Gæst Plato&Co Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Må hellere lige præsentere mig selv, når nu der er en tråd til formålet. For 14 dage siden flyttede Plato ind hos mig, han er 6mdr , stadig lidt nervøs, især overfor andre hunde, men ellers er han ret fantastisk, hvis jeg selv skal sige det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 velkommen til, hvad er Plato for en? vi vil rigtigt gerne se billeder af ham også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen jeg stemmer også for billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen, glæder mig til at høre mere om hvilken race han er og se billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Velkommen til.............. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plato&Co Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Plato er et resultat af en våd aften - eller hvad nu det hedder i hundeverden. Moren er labador og faren, tjaae, rygterne siger han er en snavser, der kommer lige straks nogle pics, skal lige have skrevet 5 indlæg og luftet vovsen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zeph Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Velkommen til ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rasm Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Velkommen herind . Det er et godt valg, af forum du har taget! Der er altid hjælp fra én, tit flere hvis det skulle blive nødvendigt! - Glæder mig til at se billederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Velkommen til! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plato&Co Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Lige høre om der er nogen der ved om man kan "linke" til flikr? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plato&Co Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Er i øvrigt blevet i tvivl om faderen - kan to sorte hunde få tre farvede hvalpe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plato&Co Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Så nåede jeg vist op på 5 indlæg, og nu skal jeg nok stoppe med at spamme og se om jeg ikke kan få lagt nogle bileder op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Meget velkommen:mrgreen: - Ja jeg tror godt at 2 sorte hunde kan få 3 farvede, man får jo brun lab ved at tage sort og brun? .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst L&L Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plato&Co Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 AAArgh... invalid file....upload disabled... begynder snart at føle mig en smule inkomoetent, prøver lige lidt forskellige knapper og ser om der ikke kommer nogle pics op på sitet.. I.jpg on Flickr - Photo Sharing! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Hvor er han sød, med sne på og det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Nårh, han er da for kær at se på. Men ganske rigtigt noget ubestemmelig i racen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 velkommen til . Han ser rigtig sød ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts