Hop til indhold

hejhej :)


 Share

Recommended Posts

kære hundeforum,

jeg har allerede blandet mig lidt herinde, men synes nok, at det er på tide, at jeg lige siger pænt hej for alvor.

 

jeg hedder ida, og bor på nørrebro med min kæreste. med stor hjælp fra mange af jer her fra hunde-forum har vi fundet den perfekte race, og i dag har vi været oppe og besøge vores kommende hund. han er "klar" om et par måneder, og ventetiden er allerede ULIDELIG.

 

i kan lige hilse på "mine" gamle hunde, som desværre bor hos mine forældre i jylland:

 

otto er en 7 år gammel border terrier. han er ikke den kvikkeste hund, men han er verdens mildeste terrier, og møder alt med ophøjet ro og konstant logrende hale.

4430132108_4369c036c3.jpg

 

anna er kommet fra grækenland lige før jul. hendes hoved er uforholdsmæssigt lille, til gengæld er hendes hale enormt stor. og så har hun et lille underbid. hun er selvfølgelig dødsmuk. er endnu ikke så god til at genkende sit navn, men reagerer fint på "mor ææælsker dig".

4430133422_98fd8cbb19.jpg

 

vi har leget i haven i morges. otto har været overbærende fra første dag, men synes nogengange anna er en lidt belastendetype hyperaktiv teenager, der hele tiden vil have hans bold.

4429367185_9a48f43199.jpg

 

når vi får vores egen lille vaps, kommer jeg nok til at husere en del herinde, så er i advarede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for den pæne velkomst. jeg glemte jo at skrive, at vi skal have en löwchen. selvfølgelig fra en virkelig god kennel, som mange af jer nok kender lidt i forvejen :blink:

 

og jeg synes selvfølgelig også at vores hunde er noget af det smukkeste. min mor synes de ligner lady og vagabonden. otto er en rigtig mand, og anna er sådan en lille neurotisk, fimset damehund. der er dog ingen romantik i luften :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til..

Ih, hvor hyggeligt med en löwchen, vi har netop også besøgt en masse løver i dag og blevet skrevet op til en hvalp som er klar til juni :banan: Ih, hvor jeg også glæder mig allerede:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nogen af jer har måske set ham i fødsel-tråden i löwchen-forummet, han er damn it veni, den lille hund der stikker poterne ud af sin mor, og ellers bare ligger og ser bedårende ud på alle billederne :lun:

 

det er lidt svært med navnet, synes jeg. lige nu kalder vi ham halfdan, når vi taler om ham (og altså, ja, det gør vi jo lidt / engang imellem / af og til/ hele tiden konstant).

 

min kæreste synes han skal hedde fantomet, det er også lidt skægt, men det kan man jo altså ikke stå og kalde nede i fælledparken! eller gaddafi, men det synes jeg nok ikke er en ubetinget god idé :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor er han søøød :lun: Ja en skam vi ikke bor tættere på hinanden, det ku da være hyggeligt hvis de kunne blive legekammerater :blink: Hehe, efter at have set alle de søde hvalpe i går, har jeg også drømmet om løver hele natten og har jo nærmest ikke tænkt på andet i dag... Man må sige at løverne forstår at charme sig ind :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

altså, jeg kan simpelthen ikke finde ud af at citere! (godt man ikke er ved at tage en it-uddannelse, så ville det godtnok være pinligt :pift:)

 

sonja77: det kunne være så hyggeligt, det tilbud vil jeg meget gerne tage imod! det vil vaps helt sikkert også sætte pris på! vi henter ham i slutningen af maj, og så har vi faktisk sommerferie helt til 1. september, så der er masser af tid til at komme på playdates og ture.

 

findus: jeg er glad for, at jeg har en skruk-makker herinde, jeg glæder mig til at se billeder af din hvalp, når den snart kommer til verden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

sonja77: det kunne være så hyggeligt, det tilbud vil jeg meget gerne tage imod! det vil vaps helt sikkert også sætte pris på! vi henter ham i slutningen af maj, og så har vi faktisk sommerferie helt til 1. september, så der er masser af tid til at komme på playdates og ture.

 

Du siger bare til, når du har fået den lille vapper, og han er klar til en tur. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

findus: jeg er glad for, at jeg har en skruk-makker herinde, jeg glæder mig til at se billeder af din hvalp, når den snart kommer til verden :-)

 

Ja det gør jeg sørme også, tror ventetiden blir laaang... Er jo allerede begyndt at gå i tænkeboks med hvad hvalpen skal hedde, hmm måske hvalpen lige skal fødes først, hehe :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

sonja, det lyder godt, jeg vender stærkt tilbage! Så kan du måske vise os et godt hundested i københavn. jeg regner med at investere i en hundecykelkurv, så kan man jo hurtigt komme langt omkring :klap:

