Hop til indhold

Oliver's Guf...


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Til alle Jer der køber fra Oliver's.dk, hvilke af deres guffer/lign. kan i anbefale til en hund der ikke gider "kedelige" produkter?! :mrgreen:

 

Har besluttet at prøve et foder fra dem, og så kan jeg jo lige så godt prøve noget guf også.. :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det ikke helt det du efterlyser, men ville alligevel anbefale disse Godbidder (Laks & Kylling) - er blevet populær hos mangen en hund med dem. Også hos kræsne hunde. Prisen er godt nok også lidt derop af.

 

Måske Olivers Fish Bites også kan gøre tricket? Min yngste hund skal have rigtig gode godbidder på træningspladsen, da hun ellers ikke kan koncentrere sig. Og her har har alt med lidt "ægte" indhold (tørret lever, tørret lunge, fiskedeller, frikadeller og lignende) fungeret fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Er det træningsguffer du mener eller bare generalt lækkert hundeguf til hygge ?

 

Jeg syntes deres fish-bites er rigtig gode, men nu er vores 3 også altædende så ved ikke om det er noget for en "kræsen" hund. Men de lugter meget af fisk og jeg bruger dem tit i vores hundepension til de hunde der ikke gider vores alm. levergodbidder eller training-bites (fra Olivers). Det glider ned ved mange af dem, men ikke alle.

 

Ellers er jeg super glad for deres "big tooth brush" (de var dog bedre dem de havde før, men dem kan de åbenbart ikke skaffe mere desværre).

 

Jeg er generalt meget glad for alle deres produkter og vores æder alt derfra med velbehag. Men igen de er altså også altædende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

ved godt det ikke lige er Olivers, men jeg købte lidt forskelligt ind hos Tutti-Pet på udstillingen i Fredericia...

 

Manden påstod at ALLE hunde var vilde med deluxe-bøfstængerne, også de kræsne.... Karla er ikke helt enig :lol: tilgengæld er kyllingegufferne et stort hit:

[media]http://www.tutti-pet.dk/shop/userfiles/image/Pr%20september%202009/Kyllingestang.jpg[/media]

 

 

de bløde andestænger kan også godt spises:

[media]http://www.tutti-pet.dk/shop/userfiles/image/and3.jpg[/media]

 

men bøfstænger og bøfstænger deluxe kunne godt tænkes at få et relativt langt liv hos os :stupid:

[media]http://www.tutti-pet.dk/shop/userfiles/image/Pr%20september%202009/Bofstang.jpg[/media]

[media]http://www.tutti-pet.dk/shop/userfiles/image/Pr%20september%202009/HP%20Bofstanger%20deluxe.jpg[/media]

 

Tilgengæld åd hun med velbehag deres nyeste produkt - en tandrensede stang lavet af grøntsager og alger :shock:

[media]http://www.tutti-pet.dk/shop/userfiles/image/Pr%20september%202009/Alge%20lille.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har bestilt guf fra olivers... men Freya er helt syg med deres big beef bites, okseører, big crunchy bites, grise ører, deres røget marvben og deres tandrensende ben:5up:.... måske jeg også snart skulle bestille lidt igen...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Guincho kan li Fish-bites, men ikke Training-bites.

 

Jeg har skabet fyldt med alverdens forskellige snacks, især tyggeting, indkøbt i tidens løb, men allerhelst vil han gnave i skaftet på en opvaskebørste :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Som Pus også skrev, så er det nogle herlige kommentarer i alle er kommet med - selvom jeg godt kan fornemme at HF-hundene ikke er helt enige om hvad der er rigtig godt ... :blink:

 

Egentligt var det mest noget "læg dig og hyg"-guf jeg ledte efter, men de der trænings-forslag tror jeg også jeg vil prøve.. :hmm:

Mio er ved at være træt af faktas kyllingetern tror jeg, for han kan finde på at spytte dem ud på træningspladsen eller nægte at tage dem... :vedikke::roll:

Det har selvf også noget med hans stress at gøre, men noget nyt er nok godt! :5up:

 

Jeg tror jeg prøver lidt af det i har anbefalet (kigger også lidt på de alternative links tror jeg), og så må jeg jo se hvad Mio sætter kryds ved næsten gang vi skal bestille guf.. :mums:

 

Mange tak fra Mio og Mig :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Liver bites!!!

 

Min er så vild med dem - jeg tror, han ville hoppe et par kilometer på tungen for en enkelt lille bid:klap:

 

Ellers kan jeg anbefale: big beef bites, training bites, politistavene, griseørestrips, okseører, big tooth brush og fyldte marvben.

 

Her anses følgende for kedeligt: crunchy bites og big crunchy bites

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det for at ligge og hygge (i de 5 min. det tager), er Olivers politistave et hit her :-D

 

Vil jeg have hun hygger lidt mere end bare 5 min., køber jeg et af de massive oksehuder (lavet af det samme som politistavene) formet som et kødben i et af supermarkederne (de er større og tykkere end politstavene).

 

Eller køber et rørben/suppeben hun så får og når det er spist rent, kan det bruges igen ved at fylde det med et eller andet lækket, puttes i fryseren og så gives ved lejlighed :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Liver bites!!!

 

Min er så vild med dem - jeg tror, han ville hoppe et par kilometer på tungen for en enkelt lille bid:klap:

 

Ellers kan jeg anbefale: big beef bites, training bites, politistavene, griseørestrips, okseører, big tooth brush og fyldte marvben.

 

Her anses følgende for kedeligt: crunchy bites og big crunchy bites

 

Er rigtigt godt til hunde der ikke gider "normale" godbidder:mrgreen: (det virker med dem jeg har prøvet.. andre?:vedikke:)

Stinker så forfærdeligt!!..men hun eælsker dem over alt på jorden :mrgreen: så må man jo bøje sig..:mrgreen: (for den almægtige fede pippi)

OLIVER'S TRAINING BITES har vi også succes med :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...