Hop til indhold

Stofbur - kan det rettes op igen?


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna har sådan et stofbur

 

15111_1.jpg

 

Hun besluttede sig så for at derinde i kunne hun da godt rulle rundt når nu det kløede på hendes ryg, så nu er buret fuldstændig deformt :lol:

 

Det er jo formet af sådan nogle tynde metalstænger, er det overhovedet muligt at rette det op igen, og hvordan gør man det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I ikke kan rette det op igen, så vil jeg råde jer til at få et "Happy House" telt, det er i to dele, så det holder måske til lidt mere eller deler sig på midten hvis det bliver overbelastet :mrgreen::blink:

 

jeg har et til Flips og det er han ved at være ret så glad for :mrgreen:

toppen kan tages af også kan bunden fungere som alm. hundeseng...

 

[media]http://www.4hotdogs.com/catalog/images/conv_list/145024.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Øj, det er da stadig fint og funktionelt, men er helt krøllet sammen.

 

Mht. stofbure så så jeg det sødeste og sjoveste til DM i LP sidste år.

 

Naboen havde en 9 uger golden hvalp med, som var særdeles livlig og bare ville se se se (behøver jeg sige at den var lige til at stoppe i lommen :lun:).

 

Da de blev trætte af at styrte hele pladsen rundt efter deres lille loppesæk, mens de ihærdigt prøvede at stable teltet på benene, proppede de den lille trold i en tantes stofbur på sikker afstand af telt-opsætteriet.

 

Men ville vapse finde sig i det? Næ nej, den var med for at opdage verden og hvad gør sådan en lille intelligent fyr så når man er stoppet ind i en stofkasse?

 

Jo man tager selvfølgelig kassen med sig!

 

... og et split sekund efter havde hans nye ejere igen travlt med at spænde rundt efter deres hvalp ... den gang inde i et udstilling bur som trillede rundt på pladsen med en hvalp inden som en anden lille hamster :lol:

 

Det var simpelthen det bedste jeg nogen sinde har set!

Link til indlæg
Del på andre sites

Øj, det er da stadig fint og funktionelt, men er helt krøllet sammen.

 

Mht. stofbure så så jeg det sødeste og sjoveste til DM i LP sidste år.

 

Naboen havde en 9 uger golden hvalp med, som var særdeles livlig og bare ville se se se (behøver jeg sige at den var lige til at stoppe i lommen :lun:).

 

Da de blev trætte af at styrte hele pladsen rundt efter deres lille loppesæk, mens de ihærdigt prøvede at stable teltet på benene, proppede de den lille trold i en tantes stofbur på sikker afstand af telt-opsætteriet.

 

Men ville vapse finde sig i det? Næ nej, den var med for at opdage verden og hvad gør sådan en lille intelligent fyr så når man er stoppet ind i en stofkasse?

 

Jo man tager selvfølgelig kassen med sig!

 

... og et split sekund efter havde hans nye ejere igen travlt med at spænde rundt efter deres hvalp ... den gang inde i et udstilling bur som trillede rundt på pladsen med en hvalp inden som en anden lille hamster :lol:

 

Det var simpelthen det bedste jeg nogen sinde har set!

 

Det ville jeg godt nok gerne have haft set :lol:

 

Det var så nogenlunde den samme måde Luna fik vores bur til at se sådan ud, hun var så bare inde på mit kontor, og kunne heldigvis ikke trille så langt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I ikke kan rette det op igen, så vil jeg råde jer til at få et "Happy House" telt, det er i to dele, så det holder måske til lidt mere eller deler sig på midten hvis det bliver overbelastet :mrgreen::blink:

 

jeg har et til Flips og det er han ved at være ret så glad for :mrgreen:

toppen kan tages af også kan bunden fungere som alm. hundeseng...

