Hop til indhold

Nike er kommet i hundehimlen


Hewlett
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor

Ord er så fattige i sådan en situation. Stakkels jer og især din kæreste som stod med det i situationen.

 

Jeg håber I kommer gennem det og på et tidspunkt igen får lyst til at skaffe en hvalp

 

:ae:til jer

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor er det forfærdeligt!!

Føler virkelig med jer!!!!

 

Men samtidig vil jeg sige tak fordi I deler historien..

 

For ja det er det vi alle frygter.. Og netop i dag legede Diva med to kamp hunde.. Og min kæreste og jeg har besluttet at det ikke må ske igen.. Vi vil simpelthen ikke risikere noget!!!!

 

Så tak for jeres hårde og tragiske hitorie..

 

Tænker på jer

Link til indlæg
Del på andre sites

:scared: WHAT?? Hvad får en - for den anden familie - helt alm familiehund til at reagere sådan, og så på en HVALP????? Kan godt forstå ejeren blev dybt chokket - og godt hun reagerede prompte......for andres skyld, det hjælper jo ikke Jer nu :megaked:

 

R.I.P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Min dybeste medfølelse. Det er næsten ubærligt at læse, selv for en helt udenforstående. Må lille Nike hvile i fred og må de minder I nåede at få, med tiden inspirere jer til at lade en ny hund flytte ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha hvor en forfærdelig historie - fik tårer i øjnene. Det må være frygteligt at gå med savnet når man har gået og glædet sig til at have sådan en lille hvalp i mange mange år endnu. Jeg sidder bare her og kigger på min egen hund og kan slet ikke forestille mig en hverdan uden hende - hvor må det være frygteligt for jer:cry:

 

Ved dog at Nike har det godt der hvor han er nu - hvil i fred Nike, og fat mod ejere! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Hvor gør det mig ondt!

Kom lige i tanke om et citat (eller noget)

 

:megaked:"Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

 

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

 

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

 

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

 

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Jeg er mundlam :shock::megaked:

 

Kære Nike.

Sov sødt, smukke pige :hjerte:

 

Jeg ved selv hvordan det er at miste en hund, fra den ene til den anden dag! Det er simpelthen så forfærdeligt!!! :cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...