Hop til indhold

Det nye fotoalbum


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Er det kun mig der synes at det er GENIALT?!

 

Jeg synes det er så fedt at der er kommet orden i billederne. Før i tiden skulle man kigge på tusind billeder, før man fandt det man eventuelt kiggede efter (måske havde det været vist som "tilfældigt billede fra hundegalleriet"). Jeg var ved at gå kold i det, og nu har vi så fået sådan nogle smarte albums, så man kan gå ind og kigge på lige den hund, man vil kigge på :) Jeg er begejstret, hehe.

 

Okay, måske et lidt spøjst indlæg, men jeg synes bare det er så fedt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt sikkert! Det er bare blevet så godt! Så kan man bare proppe alle billederne i ET album :D

Jeg har allerede luret mange flere billeder end jeg normalt gør..

Og så er upload funktionen super duper

 

Kan kun være fuldstændig enig! Det er så nemt og snildt :-D Jeg har også været meget mere aktiv med billedkiggeriet end normalt :-P Og også med at uploade :)

Ekstra plus er at når man trykker på et af de tilfældige billeder, der bliver vist, så kommer man direkte ind i det album, hvor billedet er - og ser faktisk lige dét billede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Er det kun mig der synes at det er GENIALT?!

 

Jeg synes det er så fedt at der er kommet orden i billederne. Før i tiden skulle man kigge på tusind billeder, før man fandt det man eventuelt kiggede efter (måske havde det været vist som "tilfældigt billede fra hundegalleriet"). Jeg var ved at gå kold i det, og nu har vi så fået sådan nogle smarte albums, så man kan gå ind og kigge på lige den hund, man vil kigge på :) Jeg er begejstret, hehe.

 

Okay, måske et lidt spøjst indlæg, men jeg synes bare det er så fedt :D

Nu er jeg helt ny i dette forum, så jeg kender ikke det gamle.

Men jeg er ikke teknisk :confused:, og jeg har nu flere gange forsøgt at oprette mit eget fotoalbum.

Men jeg kan ikke finde ud af det. Når jeg trykker på "opret nyt album" så får jeg en linje, der hedder "Titel" og en boks, der hedder "Beskrivelse".

Der er ikke, som når jeg skriver dette svar - mulighed for at vedhæfte noget.

Jeg kan godt sætte billede ind i teksten her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg helt ny i dette forum, så jeg kender ikke det gamle.

Men jeg er ikke teknisk :confused:, og jeg har nu flere gange forsøgt at oprette mit eget fotoalbum.

Men jeg kan ikke finde ud af det. Når jeg trykker på "opret nyt album" så får jeg en linje, der hedder "Titel" og en boks, der hedder "Beskrivelse".

Der er ikke, som når jeg skriver dette svar - mulighed for at vedhæfte noget.

Jeg kan godt sætte billede ind i teksten her.

 

Du skal bare udfylde de bokse (som jeg også skriver i indlægget til dig i karmatråden), og gå videre før du får mulighed for at uploade. Se det som om, forummet lige skal have nogle oplysninger om det album du vil oprette inden du kan uploade :cool:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare udfylde de bokse (som jeg også skriver i indlægget til dig i karmatråden), og gå videre før du får mulighed for at uploade. Se det som om, forummet lige skal have nogle oplysninger om det album du vil oprette inden du kan uploade :cool:

Tak - tak :bigsmile: superdejligt. Jeg havde kigget i "karma-tråden" men kunne pludselig ikke finde mit eget indlæg. Du kan se, at jeg har noget at lære.

Nu mangler jeg bare at vide, hvordan jeg så lægger flere billeder ind i samme album.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - tak :bigsmile: superdejligt. Jeg havde kigget i "karma-tråden" men kunne pludselig ikke finde mit eget indlæg. Du kan se, at jeg har noget at lære.

Nu mangler jeg bare at vide, hvordan jeg så lægger flere billeder ind i samme album.

 

Jeg har lavet nogle screenshots til dig. Du kan trykke på billederne for at se dem større. Billede 1 viser hvordan du kommer ind i det album du har lavet (det er vist med mit album). Billede 2 viser hvor du trykker, for at få flere billeder derind, og billede 3 viser der, hvor du skal vælge hvilke billeder der skal uploades. Du vælger gennemse, vælger billedet, og når du kommer ud til den skærm, som billede 3 viser, vil der stå en "adresse" på billedet du har valgt i den første linie. For at vælge flere billeder skal du nu gå ned i linien nedenuder, og vælge "gennemse" der. (IKKE VED DEN LINIE, HVOR ADRESSEN STÅR). Først, når du har udnyttet alle de "linier" (blanke felter, med "gennemse" ved siden af) som du vil, skal du trykke på upload nedenfor.

 

SE BILLEDERNE I MIT INDLÆG PÅ NÆSTE SIDE I TRÅDEN

Redigeret af Imba
Det gik liige lidt hurtigt :P
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...