Amocca Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Karla er meget glad for ay "grave ned" - mangen et godt tyggeben / dims skal helst først ligge i en periode under et tæppe eller lignende, før det er "modent" til fortæring.... Det plejer at være relativt tydeligt hvor hun har "gravet" noget ned, da det jo foregår under en del skubben og masen med snuden... sengen er et yndet sted til nedgravninger... Men denne her, kan jeg simpelthen ikke greje hvordan hun har klaret Billede 1 - et look ind på hylde 2 i mit skab. Billede 2: jeg løfter den pink trøje og hvad ligger der? Trøjen ovenpå lå ligeså fint og urørt Har i oplevet nedgravede sager på sjove steder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Da vi i sin tid lavede lejlighed i stand, overnattede min mor en enkelt nat - hun havde medbragt to stk grisetryner til vovsen som også pænt tog imod den.. Da hun kom hjem, ringede hun om aftenen og spurgte hvordan Bitten have fået en grisetryne proppet ned i en knap-nok-åben toilettaske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Åh ja... det der dyrker Kimmi også! Jeg finder også tyggeting sære steder - men for det meste finder Splint og Vilya dem først Har dog ofte haft en bold eller et tyggeben med i kufferten eller tasken! Det sjoveste er dog, hvis de går med Simon i seng før mig... så skal han åbenbart passe på tingene natten over. Så sent som denne uge er jeg kommet op til sovende Simon med en bold i hånden og aftenen efter med et tyggeben under kinden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Smider altid tøjet på gulvet, der er ofte noget lækkert i buksebenet når jeg tager tøj på næste dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 årh de kære små Izzie plejer nu bare at gemme ting i revnerne imellem sofapuderne den lille lort har hurtigt regnet ud at jeg meget sjældent gør rent der hvor der ikke kan ses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Dolph har forsøg at stoppe tyggeting ned bag i mine trusser om natten - mens jeg har dem på, altså.. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Dolph har forsøg at stoppe tyggeting ned bag i mine trusser om natten - mens jeg har dem på, altså.. He he... der er altså andre fordele end bare varmen og fritagelsen for afkom ved at sove med alt tøjet på :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 :lol: Det er ikke manden, der har været på spil? Vores gamle labber skulle også altid gemme ting. Luna har ikke tid til at gemme noget.. guffer skal spises.. med det vuns:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 :lol: Det er ikke manden, der har været på spil? Vores gamle labber skulle også altid gemme ting. Luna har ikke tid til at gemme noget.. guffer skal spises.. med det vuns:mrgreen: Hvis du snakker til mig, så er der ingen mand i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 :lol: Det er ikke manden, der har været på spil? Vores gamle labber skulle også altid gemme ting. Luna har ikke tid til at gemme noget.. guffer skal spises.. med det vuns:mrgreen: Manden er i Afrika, så tror det ikke så skal den have ligget der et stykke tid ihvertfald ... det tror jeg alligevel jeg ville have opdaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Hvis du snakker til mig, så er der ingen mand i huset Du har jo Dolph, så er der slet ikke behov for mandfolk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Du har jo Dolph, så er der slet ikke behov for mandfolk Det er fuldstændig korrekt! Han er faktisk 100% mand.. Lidt som BS, med Bubber indeni Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Det er fuldstændig korrekt! Han er faktisk 100% mand.. Lidt som BS, med Bubber indeni Den mest præcise beskrivelse af Dolph ever! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Hvis du snakker til mig, så er der ingen mand i huset Haha, nej det var nu heller ikke møntet på dig:mrgreen: Manden er i Afrika, så tror det ikke så skal den have ligget der et stykke tid ihvertfald ... det tror jeg alligevel jeg ville have opdaget Ja det havde du nok:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Padmé havde det med at "grave" ting ned i sengen da hun var hvalp. simpelthen så klamt at finde en overgnasket kødben inde under dynen Idag nøjes hun med potteplanter og især brændekurven er et hit. ... de andre hunde er for mad glade, her gemmer man ikke til natten - for katten kommer helt sikkert og snupper så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Sitto har aldrig rigtig gravet så meget ned, men Kency gemte mange af sine ting for Sitto.. Ofte fik hundene et råt marvben, som altså hørte til udenfor i haven - men pludselig begyndte Kency at vogte frygtelig meget omkring de havehynder vi havde til at stå op af væggen, i vores udestue - hver gang døren blev lukket op derud til, fordi Sitto skulle ud fx, så uanset hvad Kency lavede kom hun farende med en frygtelig knurren, skubbed sig foran og fløj hen til hynderne.. I starten tænkte jeg ikke lige over at det var hynderne hun gik hen til hver gang, så troede bare hun havde fået sig endnu en tosset idé! Men denne adfærd gentog sig hver gang døren til udestuen blev åbnet - så en dag kiggede jeg bag hynderne, og ganske rigtigt lå der et gnasket og ulækkert råt ben.. Og ellers var Kency generelt meget glad for at dele sine ting med mig, men så heller ingen andre, så ofte kom hun med det mest ulækre kødben, som jeg da godt lige kunne holde for hende - syntes hun! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Fnis Dygtig karla aslan har præsteret at dække et stykke ben til med jord, og derefter lagt en sten oven på Når han får et "grave ned ben" og han ikke selv har gemt det inden for 5 min, tager vi det og gemmer det over i det hemmelige hjørne, og så kan han falde til ro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 :lol: Det er ikke manden, der har været på spil? Vores gamle labber skulle også altid gemme ting. Luna har ikke tid til at gemme noget.. guffer skal spises.. med det vuns:mrgreen: Sådan er det også her - det bliver spist med det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts