Gæst Buddha Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ja, hvornår? Altså gøre en hunhund gravid? Kom bare til at tænke over det, mit eget gæt er efter den fysiske kønsmodning (i Motors tilfælde så ved 8-10 måneders alderen). Er det skudt helt ved siden af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Ja, det er det Har han held til at ramme, er der faktisk "held i sprøjten" fra han er 4-5 mdr gammel, fortalte min gamle dyrlæge.. Jeg spurgte fordi jeg skulle passe en hund i december måned tilbage i 2003 og Luna var ikke kommet i løbetid, så jeg skulle lige vide, hvad nu hvis.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Vildt nok. Og hvalpene vil blive normale? Hvis nu hunden var 4-5 måneder? Sikke en mærkelig overskrift jeg fik skrevet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Vildt nok. Og hvalpene vil blive normale? Hvis nu hunden var 4-5 måneder? Sikke en mærkelig overskrift jeg fik skrevet ja, det var en meget sær overskrift men du ville jo ikke ane hvad det var du avlede på - hundens sind, temperament og krop er jo slet slet ikke færdigudviklet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 ja, det var en meget sær overskrift men du ville jo ikke ane hvad det var du avlede på - hundens sind, temperament og krop er jo slet slet ikke færdigudviklet... Nej det er klart. Men det er da egentlig rimelig vigtigt at vide, vi møder da jævnligt løbske tæver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Jeg ville så ikke satse på at en 8-ugers var fuldstændigt steril helre være på den sikre side! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Jeg ville så ikke satse på at en 8-ugers var fuldstændigt steril helre være på den sikre side! Så er det derfor bamsen er blevet så tyk! Virker modhager og hele moletjavsen virkelig på en 8-ugers? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Aner ikke om det virker - men fik en hvalp hjem til en løbsk tæve, og han var ikke i tvivl om, hvad der skulle gøres ved hende han fik ikke lov, så kan ikke sige om det kun var mentalt han var klar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Haha, vildt, at hvalpe er "klar" så tidligt Møffe er altså 9 måneder nu og aner stadig ikke hvad de damer er Da vi var til skue, stak en højløbsk berner-tæv røven i hovedet på ham og smed halen til side - og hvad gjorde kræet? Sprang rundt, sagde vruf og gik i playbow Hvalp med stort HV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Møffe altså.... Hm, tænk engang at så små kræ kan lave hvalpe.. ville nu være synd, tænk at få deres uskyldige mødom taget så tidligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Møffe altså.... Hm, tænk engang at så små kræ kan lave hvalpe.. ville nu være synd, tænk at få deres uskyldige mødom taget så tidligt! Jamen, jeg elsker altså min fjollede hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Haha, vildt, at hvalpe er "klar" så tidligt Møffe er altså 9 måneder nu og aner stadig ikke hvad de damer er Da vi var til skue, stak en højløbsk berner-tæv røven i hovedet på ham og smed halen til side - og hvad gjorde kræet? Sprang rundt, sagde vruf og gik i playbow Hvalp med stort HV Og det var derfor jeg skrev, hvis hunden havde held til at ramme:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Inden for min race, findes der en hanhund som havde næsten 30 kuld inden han var 7 mdr. Så jo de kan parre meget tidligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Inden for min race, findes der en hanhund som havde næsten 30 kuld inden han var 7 mdr. Så jo de kan parre meget tidligt Yikes:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Inden for min race, findes der en hanhund som havde næsten 30 kuld inden han var 7 mdr. Så jo de kan parre meget tidligt Hvor forfærdeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Virkeligheden viser at en hanhvalp kan parre, hvis tæven vil, står stille og han kan nå op, altså mht til benlængde. At de f.eks skal være begyndt at lette ben, gælder ingensteder. Det har jeg selv måtte sande . Heldigvis så jeg det, så tæven kom til Dr dyr og fik en sprøjte, hun var for gammel til en fødsel mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 hvis tæven vil, står stille og han kan nå op, altså mht til benlængde. Ork nej, australsk terrier har voldtaget golden retriever, hun lå og sov ganske uskyldigt, så det med benlængden har ingen betydning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Ok Australske terrier har gå på mod, men ikke særlig høfligt gjordt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts