Hop til indhold

Vigtigt: Forum er nu flyttet


Administrator
 Share

Recommended Posts

Ved ikke om dette er blevet spurgt om, og evt besvaret.. men hvorfor kan man kun uploade så små billeder i et indlæg :?:

 

Ellers, så synes jeg det er SUPER med det nye design, de nye ting der er kommet - specielt fotoalbummet :blink:

 

Du kan klikke på billedet. Så bliver det større...

 

Skal lige se om jeg kan rette.....:lol: det ka' jeg vist...

Redigeret af Birgitta
jeg sku' bare prøve, om jeg ku'
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skulle ind og rette et ord i et indlæg, men så kom der et vindue med besked på at det kunne jeg ikke. der stod flg.:

 

  1. The administrator has specified that you can only edit messages for 1 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg skulle ind og rette et ord i et indlæg, men så kom der et vindue med besked på at det kunne jeg ikke. der stod flg.:

 

  1. The administrator has specified that you can only edit messages for 1 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

 

Har jeg også prøvet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Done!

 

:lol:

 

 

Vi kan stadig rette i indlæg ikke?

 

Det bruger vi meget, fx opdatere jeg jævnligt mine opskrifter på mad til hunde, fødselsdage skal rettes og puttes ind, nye links tilføjes m.m..

 

Så det er et godt redskab at kunne gå ind i sine indlæg og rette til :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ku' vi ikke få det sådan, at vi kan rette i spørgsmål indtil der kommer nye indlæg? Det ville vist være rimelig fair... Så vi ikke retter i noget, som andre har svaret på..

 

Det er vel formålet med at vi ikke bare kan fortsætte med at rette løs i ubegrænset tid..... :???:

---ellers kan jeg ikke rigtig se noget formål med begrænsning i den tid vi kan rette. --Det var der jo ikke før.. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg går ind på forsiden står der at jeg ikke er logget ind. Altså jeg kan udfylde bruger og password, men hvis jeg ikke logger ind men bare går ind og ser i en tråd, så er jeg logget på.

 

Det er lidt mærkeligt:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg går ind på forsiden står der at jeg ikke er logget ind. Altså jeg kan udfylde bruger og password, men hvis jeg ikke logger ind men bare går ind og ser i en tråd, så er jeg logget på.

 

Det er lidt mærkeligt:???:

 

Hvis du lige prøver at gå på forsiden igen, og trykke F5 for at opdatere, beder den så stadig om at du logger på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du lige prøver at gå på forsiden igen, og trykke F5 for at opdatere, beder den så stadig om at du logger på?

 

Nej.

 

Det er også kun når jeg går ind på siden første gang. Lige så snart jeg har været inde og se på en tråd og går tilbage på forsiden så er jeg logget på. Det tog mig bare noget tid hvor jeg blev ved at logge på og kunne ikke forstå hvorfor den ikke huskede mig;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej.

 

Det er også kun når jeg går ind på siden første gang. Lige så snart jeg har været inde og se på en tråd og går tilbage på forsiden så er jeg logget på. Det tog mig bare noget tid hvor jeg blev ved at logge på og kunne ikke forstå hvorfor den ikke huskede mig;-)

 

Den tror jeg mange ville være hoppet på :-D

 

Det er underligt, jeg har ikke lige noget forslag til hvad det kan skyldes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå jeg logger ind, så står det også som om at jeg ikke er logget ind på forsiden - går jeg så ind i forum så er jeg logget ind. Altså den registrere jeg er logget ind, men viser det bare ikke før jeg fx. går ind i forum eller foretager mig noget andet på siden! Lidt underligt, men jeg har vænnet mig til det.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, altså, nu har jeg prøvet både i går og i dag, at jeg har skrevet indlæg, som når jeg poster det, eller laver et preview, forsvinder fordi jeg pludselig ikke er logget på mere.

 

Det ligner mistænkeligt meget det det ofte skete for mig på jubiii. Til sidst gjorde jeg det til en vane at kopiere mine indlæg, så jeg i det mindste ikke skulle starte forfra. Det bliver jeg vist nødt til at begynde på her også.

