Hop til indhold

Hej herfra


Gæst Michelle w
 Share

Recommended Posts

Hvordan kunne jeg overse det -DENNIS!!!! jeg troede det var et hunde-forum og ikke en datingside:skraek:

 

Du bli'r klogere..... :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

og Brian ku' blive en go' svoger :mrgreen::mrgreen:

 

 

 

Der har han så snydt dig noget så grumt :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Men velkommen til alligevel - og du kan straks godt ændre din profil til Vildmandens søster :mrgreen:

 

Det inte mig der har lokket hende herind. :lol:

 

Og afhængig af hvem der skriver, er det Vild(m)andens søs... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Billeder har jeg da -men kun fra de var helt små (6 uger). Men har set dem på et par af IF-klubbens udstillinger siden:-)

 

Det er vidst nemmest bare at linke til albummet (må man det herinde -ellers må nogen slette det igen):

 

Reiki's hvalpe - HundeGalleri.dk

 

Kors, hvor er de søde. :lun: Jeg er helt væk i den sorte med hvid blis og den cremefarvede. :hjerte::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad mig gætte Dennis -han kan både bruge en skovl og køre med trillebør? :mrgreen:

 

Troede i øvrigt allerede du havde fået en svoger... som jeg godt nok heller ikke har mødt;-)

 

Han hedder Brian, har tusser over hele kroppen, har været anholdt for knivbesiddelse og har to kamphunde. :slem: Men han er faktisk meget flink. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Sonja -den cremefarvede er nu rød... Og lidt mørkere i dag end dengang. Islænderne skifter temmelig kraftigt farve fra hvalp til voksen.

Som 3 mdr's var Reiki helt lys rød over hele kroppen. Må lige ved lejlighed få gravet et billede frem:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja -den cremefarvede er nu rød... Og lidt mørkere i dag end dengang. Islænderne skifter temmelig kraftigt farve fra hvalp til voksen.

Som 3 mdr's var Reiki helt lys rød over hele kroppen. Må lige ved lejlighed få gravet et billede frem:-)

 

Arh ok, den så bare lysere ud end de andre røde. :-)

 

Normalt er jeg faktisk mest syg med de røde. :lun: Men der var bare noget i ansigtsudtrykkene på de to, der talte til mig. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er det ikke så meget anderledes end her, når Dennis kommer forbi. Så er Reiki og Gaia bedre kendt som Dumme og Grimme... Og værst af alt -de lystrer det endda:mrgreen:

 

Ha ha, det må være fordi Gaia har lært det 'hjemmefra' :lol:

 

Da vi havde Gaia med til Belgien forrige år, måtte jeg også hen og forklare hendes opdrætter hvad Grim-ling og Grimme betød, fordi hun hørt mig kalde Gaia det flere gange, egenligt lidt pinligt :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj Og velkommen til..

 

Nu gik det ikke forbi mine øjne at du bor i OKsbøl.. er selv født og opvokset der, men bor nu i SKagen.. Vi skal derned i påsken og skal have Akira med, så jeg tænkte på, om hundeskoven stdaig er der, og om den ligger ved skolen?? Har helt glemt hvor hvad ligger dernede, da jeg max er der 1 gang om året :mrgreen:

 

Skønne hunde :-D

Og jeg kan nu godt lide de øjne, men tror da det er noget man lige skal vænne sig til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Tak for velkomsterne:-)

 

Stellz -hundeskoven eksisterer endnu, og den ligger ved vandrehjemmet/skolen (man skal ind ved vandrehjemmet hvis man er i bil. Vejen forbi skolen er nu lukket af for biler)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsterne:-)

 

Stellz -hundeskoven eksisterer endnu, og den ligger ved vandrehjemmet/skolen (man skal ind ved vandrehjemmet hvis man er i bil. Vejen forbi skolen er nu lukket af for biler)

 

Tak for det.. Okay, så må jeg se om jeg kan huske hvor det ligger når vi kommer derned.. Utroligt man næsten er nødt til at få et kort over ens fødeby.. haha..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...