Hop til indhold

Fødsel


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men så pludselig i morges tog hun sig sammen... Og leverede en hanhvalp kl 5.10

Siden kom der en hanhvalp til kl 6.45 og en tæve kl 7.00

og nu venter vi så igen :mrgreen:

 

:lun:hvor er det stort! Jeg bliver helt hvalpe-skruk! Men Sally er jo kun 14mdr - så jeg må vente:blink:. Stort tillykke med de små.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle 3 vokser forrygende..De har alle tre fordoblet deres fødselsvægt nu..

Jeg er ret spændt på at se dem vokse til...Især fordi hanhunden jeg har brugt har så meget godt som jeg godt kunne tænke mig at få videreført i mine gener.. Især hans prægtige hovede.. At han så også har en mega-pels som aldrig nogensinde filtrer er jo bare endnu bedre :mrgreen: Pels elsker vi..Og især når den ikk filtrer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Findus
Tark :genert: Kan I snart vente mere på at se jeres? :engel:

 

Man må i hvert fald sige at vores tålmodighed bliver sat på prøve :slem: Synes næsten at ventetiden føles værre jo tættere man kommer på, det er godt nok meget lææænge siden jeg har været så spændt, har sovet elendigt i nat fordi jeg lå og tænkte og tænkte...-hvordan mon det ikk så skal gå når først vores hvalp er kommet til verden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man må i hvert fald sige at vores tålmodighed bliver sat på prøve :slem: Synes næsten at ventetiden føles værre jo tættere man kommer på, det er godt nok meget lææænge siden jeg har været så spændt, har sovet elendigt i nat fordi jeg lå og tænkte og tænkte...-hvordan mon det ikk så skal gå når først vores hvalp er kommet til verden :blink:
Som den onde opdrætter må det næsten være min pligt at skubbe lidt mere til utålmodigheden :mrgreen:

 

Her er lidt billeder af hendes mave, ikke 5 minutter gamle..og et kig bagfra så du rigtig kan se at mælkebaren er klar..Nu venter vi bare på hvalpene :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja.. Det varer ikke lang tid før du er på den igen :mrgreen:

 

:engel: :pift:

 

 

 

Ej, det går jo nok ikke lige med det første, og p.t. har jeg også nok at gøre med mine to hundebasser, der er rigeligt gang i dem. :mrgreen: Men jeg kan godt se, hvorfor folk falder for løverne, Shabi er simpelthen så sød og sjov og har den herligste personlighed. :lun: Har du for øvrigt set, at jeg har skamklippet hende? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Som den onde opdrætter må det næsten være min pligt at skubbe lidt mere til utålmodigheden :mrgreen:

 

Her er lidt billeder af hendes mave, ikke 5 minutter gamle..og et kig bagfra så du rigtig kan se at mælkebaren er klar..Nu venter vi bare på hvalpene :engel:

 

Ja hold da op, mælken er da i hvert fald klar til de kommer ud :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som den onde opdrætter må det næsten være min pligt at skubbe lidt mere til utålmodigheden :mrgreen:

 

Her er lidt billeder af hendes mave, ikke 5 minutter gamle..og et kig bagfra så du rigtig kan se at mælkebaren er klar..Nu venter vi bare på hvalpene :engel:

 

uhh - det ser ud til at være lige op over. :-D

Hvem er det, der er på billedet ?

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel: :pift:

 

 

 

Ej, det går jo nok ikke lige med det første, og p.t. har jeg også nok at gøre med mine to hundebasser, der er rigeligt gang i dem. :mrgreen: Men jeg kan godt se, hvorfor folk falder for løverne, Shabi er simpelthen så sød og sjov og har den herligste personlighed. :lun: Har du for øvrigt set, at jeg har skamklippet hende? :genert:

JA..Du har klippet den forkerte ende på hende.. Jeg vidste der var noget jeg havde glemt at fortælle dig :mrgreen:

 

Ja når først man har stiftet rigtig bekendtskab med løverne så er man lost.. :engel::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA..Du har klippet den forkerte ende på hende.. Jeg vidste der var noget jeg havde glemt at fortælle dig :mrgreen:

 

Doh, nå, det er DET, der gik galt. :stupid: :lol:

 

Ja når først man har stiftet rigtig bekendtskab med løverne så er man lost.. :engel::slem:

 

Ja, jeg tror da i hvert fald, at det bliver en løve igen næste gang for mit vedkommende. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...