Hop til indhold

Så er jeg næsten færdig ...


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

... med speciealet. Der mangler stadig kildeangivelser visse steder, årstal - og en seriøs gang korrektur (er jo ordblind og gramatik ... hvad er det???) :shock:

 

Interesserede er velkommende til at se det igennem (100 sider), men skal da henvende sig på pb med oplyst e-mail adresse, da det ikke bliver offentliggjort. NB! billeder, grafer og tabeller med datamateriale medsendes ikke pga. dokumentets størrelse, men de to sidstnævnte kan sendes så frem det ønskes.

 

Konstruktiv kritik er særdeles velkommen, f.eks. hvor jeg skriver noget vrøvl, forklare mig for dårligt ... eller lidt for grundigt (der er jo kun blevet 3 x for langt :pift:), hvor jeg er for kritisk over for visse personer, termer som skal forklares mv.

 

Useriøse kommentar med hensigt blot at nedgøre er jeg derimod ikke interesseret i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Fag: biologi

Emne: lederskab og flokstruktur hos ulv og domesticeret hund

 

Jeg skal nok sende det til Jer som har sendt en pb - når jeg får adgang til min egen computer

 

... husk nu kritik - alle sammen, ellers så gælder det ikke :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fag: biologi

Emne: lederskab og flokstruktur hos ulv og domesticeret hund

 

Jeg skal nok sende det til Jer som har sendt en pb - når jeg får adgang til min egen computer

 

... husk nu kritik - alle sammen, ellers så gælder det ikke :engel:

 

Tror ikke jeg kan byde ind med så meget, men det lyder godt nok spændende. Stort tillykke med at du er lige ved at være i mål.:vinder:

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvornår skal du aflevere?

 

Er ikke sikker på jeg kan nå at læse det igennem inden, da jeg selv har gang i fagprøveskrivning + 2x skriftlige eksamener i starten af Marts der skal læses op til + en uges skole + ansættelses/fremtidssamtale der skal forberedes.

 

Men vil heeeelt vildt gerne læse det, (man kunne jo blive klogere) og skal gøre hvad jeg kan for at tage de kritiske briller på.... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg har den lavet første gennemlæsning og har returneret det til dig.

 

Så mangler jeg kun 2. og 3. gennemlæsning :blink:

 

Takker :klap:

 

Kigger på det med det samme!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Fag: biologi

Emne: lederskab og flokstruktur hos ulv og domesticeret hund

 

Jeg skal nok sende det til Jer som har sendt en pb - når jeg får adgang til min egen computer

 

... husk nu kritik - alle sammen, ellers så gælder det ikke :engel:

Lyder meget spændende:-D:klap: Jæ ve da oz gerne se:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Skal nok sende det til Jer ... men husk nu kommentarer :blink: Jeg vil meget gerne høre hvis I synes der noget som ikke er så godt ... og jeg må nok også skuffe noget: der er heller ikke noget nyt i det jeg skriver, bare en sammensurium af kloge mennesker ord :engel:

 

Hvornår skal du aflevere det?

 

Jeg har nemlig først lige fået det udskrevet :genert:

- glæder mig til at læse det :blink:

 

Jeg skal ind og snakke med vejledern i starten af marts, han kommer hjem fra konferrence i UK i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Jeg vil meget gerne læse det, men er endnu ikke helt sikker på forkortelser og ved derfor ikke helt, hvad en PB er.

 

Ved ikke om jeg kan nå at læse alt igennem inden, du skal aflevere, men skal gøre et ærligt forsøg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har efterhånden sendt den uredigerede version til et par håndfulde - men jeg har kun fået responds fra 1 :cry:

 

Jeg er en af dem, du ikke har fået respons fra endnu. Jeg har haft travlt hele ugen, og har derfor kun nået at læse 30 sider indtil videre. I dag har jeg egentlig tid, men jeg har lidt tømmermænd, så kan nok ikke koncentrere mig om det. :oops: Jeg lover at sende kommentarer, så snart jeg er færdig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Har du nogen til at se på sproget, stavning, kongruens osv?

 

Hvad hylen betyder det sidste :oops:

 

Lonny har rettet et nogle stavefejl (jeg er ordblind), men ellers nej

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er desværre heller ikke færdig endnu -jeg er løbet tør for blæk i printeren og jeg får hovedpine hvis jeg læser for lange stykker på computeren i for lang tid, så derfor jeg ind til videre kun nået ca. halvvejs.

 

Men skaden er nok ikke så stor, for jeg har næppe noget klogt at sige alligevel :genert:

 

Dog kom jeg til at tænke på om det ikke skulle have været nævnt i præsentationen af den observerede ulveflok, at Ull er synshandicappet?? Da jeg stødte på det, på et tidspunkt, lød det lidt som om at det havde "vi" fået at vide, så jeg måtte hen at fise tilbage i teksten, for at se om det var noget jeg havde glemt, men det var det så ikke.

- Måske ikke ligefrem super vigtigt, men så har jeg da sagt noget :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...