Hop til indhold

Freya og Samson med fuld fart over feltet...playdate


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

I dag mødte Freya og Samson hianden ved og faktisk også på Egå Engsø...

 

For en uges tid sinden skrev Buju:blink: til mig om vi kunne mødes så Freya og Samson kunne få sig en lille playdate, da Samson skulle til special læge i Århus.... Og selvfølgelig kunne de det!

 

Jeg havde set helt vildt meget frem til dagen, og var nogle gange blevet påmindet om at huske kameraet..:lol:.. Så selvfølgelig skulle det med.

 

Jeg er bare knap så snakkelig når jeg tager billeder (sorry:oops:).. men jeg synes at der blev nogle fine billeder (nogle er bare lidt overbelyst:oops:) ud af Freya og Samsons spæneri både ved søen... og ja også på.:lol:

 

Der kommer flere endnu! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh det var så hyggeligt at møde Freya + familie, hende og Samson fik rigtig løbet nogle ture og jeg synes de legede rigtig godt sammen.

 

Sejt billede hvor Samson lige tager fat omkring Freya, løfter hende op og gør klar til en bodyslam:mrgreen:

 

Håber vi har en aftale i Hillerød til maj:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
De ser godt nok ud til at have hygget sig, altid rart at lege med nogen der på ens egen størrelse og med samme legestil :-D

 

Ja, "lige børn" leger nu engang bedst :-) hvis man kan kalde det det...

 

Coco foretrækker også andre retrievere :vuf:

 

SKØNNE BILLEDER :banan:!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Uh det var så hyggeligt at møde Freya + familie, hende og Samson fik rigtig løbet nogle ture og jeg synes de legede rigtig godt sammen.

 

Sejt billede hvor Samson lige tager fat omkring Freya, løfter hende op og gør klar til en bodyslam:mrgreen:

 

Håber vi har en aftale i Hillerød til maj:blink:

 

Det har vi...:engel:... det kunne nemlig også være hyggeligt at ses igen når der ikke er så meget sne:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...