Lykkeliv Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Efter at have tilbragt en aften med pms-hunden fra helvede, som blandt andet indebar mordforsøg på adskillige tæver, tyveri af først kage og så pølser og urinering inde i klubhuset, så gad jeg faktisk ikke se mere til hende da vi kom hjem i aftes. Da Asta ikke var enig, blev hun bedt om at gå i kurven... det endte med at se sådan ud. Bemærk venligst lydene kombineret med oooooonde-mor blikket [media] [/media] Seancen stod på i små 5 minutter - insisterende hund herefter gav hun op og lagde sig til at sove - Halleluja :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Nåååårh stakkels Asta Men de der øjne kender jeg også alt til herhjemme. De kommer især frem, når hun skal ind under bruseren og skylles:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Det er lidt det samme blik jeg får når jeg siger vil min at hun ikke skal hoppe over hegnet i haven... Kan ikke lade vær med at grine af hende:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 JeanetteH skrev: Nåååårh stakkels Asta Men de der øjne kender jeg også alt til herhjemme. De kommer især frem, når hun skal ind under bruseren og skylles:mrgreen: Ja stakkels Asta - hvad er det da for et hjem hun er havnet i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Ekaterina skrev: Ja stakkels Asta - hvad er det da for et hjem hun er havnet i? Ja det er da synd for det bette pus:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 iiih, godt at høre at jeg ikke er den eneste med en hund der "knirker" når hun er utilfreds med et eller andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Nååårhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Ekaterina skrev: Efter at have tilbragt en aften med pms-hunden fra helvede, som blandt andet indebar mordforsøg på adskillige tæver, tyveri af først kage og så pølser og urinering inde i klubhuset, så gad jeg faktisk ikke se mere til hende da vi kom hjem i aftes. Da Asta ikke var enig, blev hun bedt om at gå i kurven... det endte med at se sådan ud. Bemærk venligst lydene kombineret med oooooonde-mor blikket Altså - Man må da heller ikke noget :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Hihi nårh, stakkels Asta, det er ikke let. Kan godt lide hvordan hun står, hun er jo i kurven, sådan da. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Onde, onde mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Nøj en ond mor :blink: Hold da op hun har ondt af sig selv, som kun hunde kan have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Puuuha, du lever livet farligt sådan at turde tage et billede af hende, da hun endelig havde lagt sig! Tænk hvis hun var stået ud igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 Lille Louie skrev: Puuuha, du lever livet farligt sådan at turde tage et billede af hende, da hun endelig havde lagt sig! Tænk hvis hun var stået ud igen.. Nej nej, jeg gider ikke have hunde der flyver op hver gang der er bevægelse, så den slags behøver jeg ikke tænke på. Da hun først havde opgivet sit forsøg på at overbevise mig om, at hun var verdens mest forsømte hund, så jeg ikke mere til hende resten af aftenen. Hun var træt så den stod bare på zzzzzzzzzzzzzzzzz... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 Trei skrev: Hihi nårh, stakkels Asta, det er ikke let. Kan godt lide hvordan hun står, hun er jo i kurven, sådan da. Ja det er vist "Gå i kurven" med et strejf af fri tolkning af Astagatoren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts