Hop til indhold

Hundens bedste venner!


Gæst Marie Svane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var rigtig hyggeligt, og som du kan se, så havde jeg også chokoladen inden for rækkevidde, så det hele var bare perfekt :blink:

 

Vi går og snakker om at få hængt et billede op af dem, så måske skulle vi kigge lidt mere på det sidste billede :-D

 

 

Jeg synes det lyder som en god idet, med et billede.. Jeg fik selv 2 stks med Akira i julegave af kæresten :-D Dem er jeg bare SÅ glade for :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Indy mistede sin bedste ven, stores¢ster Akita, tilbage i september. Hun har ikke rigtig været sig selv siden, og tabet af Lexi i december har bestemt ikke hjulpet. Her er de fra i sommer, vi savner dem så meget :cry:

 

JULY4TH09084.jpg

 

Det er det samme med Chacco efter han mistede Angel i Sep. Men efter Vanilie er kommet til, er han begyndt at live mere op. Men vi savner også Angel hver dag :lun:

 

Hvor er de smukke alle 3.. Stakkels Indy også at miste to venner på få måneder :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Jeg har kun lidt ringe billeder af Sherlocks venner, men jeg får forhåbentlig snart taget nogle nye ;-)

 

Der er Border Collien på de to første billeder, Lucky, som han nyder at snuse rundt sammen med. De har mødt hinanden to gange.

 

Det sidste billede er collien Sigurd. De har efterhånden været på tur sammen en del gange. Sigurd er gammel og leger normalt ikke så meget, men af og til kan Sherlock godt få lidt liv i ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Har prøvet at lege i movie maker og lave en video med Lumi og Tyson :hjerte:

 

Har ikke prøvet det før, så bær over med mig.. :oops:

 

[media]

[/media]

 

Hvor er den gooooooood :klap:

Kunne ikke lade vær med at smile igennem hele videoen! De er simpelthen et skønt par de to.. Og HELT RIGTIG sang til de to :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er den gooooooood :klap:

Kunne ikke lade vær med at smile igennem hele videoen! De er simpelthen et skønt par de to.. Og HELT RIGTIG sang til de to :5up:

 

Weee...tak :-D:oops:

 

valgte først sang efter jeg havde lavet resten og havde overhovedet ikke tænkt på længden - og så passede det perfekt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...