 

[media]http://www.4hotdogs.com/catalog/images/conv_list/145024.jpg[/media]

 

Jeg syntes ikke at det ser ud som om det kan lukkes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, det skal der være, det er jo for at hun ikke render rundt og forstyrrer når hun er med på arbejde :-D

 

 

ok.. det kunne jo godt være at det var fordi hun var en huledame :mrgreen:

 

man kan ikke erstatte de skæve stænger i buret med noget andet? for det er måske heller ikke sidste gang at hun vil være lidt for fysisk derinde, så hvis man kunne finde sådan noget billigt noget at erstatte med, så ville det jo være dejligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ok.. det kunne jo godt være at det var fordi hun var en huledame :mrgreen:

 

man kan ikke erstatte de skæve stænger i buret med noget andet? for det er måske heller ikke sidste gang at hun vil være lidt for fysisk derinde, så hvis man kunne finde sådan noget billigt noget at erstatte med, så ville det jo være dejligt :blink:

 

Det kunne være godt, desværre tror jeg ikke at det kan lade sig gøre

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg tror ikke det kan rettes ud. De der stænger er jo specielle da de er hule indeni - hvis man forsøger at rette dem ud vil man ødelægge strukturen.

 

Jeg har selv sådan et bur som i øvrigt er alletiders når man er på farten.

 

-Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg tror ikke det kan rettes ud. De der stænger er jo specielle da de er hule indeni - hvis man forsøger at rette dem ud vil man ødelægge strukturen.

 

Jeg har selv sådan et bur som i øvrigt er alletiders når man er på farten.

 

-Ina

 

Det var også derfor jeg spurgte herinde, for min fornemmelse er, at hvis jeg forsøger at rette dem ud, så vil de enten blive mere skæve eller knække...

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: :lol: :lol: Bjørn spørger om du ikke har videooptagelse af det? :lol:

 

Du må have dig sådan et firkantet, de holder bedre. Det har vi til begge hunde. Nova syntes dog hun skal lægge ovenpå hendes og det er jeg ikke helt sikker på er den bedste idé :lol:

 

Karla vil også gerne ligge ovenpå sit - jeg overvejer at installere en plade, så det ikke er selve dugen der skal tage hendes vægt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg måske godt, men stængerne er jo syet ind i sådan en plastik løbegang, så jeg er ikke sikker på at jeg kan få de gamle ud og de nye ind, uden at ødelægge denne løbegang?

 

Ahh på den måde..... alternativt må du snitte løbegangen op og i stedet sy bindebånd i til at fastholde de nye stænger med, men det er da et stykke arbejde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh på den måde..... alternativt må du snitte løbegangen op og i stedet sy bindebånd i til at fastholde de nye stænger med, men det er da et stykke arbejde:-D

 

Ja, og måske ikke lige et arbejde jeg kan finde ud af :oops:

 

Jeg har 5 tommelfingre på hver hånd, og er absolut ikke god til sådan noget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj hvor ærgeligt, jeg har LIGE smidt stængerne fra mit gamle bur ud - konkluderede at de bare stod og fyldte :vedikke:

Dem måtte du ellers gerne have arvet, de kunne med garanti have være indsat som støtte - har jeg selv brugt dem som nemlig! Øv øv øv :???:

 

Nå men, www.ostrand.dk har de bure til en slik, hvis du skulle ud og invistere i et nyt! Og de er betydeligt mere stabile end det du har...

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj hvor ærgeligt, jeg har LIGE smidt stængerne fra mit gamle bur ud - konkluderede at de bare stod og fyldte :vedikke:

Dem måtte du ellers gerne have arvet, de kunne med garanti have være indsat som støtte - har jeg selv brugt dem som nemlig! Øv øv øv :???:

 

Nå men, www.ostrand.dk har de bure til en slik, hvis du skulle ud og invistere i et nyt! Og de er betydeligt mere stabile end det du har...

 

Jeg har et metalbur derhjemme, og jeg tror bare at jeg tager det med herind. Jeg tager alligevel aldrig buret med hjem, så det er ikke noget problem at det ikke er så håndterbart.

 

men ærgeligt at du lige har smidt dine stænger ud, men tak for tanken :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...