Hop til indhold

Løbetidstrusser


Amocca
 Share

Bruger du / ville du bruge løbetidstrusser til din tæve?  

34 stemmer

  1. 1. Bruger du / ville du bruge løbetidstrusser til din tæve?

    • Nej, under ingen omstændigheder
      17
    • Nej, ikke herhjemme, men hvis vi var i byen så ville jeg
      7
    • Ja, jeg vil ikke have blod på hverken gulve eller møbler
      7
    • Min tæve er steriliseret, så spørgsmålet er ikke aktuelt
      3


Recommended Posts

Bruger ingen af jer de bukser hvis i er ude på gåtur? For at være sikker på at der ikke lige hopper en hanhund på?

 

 

Den slags kan de ikke bruges til - hanhundene kan sagtens finde vej udenom sådan et par trusser - det er jo ikke et kyskhedsbælte :blink:

 

Under løbetiden bruger vi istedet 2 styks snore - en til hende og en til de løse hanhunde der slår følge med os ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger ingen af jer de bukser hvis i er ude på gåtur? For at være sikker på at der ikke lige hopper en hanhund på?

 

Der står på de sider hvor man kan købe dem at de IKKE forhindre en evt. parring :engel: og så ville hunden jo heller ikke kunne tisse.. :vedikke: (osv)

 

Hanhunden finder en vej ind - no problem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare for vant til, at Motor tisser indenfor, så jeg forbinder jo ikke gåture med at der skal ting ud :mrgreen: Ej gas, jeg tænkte bare ikke.

 

Har ikke læst om bukserne, og har jo heller ikke en hunhund, men kunne ikke forestille mig, at jeg ville købe sådan nogle.... sådan lige umiddelbart.

 

Måske til mig selv :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst casperst

Forsøgte med sådan et par løbetidsbukser. Det holdte ca. tre kvarters tid ... i en kort tids uopmærksomhed have hun formået at hive bindet ud og omsat det til tusinde stykker(det lignede det i hvert fald), samt at rive hul i selve bukserne.

Så jeg valgte at sætte rengøringen op i anden gear ... i periode hvor det stod på.

Det var hendes første løbetid og det kan godt være derfor, at det virkede voldsomt med hensyn til til mængden af sekret. I forhold til de erindringer jeg har, fra de hunhunde jeg er vokset op med.

Dog overvejer jeg kraftig at få hende steriliseret ... hovedsaglig pga. at reducere risikoen for at udvikle visse sygdomme senere hen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsøgte med sådan et par løbetidsbukser. Det holdte ca. tre kvarters tid ... i en kort tids uopmærksomhed have hun formået at hive bindet ud og omsat det til tusinde stykker(det lignede det i hvert fald), samt at rive hul i selve bukserne.

Så jeg valgte at sætte rengøringen op i anden gear ... i periode hvor det stod på.

Det var hendes første løbetid og det kan godt være derfor, at det virkede voldsomt med hensyn til til mængden af sekret. I forhold til de erindringer jeg har, fra de hunhunde jeg er vokset op med.

Dog overvejer jeg kraftig at få hende steriliseret ... hovedsaglig pga. at reducere risikoen for at udvikle visse sygdomme senere hen.

:mrgreen: Bind, bleer, tisseunderlag og lokumsruller(nye)..Er der noget der sviner mere?? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret nej under ingen omstændigheder...

Renngøringen har jo alligevel topprioritet når man har så mange hunde..Så en blodplet eller 10 er ligemeget... Og møblerne? tjah dem låner vi vel bare af hundene :slem:

Desuden synes jeg tæver i en flok hjælper hinanden og lærer de dårlige hvordan man gør sig selv rent..

Måske man kan lære dem almindelig husrengøring også?? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret "under ingen omstændigheder".

 

Jeg har ingen planer om at Luna skal have løbetidsbukser, vi gør bare lidt mere rent.

 

Men det er ikke fordi at jeg som sådan har noget imod disse bukser, hvis hunden bliver vænnet til dem, og ikke har noget imod dem, så kan jeg ikke se problemet i at de får dem på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret ja - Sascha var lykkelig da hun fik sine løbetidsbukser på, for hun skammede sig sådan hver gang hun var kommet til at dryppe på gulvet, på trods af at hun forsøgte at gøre sig ren så godt hun kunne.

 

Nu sover hun jo i sengen - og når hun kom til at bløde på lagenet forsøgte hun at slikke det væk, men det lod sig jo ikke gøre. Det var synd for hende, for jeg kunne se hvordan hun skammede sig.

 

Løbetidsbukserne vænnede hun sig til på 5 minutter med godbids-overtalelse, og overraskende nok bed hun dem ikke i stykker eller prøvede at få dem af, selv når hun var alene hjemme.

 

Så her var det en stor succes. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...