Hop til indhold

Årgang 0


Gryn
 Share

Recommended Posts

"My mother make food to me. She make very very good potato to me.." (ja, jeg er en guldgrube af Rachel-citater)

 

Det er altså også let at lære fremmedsprog når man har flink østeuropæisk au pair. Og giver også så god udtale. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Noooo, jeg har glemt at se Årgang 0 i dag :stupid::megaked:

Fordi jeg har så travlt med ikke at læse til min eksamen i morgen.

 

Tsk, tsk, tsk...!

 

Fik selv set det, da jeg virkelig havde brug for opdatering, eftersom jeg glemte at følge med i 08 og 09...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst majajosefine

Så startede årets årgang 0, iih hvor er det sjovt at se igen, men træls at der kun bliver sendt 3 afsnit i år, jeg mener da også at der plejer at blive sendt flere?

 

Citat fra Rachel: Hvor er jeg lækker!

 

Der fik jeg et godt grin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det i aften vi igen skal følge de herlige unger.

 

Har hørt noget om at Christina trækker sig efter denne sæson, men Christian forsætter så vi stadig kan følge Steffanie.

 

Måske har hun fundet ud af, hvordan hun fremstår.. Glæder mig til at se, hvem hun nu er blevet kærester med. I sidste uge sagde hun noget i retning af: "nu skal jeg bare være mig. Jeg glæder mig til at være min egen prinsesse og styre mit liv alene" og så siger hun i teaseren til aftenens afsnit: "jeg er ikke så god til at være alene.. åbenbart". :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske har hun fundet ud af, hvordan hun fremstår.. Glæder mig til at se, hvem hun nu er blevet kærester med. I sidste uge sagde hun noget i retning af: "nu skal jeg bare være mig. Jeg glæder mig til at være min egen prinsesse og styre mit liv alene" og så siger hun i teaseren til aftenens afsnit: "jeg er ikke så god til at være alene.. åbenbart". :stupid:

Hvad mener du med det ?

 

Jeg tror Christina har meget svært ved at styre sit liv, og så synes jeg det er OK at bruge krudtet på noget andet end at være med i TV.

 

 

Grinede af Rachel da hun snakkede om at blive vaccineret. Det ville ikke være godt hvis man kun var rask den sidste dag, så kunne man jo kun shoppe den ene dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mener du med det ?

 

Jeg tror Christina har meget svært ved at styre sit liv, og så synes jeg det er OK at bruge krudtet på noget andet end at være med i TV.

 

 

Grinede af Rachel da hun snakkede om at blive vaccineret. Det ville ikke være godt hvis man kun var rask den sidste dag, så kunne man jo kun shoppe den ene dag.

 

Jeg tror bare, og dette er rent gætteri, da jeg jo ikke kender hende, at producenterne bevidst fremstiller hende som dummere end hun er. Hvis man tænker over det, så bliver der aldrig vist at de unger får nogle gode oplevelser, hvilket jeg er sikker på at de gør, men kun at nu skal mor og far skilles, og nu er de gået fra den næste, og nu græder alle børnene om morgenen og mor står der alene med fire børn. Og Stephanie svarer på spørgsmålet 'hvem er der er kan hjælpe din mor?' - 'der er kun far og Pia. Og mig selvfølgelig'.

 

 

Jeg er altså ret begejstret for Rachels storebror David, jeg synes, at han virker som en rigtig dejlig knægt. Jeg tror, at han bliver en rigtig skøn fyr, når han bliver voksen - ærgerligt, at jeg er alt for gammel for ham til den tid. :oops::mrgreen:

 

Ad...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså ret begejstret for Rachels storebror David, jeg synes, at han virker som en rigtig dejlig knægt. Jeg tror, at han bliver en rigtig skøn fyr, når han bliver voksen - ærgerligt, at jeg er alt for gammel for ham til den tid. :oops::mrgreen:

 

hehe ai, det mener du ikke:???:

 

Altså helt sikkert en dejlig knægt, men david som voksen bliver lidt for klog til mig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hende Rachel... En ting er hvad der kommer ud af hendes mund - noget andet er, at hun leverer det med en diktion som var hun med i en Morten Korch film...

 

:klap: det tænker jeg HVER gang :5up:

 

tilgengæld er jeg træt af at høre om Christians forældre. Først moderens stress i sidste afsnit og faderens stress i dette afsnit. + sidste afsnit om lillebroderens skade. Hvad med CHRISTIAN? stort set INGENTING i disse to afsnit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror bare, og dette er rent gætteri, da jeg jo ikke kender hende, at producenterne bevidst fremstiller hende som dummere end hun er. Hvis man tænker over det, så bliver der aldrig vist at de unger får nogle gode oplevelser, hvilket jeg er sikker på at de gør, men kun at nu skal mor og far skilles, og nu er de gået fra den næste, og nu græder alle børnene om morgenen og mor står der alene med fire børn. Og Stephanie svarer på spørgsmålet 'hvem er der er kan hjælpe din mor?' - 'der er kun far og Pia. Og mig selvfølgelig'.

 

 

 

 

Ad...

 

Jeg synes der er et andet forældrepar der er meget mere på end Christina.

Og igen: Måske har hun brug for at få focus væk fra hende så hun kan få styr på sit liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...