 

Det er surt, når man har skrevet et langt indlæg, som har taget tid. -Men måske er det noget med tiden, at jeg de to gange har været for lang tid om det?

 

Tilføjelse: Jeg tror faktisk det kan have noget med tiden at gøre, for denne gang skete det ikke.

Redigeret af Vivi
Tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Den tror jeg mange ville være hoppet på :-D

 

Det er underligt, jeg har ikke lige noget forslag til hvad det kan skyldes.

Vi har det indimellem på arbejde når kunder logger på web bestilling.

Det kunne være pga. en database update som laver lidt rav i et login script

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, altså, nu har jeg prøvet både i går og i dag, at jeg har skrevet indlæg, som når jeg poster det, eller laver et preview, forsvinder fordi jeg pludselig ikke er logget på mere.

 

Det ligner mistænkeligt meget det det ofte skete for mig på jubiii. Til sidst gjorde jeg det til en vane at kopiere mine indlæg, så jeg i det mindste ikke skulle starte forfra. Det bliver jeg vist nødt til at begynde på her også.

 

Det er surt, når man har skrevet et langt indlæg, som har taget tid. -Men måske er det noget med tiden, at jeg de to gange har været for lang tid om det?

 

Tilføjelse: Jeg tror faktisk det kan have noget med tiden at gøre, for denne gang skete det ikke.

 

Tror det har noget at gøre med en session timeout, jeg kigger på det

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er forskellen på Tak, og Tak:confused::confused::confused:

 

Ved mig står der Tak 0

modtaget tak 5 gange i 3 tråde.

 

Tak er altså ikke bare tak:?:

 

Jeg skal også lige vænne mig til at jeg skal ind i kontrolpanelet for at se om der er kommer PBere, så undskyld til jer jeg ikke har svaret.

Ligeledes har jeg også lige opdaget der er to der har søgt om at være venner med mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvad er forskellen på Tak, og Tak:confused::confused::confused:

 

Ved mig står der Tak 0

modtaget tak 5 gange i 3 tråde.

 

Tak er altså ikke bare tak:?:

 

Jeg skal også lige vænne mig til at jeg skal ind i kontrolpanelet for at se om der er kommer PBere, så undskyld til jer jeg ikke har svaret.

Ligeledes har jeg også lige opdaget der er to der har søgt om at være venner med mig.

Det betyder at andre er gode til at sige tak, men du har ikke sagt tak :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvad er forskellen på Tak, og Tak:confused::confused::confused:

 

Ved mig står der Tak 0

modtaget tak 5 gange i 3 tråde.

 

Tak er altså ikke bare tak:?:

 

Jeg skal også lige vænne mig til at jeg skal ind i kontrolpanelet for at se om der er kommer PBere, så undskyld til jer jeg ikke har svaret.

Ligeledes har jeg også lige opdaget der er to der har søgt om at være venner med mig.

Nå, så ikke de andre spørgsmål, du kan se dine pmer her ovenfor de kaldes notifikationer :)

Dine karmaer ligger her som kortene på jubii og de gives oppe i hjertet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, så ikke de andre spørgsmål, du kan se dine pmer her ovenfor de kaldes notifikationer :)

Dine karmaer ligger her som kortene på jubii og de gives oppe i hjertet :)

 

Det har jeg fundet ud af, men alle de læste PBere der var flyttet over stod pludselig som ulæste.

 

Hvorfor kan man kun læse de sidste to karmaer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det har jeg fundet ud af, men alle de læste PBere der var flyttet over stod pludselig som ulæste.

 

Hvorfor kan man kun læse de sidste to karmaer?

 

De gamle karmaer kan man ikke se :)

 

Ja, jeg ved godt de står som ulæste, jeg har prøvet at gøre dem til læste, duede ikke, så jeg har valgt at skjule dem, det er alligevel ikke de seneste der står der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...