Hop til indhold

Alternative steder at begrave ting


Amocca
 Share

Recommended Posts

Karla er meget glad for ay "grave ned" - mangen et godt tyggeben / dims skal helst først ligge i en periode under et tæppe eller lignende, før det er "modent" til fortæring....

 

Det plejer at være relativt tydeligt hvor hun har "gravet" noget ned, da det jo foregår under en del skubben og masen med snuden... sengen er et yndet sted til nedgravninger...

 

Men denne her, kan jeg simpelthen ikke greje hvordan hun har klaret :vedikke:

 

Billede 1 - et look ind på hylde 2 i mit skab. Billede 2: jeg løfter den pink trøje og hvad ligger der? :lol:

 

Trøjen ovenpå lå ligeså fint og urørt :vedikke:

 

Har i oplevet nedgravede sager på sjove steder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja... det der dyrker Kimmi også!

 

Jeg finder også tyggeting sære steder - men for det meste finder Splint og Vilya dem først :mrgreen: Har dog ofte haft en bold eller et tyggeben med i kufferten eller tasken!

 

Det sjoveste er dog, hvis de går med Simon i seng før mig... så skal han åbenbart passe på tingene natten over. Så sent som denne uge er jeg kommet op til sovende Simon med en bold i hånden og aftenen efter med et tyggeben under kinden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: Det er ikke manden, der har været på spil?

 

Vores gamle labber skulle også altid gemme ting. Luna har ikke tid til at gemme noget.. guffer skal spises.. med det vuns:mrgreen:

 

Manden er i Afrika, så tror det ikke :mrgreen: så skal den have ligget der et stykke tid ihvertfald ... det tror jeg alligevel jeg ville have opdaget

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Padmé havde det med at "grave" ting ned i sengen da hun var hvalp. simpelthen så klamt at finde en overgnasket kødben inde under dynen :mrgreen:

 

Idag nøjes hun med potteplanter og især brændekurven er et hit.

 

... de andre hunde er for mad glade, her gemmer man ikke til natten - for katten kommer helt sikkert og snupper så :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sitto har aldrig rigtig gravet så meget ned, men Kency gemte mange af sine ting for Sitto.. :drille:

Ofte fik hundene et råt marvben, som altså hørte til udenfor i haven - men pludselig begyndte Kency at vogte frygtelig meget omkring de havehynder vi havde til at stå op af væggen, i vores udestue - hver gang døren blev lukket op derud til, fordi Sitto skulle ud fx, så uanset hvad Kency lavede kom hun farende med en frygtelig knurren, skubbed sig foran og fløj hen til hynderne.. :roll: I starten tænkte jeg ikke lige over at det var hynderne hun gik hen til hver gang, så troede bare hun havde fået sig endnu en tosset idé! Men denne adfærd gentog sig hver gang døren til udestuen blev åbnet - så en dag kiggede jeg bag hynderne, og ganske rigtigt lå der et gnasket og ulækkert råt ben.. :lol::badr: Og ellers var Kency generelt meget glad for at dele sine ting med mig, men så heller ingen andre, så ofte kom hun med det mest ulækre kødben, som jeg da godt lige kunne holde for hende - syntes hun! :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...