Hop til indhold

Tiffy er død og jeg tuder


Gæst xena
 Share

Recommended Posts

Det der ikke måtte ske, skete i aften. Jeg havde Tiffy på armen og pludselig uden advarsel sprang hun. Hun landede på gulvet og skreg hjerteskærende og det ene ben vendte helt forkert. Lettere hysterisk ringede jeg til dyrlægevagten og kørte straks afsted til Holbæk med hende.

Det var et kompliceret brud og inden de ville operere hende ville de lige høre om vi havde de ca. 20000 det ville koste, det havde vi ganske enkelt ikke. Så her til aften var vi nødt til at aflive lille Tiffy som nåede at blive 17 uger, om jeg nogensinde tilgir mig selv at have taget hende op på armen og derefter være nødt til at aflive hende pga. penge, det ved jeg ikke men i det mindste har hun ikke smerter mere

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Du må ikke bebrejde dig selv, du kunne jo ikke ane, at hun ville lande så uheldigt.

 

At du ikke lige havde 20.000 til en operation er vi mange som ikke har, så du havde jo ikke anden mulighed - og måske var det så også det bedste - jeg tror det er svært at få en lille hvalp til at forholde sig i ro efterfølgende.

Et kæmpe cyperkram til dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det sødt af jer, hun havde desværre ikke meget frygt i livet,det lille pus, jeg havde lige kigge på dyreforsikring men nåede det ikke. Hun var sådan en fin lille pige, der elskede livet, de andre dyr og ikke mindst var hun enorm glad for mi n søn som er autist, så det er et stort tab for ham. De andre hunde forstår ikke rigtig hvor hun er, da hun prang og begyndte at hyle satte de andre hunde straks ind med hyl og prøvede at trøste og beskytte hende. Det har været nogle hårde timer for alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor skrækkeligt for Jer........... Det gør mig frygteligt ondt.......

 

Du må ikke bebrejde dig selv............. heller ikke at du måtte aflive hende p.g.a mangel på penge til at lappe hende sammen for.......... Du har sparet hende for mange smerter ved en kompliceret operation og et langt helbredelsesforløb med store begrænsninger for hende......

 

Stort cyberkram til dig og familien.........

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...