Hop til indhold

Vuffeli vov!!


Gæst BuffsBeauty
 Share

Recommended Posts

Gæst BuffsBeauty

Jeg er nybegynder på det her forum, men har været inde og kigge mange gange, og syntes det er et fantastiskt sted at få oplysninger om hunde.:mrgreen:

 

Dejligt med alle de de indlæg man kan vælge og vrage imellem, har allerede læst masser jeg ikke anede noget om i forvejen. Skønt.

 

Jeg er en kvinde på snart 40 år, og er selv ejer af en lille gravhunde-hvalp (langhåret) på snart 6 mdr. Det er en han-hund og han hedder Jensen.

Han er selvfølgelig verdens klogeste og dejligste lille hund, ligesom alle de andre hunde herinde. :lol: Vi bor på Fyn.

 

Skal prøve om jeg selv kan komme med konstuktive og gode indlæg på dette forum, til forhåbentlig glæde for andre hunde-ejere/elskere som jeg selv.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BuffsBeauty

Tusind tak for den varme velkomst.:mrgreen:

Hvor er det dejligt med så mange søde og imødekommende hilsner, der får en til at føle sig velkommen, selvom man er en grønskolling på området. :5up:

 

Og selvfølgelig må I gerne se billeder :-D:-D hellere end gerne, jeg viser gladeligt og længe min lille snuskebasse frem. :klap2:

 

Problemet er bare at jeg desværre ikke er nogen ørn til det der med computere, så jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind i teksten.:oops:

 

Men der ligger et album med billeder af ham på min profil, og I er alle meget velkomne til at kigge forbi, vores dør er altid åben.:klap:

 

Knus og varme hilsner og bjæf fra Jensen og hans mor.

 

( måske jeg skulle se om jeg kan finde nogle billeder af vores tidligere hund, som døde mæt af dage for 5 år siden ??? )

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for den varme velkomst.:mrgreen:

Hvor er det dejligt med så mange søde og imødekommende hilsner, der får en til at føle sig velkommen, selvom man er en grønskolling på området. :5up:

 

Og selvfølgelig må I gerne se billeder :-D:-D hellere end gerne, jeg viser gladeligt og længe min lille snuskebasse frem. :klap2:

 

Problemet er bare at jeg desværre ikke er nogen ørn til det der med computere, så jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind i teksten.:oops:

 

Men der ligger et album med billeder af ham på min profil, og I er alle meget velkomne til at kigge forbi, vores dør er altid åben.:klap:

 

Knus og varme hilsner og bjæf fra Jensen og hans mor.

 

( måske jeg skulle se om jeg kan finde nogle billeder af vores tidligere hund, som døde mæt af dage for 5 år siden ??? )

 

Alle billeder er velkomne :) Også af forhenværende hunde i dit liv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...