Hop til indhold

et lille rob på hjelp här i cyberrymden?!


Gæst astrid05
 Share

Recommended Posts

Gæst astrid05

Hej!

Jeg er relativt ny här i forumet, har skrivit ett par indlaeg...men jeg får ikke nåen svar på mine indlaeg....?

 

Så i det siste har jeg begynt at lure lidt på hvordan det kan komma sig?;

er det mange som uplever det samme här, er jeg måske för uerfaren i dette forum för at kunne forvente ett svar?

eller

er det fordi jeg er svensk og skidedårlig til at skrive på dansk (även om jeg pröver så godt jeg kan)...

eller

er det fordi I bara slet ikke kan lide svensker...

eller

er det fordi mine problem er så komplexe/märklige at jeg skrämt bort allt hundefolk

eller

er det fordi jeg svarat på för få andra indläggelser....(pröver at ge svar på alla dem där jeg föler jeg kan stötte/hjälpe til me nåe)...

:confused:

det er ensamt at bo flere hundemil fra familjen... :megaked:

nu begynner det oxå at föles lite ensomt här inne...

nåen som har nåen tips....hvordan går man til väga för at få lidt kontakter...jeg föler mig cybermässigt funktionsnedsatt

 

hilsen

ellers meget fornöyd ejer av rottis og pinsher:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan tror jeg ikke du skal opfatte det :mrgreen:

 

 

Har du lavet en præsentaion af dig selv? For så er det tit nemmere lige at placere hvem folk er ;-)

 

Men som Jeanette siger, så har der været travlt herinde på det sidste, selv nogle af de meget "gamle" brugere har følt sig lidt overset :cry:

 

 

Vi kan både lide svenskere, folk der staver dårligt, ja vi kan endog lide en der startede med at lave et indlæg om at hun ikke kunne lide hunde. Så her må siges at være plads til alle.

 

 

Velkommen til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

Jeg er relativt ny här i forumet, har skrivit ett par indlaeg...men jeg får ikke nåen svar på mine indlaeg....?

 

Så i det siste har jeg begynt at lure lidt på hvordan det kan komma sig?;

er det mange som uplever det samme här, er jeg måske för uerfaren i dette forum för at kunne forvente ett svar?

eller

er det fordi jeg er svensk og skidedårlig til at skrive på dansk (även om jeg pröver så godt jeg kan)...

eller

er det fordi I bara slet ikke kan lide svensker...

eller

er det fordi mine problem er så komplexe/märklige at jeg skrämt bort allt hundefolk

eller

er det fordi jeg svarat på för få andra indläggelser....(pröver at ge svar på alla dem där jeg föler jeg kan stötte/hjälpe til me nåe)...

:confused:

det er ensamt at bo flere hundemil fra familjen... :megaked:

nu begynner det oxå at föles lite ensomt här inne...

nåen som har nåen tips....hvordan går man til väga för at få lidt kontakter...jeg föler mig cybermässigt funktionsnedsatt

 

hilsen

ellers meget fornöyd ejer av rottis og pinsher:vuf:

Personlig svarer jeg ikke på alle indlæg, da det tager aaaaalt for meget af min "hundetid" :lol:

 

Jeg tror da ikke at der er nogen der bevist undlader at svare på dine inlæg.

Det bedste du nok kan gøre, er bare at kaste dig ind i nogle debatter.

 

Et lille tip der plejer at virke: Lav en billedtråd med de søde vovser ;-):slem:

 

 

........ og velkommen til debatten :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

Jeg er relativt ny här i forumet, har skrivit ett par indlaeg...men jeg får ikke nåen svar på mine indlaeg....?

 

Så i det siste har jeg begynt at lure lidt på hvordan det kan komma sig?;

er det mange som uplever det samme här, er jeg måske för uerfaren i dette forum för at kunne forvente ett svar?

eller

er det fordi jeg er svensk og skidedårlig til at skrive på dansk (även om jeg pröver så godt jeg kan)...

eller

er det fordi I bara slet ikke kan lide svensker...

eller

er det fordi mine problem er så komplexe/märklige at jeg skrämt bort allt hundefolk

eller

er det fordi jeg svarat på för få andra indläggelser....(pröver at ge svar på alla dem där jeg föler jeg kan stötte/hjälpe til me nåe)...

:confused:

det er ensamt at bo flere hundemil fra familjen... :megaked:

nu begynner det oxå at föles lite ensomt här inne...

nåen som har nåen tips....hvordan går man til väga för at få lidt kontakter...jeg föler mig cybermässigt funktionsnedsatt

 

hilsen

ellers meget fornöyd ejer av rottis og pinsher:vuf:

 

Jeg har heller ikke set dine indlæg , og da jeg kun er herinde sådan lidt ind imellem , så har jeg nok fået overset det

 

Men jeg når slet ikke at deltage i alle de tråde jeg kunne tænke mig , der er bare ikke tid nok :lol:

 

Men fortsæt du bare , her er plads til alle :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan faktisk ikke huske, om jeg har set dine indlæg. :oops: Som andre siger, ser man ikke alle indlæg - hvis man skulle læse dem alle, ville man jo kunne bruge 24 timer i døgnet herinde. :mrgreen: Jeg plejer selv at kigge på overskriften på en ny tråd, og hvis emnet ikke umiddelbart interesserer mig eller "fanger" mig, plejer jeg ikke at læse den. Og så svarer jeg heller ikke på alle de tråde, jeg læser, for det er jo ikke altid, at jeg ved noget om det, der bliver spurgt om. :engel:

 

Men jeg vil da foreslå dig at kaste dig ind i nogle flere af debatterne, for når folk lærer dig bedre at kende, får de måske også lettere øje på dine indlæg. :-) "Alt og intet"-trådene er en god måde at lære folk at kende på, hvis man er til hyggesnak - og man behøver altså ikke at læse alle indlæggene i tråden for at deltage. :blink:

 

Nå, men i hvert fald velkommen herinde. :vinken: Jeg håber, at du vil fortælle lidt om dine vovser og vise billeder af dem. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Hej Astrid. Som du nok har bemærket, skrives der ufatteligt mange indlæg på HF - det er langt fra unormalt at der er 3 sider med opdaterede tråde, hver gang jeg kommer herind... og det er simpelthen for meget til at deltage 'ordentligt' i, så man er nødt til at prioritere.

 

I første omgang LÆSER jeg i de tråde jeg selv tidligere har deltaget i. Næste prioritet er at svare/skrive i disse tråde. Så følger læsning af nye tråde, der umiddelbart ser ud til at ramme mine personlige hovedinteresser (f.eks. bange hunde, kamphundedebatten, barn/hund, omplacering/internater osv.) - her vil der også ofte være noget, jeg føler jeg skrive, og det er så næste prioritet. Så er der 'kryds fingre'/tillykke-trådene - det er ikke altid jeg når dem, men jeg prøver. Og så er der naturligvis 'løs snak, om alt og intet'... hvis man mod alle odds ikke allerede skulle have brugt langt mere tid herinde, end man havde planlagt (og tid til), så er denne tråd en sikker garant for at det går helt galt: 10-15-20 sider pr. dag, med alverdens emner - mange der er kede af et eller andet, eller glade, stolte, nervøse og... you name it. Går jeg først 'seriøst' ind i denne tråd, så er det endestationen, og resten af min tid (og mere til) går der.

 

Det betyder, at der altid vil være MANGE tråde, jeg ikke engang får set på, som regel mere end en side fuld. Træning, udstilling, foder, hundetræf, 'hvilken hund til mig' og 99% af billedtrådene og ja, desværre, også præsentationstrådene, ser jeg aldrig. Det betyder så også, at der er yderst aktive HF-medlemmer, som jeg i praksis stort set aldrig udveksler et ord med, ganske enkelt fordi de 'færdes' i de tråde jeg ikke får læst - ærgerligt, men der er ikke noget at gøre ved det, da tiden simpelthen ikke er til det.

 

Så pointen er, at alle er nødt til at sortere, voldsomt endda. Og jeg er helt sikker på, at der ikke sorteres efter, hvem der har skrevet, men derimod ens egen personlige interesse i et emne, eller rettere: emner man føler man har noget at bidrage til. Jeg håber vi 'ses' i en tråd en dag :vinken::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må så sige at jeg rent faktisk HAR set Astrid05's indlæg - på nær to (den om træning i Odense og test posten)

 

Jeg undres faktisk lidt over at der ikke har været større aktivitet.

Specielt omkring med dit problem med at få hende ud i regn og sne.

I tråde om sådan nogle situationer plejer der da at være en del aktivitet :vedikke:

 

Og så er Astrid jo en genplaceret og tidligere mishandlet rotte. Det giver da vist normalt også en god stjerne herinde at have taget sig af sådan en.

 

Så jeg synes ikke du skal opgive - der skal nok komme svar på dine indlæg :blink:

 

Nå - jeg er da glad for at jeg kunne finde en ny and, med andelyd.

Om den så er noget for Astrid ved jeg ikke, men hun lyder i hvert fald som om hun er meget bedre til at passe på den, end Bailey :genert:

 

(Det var godt nok lidt rodet i mine svar, så du kan lige få linket til anden en gang til her )

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys:tack, det ska ja, ikke ge op ännu =)

 

Nej :scared: gi' endelig ikke op :kys:

 

Jeg har godt set dine indlæg, men har ikke følt, at jeg har haft noget at byde ind med :oops: jeg skal gøre mig mere umage i fremtiden, men i det mindste at indikere at jeg har læst dit indlæg :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må så sige at jeg rent faktisk HAR set Astrid05's indlæg - på nær to (den om træning i Odense og test posten)

 

Jeg undres faktisk lidt over at der ikke har været større aktivitet.

Specielt omkring med dit problem med at få hende ud i regn og sne.

I tråde om sådan nogle situationer plejer der da at være en del aktivitet :vedikke:

 

Og så er Astrid jo en genplaceret og tidligere mishandlet rotte. Det giver da vist normalt også en god stjerne herinde at have taget sig af sådan en.

 

Så jeg synes ikke du skal opgive - der skal nok komme svar på dine indlæg :blink:

 

Nå - jeg er da glad for at jeg kunne finde en ny and, med andelyd.

Om den så er noget for Astrid ved jeg ikke, men hun lyder i hvert fald som om hun er meget bedre til at passe på den, end Bailey :genert:

 

(Det var godt nok lidt rodet i mine svar, så du kan lige få linket til anden en gang til her )

 

Jeg har også oplevet at få, få svar i mine tråde. tror nogle tråde er mere "populære" end andre

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...