Hop til indhold

Staaaaakkels Astagator

Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Efter at have tilbragt en aften med pms-hunden fra helvede, som blandt andet indebar mordforsøg på adskillige tæver, tyveri af først kage og så pølser og urinering inde i klubhuset, så gad jeg faktisk ikke se mere til hende da vi kom hjem i aftes.

Da Asta ikke var enig, blev hun bedt om at gå i kurven... det endte med at se sådan ud. Bemærk venligst lydene kombineret med oooooonde-mor blikket :genert:

[media]

[/media]

Seancen stod på i små 5 minutter - insisterende hund :vedikke: herefter gav hun op og lagde sig til at sove - Halleluja :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ekaterina skrev:
Efter at have tilbragt en aften med pms-hunden fra helvede, som blandt andet indebar mordforsøg på adskillige tæver, tyveri af først kage og så pølser og urinering inde i klubhuset, så gad jeg faktisk ikke se mere til hende da vi kom hjem i aftes.

Da Asta ikke var enig, blev hun bedt om at gå i kurven... det endte med at se sådan ud. Bemærk venligst lydene kombineret med oooooonde-mor blikket :genert:

Altså - Man må da heller ikke noget :evil:

:lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille Louie skrev:
Puuuha, du lever livet farligt sådan at turde tage et billede af hende, da hun endelig havde lagt sig! Tænk hvis hun var stået ud igen..

:lol:

Nej nej, jeg gider ikke have hunde der flyver op hver gang der er bevægelse, så den slags behøver jeg ikke tænke på.

Da hun først havde opgivet sit forsøg på at overbevise mig om, at hun var verdens mest forsømte hund, så jeg ikke mere til hende resten af aftenen. Hun var træt så den stod bare på zzzzzzzzzzzzzzzzz... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites