Hop til indhold

Aktivitetstæppe ?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Min veninde har sagt ja til at sy :banan:

 

hvilket stof vil I anbefale jeg køber?

 

Jeg tror såmænd det ene er ligesågodt som det andet... Så hvis du har noget liggende, evt. gamle tæpper, dynebetræk eller lignenede, så brug da endelig det...

 

umiddelbart ser fleece ud til at virke meget godt her :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror såmænd det ene er ligesågodt som det andet... Så hvis du har noget liggende, evt. gamle tæpper, dynebetræk eller lignenede, så brug da endelig det...

 

umiddelbart ser fleece ud til at virke meget godt her :vedikke:

 

har lidt af hvert, så må vi prøve os frem :-D

 

Tak for din hjælp, det er meget brugbart det du har skrevet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, mon ikke hende Ninna Ottessen snart går konkurs nu hvor alle begynder at lave deres tæpper selv:mrgreen:

 

 

hehe, naaah, hun har jo stadig sine spil at "falde tilbage på" ;-) Havde faktisk overvejet om det var en form for pirateri at sådan masseproducere, :oops: men eftersom jeg jo har foræret dem væk, så er det vel ikke? Det ville det vel kun være, hvis jeg gav mig til at lave dem og sælge dem... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, naaah, hun har jo stadig sine spil at "falde tilbage på" ;-) Havde faktisk overvejet om det var en form for pirateri at sådan masseproducere, :oops: men eftersom jeg jo har foræret dem væk, så er det vel ikke? Det ville det vel kun være, hvis jeg gav mig til at lave dem og sælge dem... :genert:

 

Ja jeg tror heller ikke du skal være nervøs for at hun kommer efter dig og hiver dig i retten - enhver har vel ret til at købe noget stof og sy det sammen som man lyster:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap::klap:

 

Du må altså hilse din mor og sige mange tak, det er virkelig sødt af hende. :-D

 

Neeeeeeeiijj! Dét glæder Motor sig til at tisse på!! Eller spise af :genert:

Giv din mor et kys fra os, do it do it :kys: Hvor er hun altså sød..

 

Will do - det eneste hun (eller jeg) beder om til gengæld er video af tæppet i aktion:mrgreen:

 

Og du skal nok sige til ham at han ikke skal tisse på det, noget af det er vist filt og jeg ved ikke hvor godt det har af en vaskemaskinetur

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst small talk

super cool tæppe, syede selv af fleece..

det jo simpelt og nemt, og fungerer som madskål hos os..

så hvis vi ik når og træne/lege måltiderne blir de severet deri...

 

og han elsker det (Geo-yorkie)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Chillimaya
Så skulle Smilla da også have et. :hjerte: :-):-)

 

Hvor er hun skøn..!

 

Nu ved jeg godt det er en halvgammel tråd... Men prøver alligevel...

 

Ku man ikk lave det assymetrisk? Så gemmestederne ikke er ens....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun skøn..!

 

Nu ved jeg godt det er en halvgammel tråd... Men prøver alligevel...

 

Ku man ikk lave det assymetrisk? Så gemmestederne ikke er ens....

 

Du kan da lave det lige som du vil :-D jeg er bare totalt nybegynder på en symaskine, så det nemmeste for mig var bare at drøne en gang henover på hver led :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Du kan da lave det lige som du vil :-D jeg er bare totalt nybegynder på en symaskine, så det nemmeste for mig var bare at drøne en gang henover på hver led :mrgreen:

 

Må hugge symaskinen hjemme hos mutti og ekerimentere... :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Du kan jo lave det af en anden form end kvadrat? :vedikke:

 

Det ku man også... Men tænkte mere på at sy en masse lommer af forskellig størrelse og form.. Og så kunne man lave det i en masse forskellige farver... Farveeksplosion :genert:.... Så der både glad Bertram og glad mig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg vil da for øvrigt lige huske at fortælle, at Tyson sidste uge fik det aktivitetstæppe, som Bujus mor var så sød at sy til ham. :kys: Og det er et stort hit. :5up:

 

Tyson snuuuuser og søger i alle lommerne (og prøver at grave og ruske i tæppet for at få foderkuglerne ud, men det får han ikke lov til :fyfy:), og det er faktisk mere udfordrende, end jeg havde troet. En del af stoffet er nemlig forholdsvis tyndt, og det gør det for det første sværere for ham at skubbe snuden ind under lommerne. For det andet kan han tydeligt lugte foderkuglerne igennem lommen ovenover der, hvor der ligger en foderkugle, og så skal han regne ud, hvorfor han ikke bare kan spise dem gennem stoffet eller grave eller bide sig vej igennem, som han ellers prøver. :lol:

 

Det er et fint alternativ til servering af aftensmaden, så får han lidt afveksling mellem at få den i sine leoer eller som fodersøg. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...