Hop til indhold

Månedens Hund April 2008 "Kikset foto"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Er du gaaal hvor blir det svært denne gang :shock:

-Tror jeg vil lægge op til en lille familieafstemning herhjemme, for jeg kan da slet ikke blive enig med mig selv!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan nok også finde et kikset af lexus:lol:

:lol: Lige præcis hvad er det lige Lexus laver der?? :lol:

Det ser godt nok mystisk ud 8)

:lol::lol: Han "varmer op" til en (tror han selv) lyn hurtig gallop :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååårh - eller... :oops::lol:

 

Han ser meget koncentreret ud og som altid dejlig og nuttet. 8)

Jeg er ret sikker på at du ville også se koncentreret ud hvis du var overbevist om at du kunne bryde lydmuren ved egen kraft, og lige var i sekundet før du beviste det ;):lol::lol::lol:

 

Takker, vi synes jo han er verdens mest nuttede bette-mand ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at du ville også se koncentreret ud hvis du var overbevist om at du kunne bryde lydmuren ved egen kraft, og lige var i sekundet før du beviste det ;):lol::lol::lol:

:lol:

 

Takker, vi synes jo han er verdens mest nuttede bette-mand ;)

Igen bette-mand :roll::lol: Det kan altså godt diskuteres men jeg tror jeg lader være - hvisker bare: han må være lidt tung at have på skødet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen bette-mand :roll::lol: Det kan altså godt diskuteres men jeg tror jeg lader være - hvisker bare: han må være lidt tung at have på skødet :lol:

Jaah.tjo, det er han da. Men han tror jo selv, han stadig kun vejer de 8kg som han gjorde da vi hentede ham. Jeg HAR forsøgt at sige til ham at han vejer altså over 50kg nu. Så kikker han på mig som om han vil sige "siger du jeg er for tyk?" :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Igen bette-mand :roll::lol: Det kan altså godt diskuteres men jeg tror jeg lader være - hvisker bare: han må være lidt tung at have på skødet :lol:

Jaah.tjo, det er han da. Men han tror jo selv, han stadig kun vejer de 8kg som han gjorde da vi hentede ham. Jeg HAR forsøgt at sige til ham at han vejer altså over 50kg nu. Så kikker han på mig som om han vil sige "siger du jeg er for tyk?" :lol::lol:

 

He he... jeg synes han ligner en lille kalv på fotoet - intet ondt ment jeg synes kalve er "for nuttede"..

 

Min lab var meget sammen med basenjies gennem sin barndom. Han så på hvordan de vimse hoppede op på skødet af deres ejer. Hrmmm.. og op på bordene og i vindueskarmen :shock:

En dag da Rasmus havde nået sin fulde vægt, og vi havde besøg af Sippe, Øffe og Nena (basenjierne) gjorde han som Sippe: Tog den fra gulvet lige op på skødet af mig, mens jeg sad og slubrede mocca!

 

Det blev en skik, at når jeg sad i den bestemte stol og disse hunde var på besøg ville Rasmus op på skødet. Og det kom han!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaah.tjo, det er han da. Men han tror jo selv, han stadig kun vejer de 8kg som han gjorde da vi hentede ham. Jeg HAR forsøgt at sige til ham at han vejer altså over 50kg nu. Så kikker han på mig som om han vil sige "siger du jeg er for tyk?" :lol: :lol:

Nåårh - selvom man er stor kan man godt lade som om man er lille.

 

Vita bliver også bittelille når vi kører i bil - hun ruller sig sammen til en lillekæmperullepølse - og får lige jaget en pote eller albue ned i ens lår. AUUWWW. Men øj det er hyggeligt.

 

Hvis jeg sidder på gulvet kan hun også finde på at ville sidde på skødet. Jeg har prøvet at hviske at hun ikke er lillebittehvalp længere. Der var engang hvor Vita kunne ligge i min fars hånd. Der var engang hvor Vita kunne ligge på skødet af mig uden at flyde udover:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... jeg synes han ligner en lille kalv på fotoet - intet ondt ment jeg synes kalve er "for nuttede"..

 

Min lab var meget sammen med basenjies gennem sin barndom. Han så på hvordan de vimse hoppede op på skødet af deres ejer. Hrmmm.. og op på bordene og i vindueskarmen :shock:

En dag da Rasmus havde nået sin fulde vægt, og vi havde besøg af Sippe, Øffe og Nena (basenjierne) gjorde han som Sippe: Tog den fra gulvet lige op på skødet af mig, mens jeg sad og slubrede mocca!

 

Det blev en skik, at når jeg sad i den bestemte stol og disse hunde var på besøg ville Rasmus op på skødet. Og det kom han!

:lol: Det regnede jeg da heller ikke med ;)

 

Irene ved du ikke at en hund der placere sig på eller højere end sit menneske har taget magten, og der er ingen vej tilbage... Du er nu lost, fortabt, doomed din sidste time er nær:lol::lol::lol::lol: HAHAhahahaha

Link til indlæg
Del på andre sites

MÅNEDENS HUND APRIL 2008

 

Denne månedes kategori: "Kikset foto" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" april 2008

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. april kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN 1 billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen. Det er tilladt at deltage med flere hunde hvis man ejer mere end én. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i kategorien "Vis os din perle" eller i Hunde Galleriet :wink:

 

Pt. er der tilmeldt 38 hundebilleder... DET er vist rekord....... :klap2:

 

Men de 4 af dem bliver måske diskvalificeret fordi der er flere hunde på billedet... Det er da for ærgerligt... Det er muligt at skifte billede inden d. 20. -hvis man f.eks. ikke vil risikere diskvalifikation. Eller hvis man har fundet et mere kikset billede... :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Irene ved du ikke at en hund der placere sig på eller højere end sit menneske har taget magten, og der er ingen vej tilbage... Du er nu lost, fortabt, doomed din sidste time er nær:lol::lol::lol::lol: HAHAhahahaha

 

Suuuk, ved det... Hvad skal man gøre ved det, nu er det nok for sent :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Suuuk, ved det... Hvad skal man gøre ved det, nu er det nok for sent :lol::lol::lol:

Tja det er for sent :lol: :lol: Der er ikke andet at gøre end at sætte dig i et hjørne:sut: og vente op det uungåelige:twisted: ....:lol::lol::lol:

 

 

 

 

 

Lige for en sikkerhedsskyld og så det ikke bliver misforstået eller taget seriøst af nogen!!!

Alle ved vel det er en gammel skrøne!! ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...