet ikke spor rottweiler agtig, ikke engang en ung rotte kan være så langbenet og ranglet, og krydset er rundt og "bl¢dt" hvis det giver mening :hmm: og han ser sjov ud når han l¢ber stærkt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
hans bagkrop er slet ikke spor rottweiler agtig, ikke engang en ung rotte kan være så langbenet og ranglet, og krydset er rundt og "bl¢dt" hvis det giver mening :hmm: og han ser sjov ud når han l¢ber stærkt :lol:

 

 

Ikke det?? :lol:

 

lea_18uger_3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Billederne fra turen blev noget utydelige og det var altså ikke så mørkt som det ser ud, men i får dem alligevel :lol:

 

Lidt morgenhygge:

[ATTACH]19741[/ATTACH]

 

Hun skulle egentligt tisse, men hun valgte at nyde solskinnet istedet (kan man se hun lige har haft snuden i en ordentlig snebunke?):

[ATTACH]19742[/ATTACH]

 

Fra middagsturen:

[ATTACH]19743[/ATTACH]

 

Når man skal så skal man (og det er som regel altid lige når jeg vil tage et billede):

[ATTACH]19744[/ATTACH]

 

[ATTACH]19745[/ATTACH]

 

[ATTACH]19746[/ATTACH]

 

[ATTACH]19747[/ATTACH]

 

[ATTACH]19748[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gizmo&Arnold

Tror disse 2 billeder give et ret godt indtryk af, hvordan året er startet ud her hos os. :roll:

 

Gizmo er hidsig som bare f.. og sender gerne dræberøjne til alle der nærmer sig hendes madskål.

Arnold derimod opfører sig som en lille diva. Kan næsten høre ham tænke "Åh mor, jeg tror jeg besvimer hvis du ikke nusser min mave lige NU"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
uuuuh lækkerbidsken :hjerte: -eller når nej, addr en rotte! Jeg kan jo slet ikke lide rottweilere :engel:

Men så bred har Charles aldrig været over skuldrene eller mellem forbenene, bless him :lol:

 

I det tilfælde vil jeg så tilstå at jeg har lidt ondt af ham, for tøsen er kun 18 uger på billedet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I det tilfælde vil jeg så tilstå at jeg har lidt ondt af ham, for tøsen er kun 18 uger på billedet :lol:

 

:lol: jamen det er også derfor jeg kan se alt muligt andet end rottweiler i ham :lol: Her er han som ca 9 mdrs, en ranglet baryl

 

230509Lancelot008.jpg

 

undskyld mit lidende ansigtsudtryk, men hans "kærlighedsnibberi" dengang var altså halvvoldsomt og gjorde avs hvis han fik fat :lol::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
:lol: jamen det er også derfor jeg kan se alt muligt andet end rottweiler i ham :lol: Her er han som ca 9 mdrs, en ranglet baryl

 

230509Lancelot008.jpg

 

undskyld mit lidende ansigtsudtryk, men hans "kærlighedsnibberi" dengang var altså halvvoldsomt og gjorde avs hvis han fik fat :lol::rolleyes:

 

Jeg ser nok også lidt noget andet :blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg synes virkelig at noget af det smukkeste er en hund ifærd med hvad den elsker allermest/i naturlige omgivelser.

 

F.eks. en samoyede i det flotte sne, en border der hyrder..hvad der nu lige er at hyrde i området (hehe - glemmer aldrig en smuk border på island der hyrdede vores heste så fint på plads! Hold op de var vakse!), en mynde i fuld galop, en collie der spjeder ud over det smukke landskab med sine kloge øjne.. osv...

ÅÅH, hvor er der bare skønne billeder herinde ! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Her er et par stykker fra idag..

 

1. Det er da hygge det her, er det ikke? :hjerte:

2. Molly og Sine putter :lun:

 

Det er ikke de her billeder vi skal kigge på, når vi objektivt skal beslutte om Sine skal blive eller ikke.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt fra i dag.

 

Nova er lige ved at drukne i sne, så det er ikke meget tid vi bruger ude nu.

[ATTACH]19790[/ATTACH]

 

[ATTACH]19791[/ATTACH]

 

[ATTACH]19792[/ATTACH]

 

Dumle derimod han eeeelsker det. Desværre bliver det ikke til de længste gåture nu da der sætter sig for meget sne i poterne, men lidt tumlen i haven bliver det da til :-D Desværre syntes mit kamera pludselig at Dumle skulle være sort, så det blev ikke mange tumlebilleder.

[ATTACH]19794[/ATTACH]

 

[ATTACH]19795[/ATTACH]

 

og snesøg :lol:

[ATTACH]19796[/ATTACH]

 

[ATTACH]19797[/ATTACH]

 

[ATTACH]19798[/ATTACH]

 

dem på bænken skal også med

[ATTACH]19799[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...