 

og findus, det blir megetmeget spændende! skal i have hun- eller hanhvalp? hvis vi nogensinde skal have en tæve, skal hun hedde bodil. det synes jeg er meget fint og yndigt. men mine fisk hedder også torben og gitte, jeg har måske lidt tvivlsom navnesmag :blink:

 

(jeg tror altså vores skal hedde halfdan. det virker lidt skørt nu, hvor han er så lille og yndig, men når han blir en lille skægget spilopmager, tror jeg, at det kommer til at passe fint)

Link til indlæg
Del på andre sites

jaforsøren, hvalpebilleder! vores meget smukketype søde hvalp var lidt træt, og sov det meste af tiden:

 

4434307313_de0c5f4cac.jpg

 

han vågnede dog lidt op senere:

 

4434307167_3682c44e8d.jpg

 

4434307047_07a27a9ac1.jpg

 

4435083278_cf7256ae2f.jpg

 

4435083130_b046347e75.jpg

 

4430522604_9c765ba701.jpg

 

jeg har drømt om hvalp i nat!

 

Hvor er han da bare sød. Tillykke med valget - en Løwchen bliver du helt sikkert glad for :-D Så er det sværeste jo bare ventetiden:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

sonja, det lyder godt, jeg vender stærkt tilbage! Så kan du måske vise os et godt hundested i københavn. jeg regner med at investere i en hundecykelkurv, så kan man jo hurtigt komme langt omkring :klap:

 

og findus, det blir megetmeget spændende! skal i have hun- eller hanhvalp? hvis vi nogensinde skal have en tæve, skal hun hedde bodil. det synes jeg er meget fint og yndigt. men mine fisk hedder også torben og gitte, jeg har måske lidt tvivlsom navnesmag :blink:

 

(jeg tror altså vores skal hedde halfdan. det virker lidt skørt nu, hvor han er så lille og yndig, men når han blir en lille skægget spilopmager, tror jeg, at det kommer til at passe fint)

 

Synes da at Halfdan er et sødt navn og som du siger så kommer det da til at passe godt når han liige vokser sig lidt større... Men hvor er han nuttet og fin på billederne, er helt vild med hans hvide spids i ansigtet... Nåede ikk rigtig at se så meget til de små på 3 uger, da alle de andre konkurrerede vældigt om at få vores opmærksomhed :genert:

Har endnu ikk lagt os fast på om det skal være en hun eller han-hvalp, synes ikke det betyder så meget, men foretrækker nok en han hvalp, da de er lidt mere robuste i bygningen..

Skal I have jeres hvalp løveklippet?

Og hvis du finder en god hunde cykelkurv må du gerne give besked, for vores kommende løve skal også med rundt på cyklen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Hvor er han bare helt fantastisk sød og dejlig......:hjerte::hjerte::hjerte: Jeg stemmer for Gadaffi.......:klap::klap: Fedt navn......:slem:

 

Vi fik vores Charlie for et lille år siden og :lun:...... jeg er ellerede skruk igen igen :mrgreen:

 

Min mand får dog sådan et træt udtryk i øjnene når jeg fabler løs om en ny hvalp..... det går ikke! :engel: (måske hvis jeg plager hver dag, så siger han måske ja? Tror I ikke? Måske hvis jeg sover på sofaen i en uge? to?)

Håber I får en helt fantastisk første tid samen...... og gør dig klar til en stormende forelskelse....:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da at Halfdan er et sødt navn og som du siger så kommer det da til at passe godt når han liige vokser sig lidt større... Men hvor er han nuttet og fin på billederne, er helt vild med hans hvide spids i ansigtet... Nåede ikk rigtig at se så meget til de små på 3 uger, da alle de andre konkurrerede vældigt om at få vores opmærksomhed :genert:

Har endnu ikk lagt os fast på om det skal være en hun eller han-hvalp, synes ikke det betyder så meget, men foretrækker nok en han hvalp, da de er lidt mere robuste i bygningen..

Skal I have jeres hvalp løveklippet?

Og hvis du finder en god hunde cykelkurv må du gerne give besked, for vores kommende løve skal også med rundt på cyklen :-D

 

der var jo sådan en smart citatknap! flot, ida.

 

vores hvalp skal være fuldpelset, det er i hvert fald planen. min kæreste synes det ser lidt pjattet ud med de bare numser, og måske er jeg tilbøjelig til at give ham lidt ret :genert: så der venter et stort arbejde med pelspleje, det er jeg lidt spændt på!

 

ang. cykelkurv, er det ret mange modeller på markedet, men jeg venter lige lidt med at gå researchamok, i hvert fald til feriepengene er ankommet, og jeg kan begynde at shoppe :klap:

 

se evt. den her tråd

Link til indlæg
Del på andre sites

der var jo sådan en smart citatknap! flot, ida.

 

vores hvalp skal være fuldpelset, det er i hvert fald planen. min kæreste synes det ser lidt pjattet ud med de bare numser, og måske er jeg tilbøjelig til at give ham lidt ret :genert: så der venter et stort arbejde med pelspleje, det er jeg lidt spændt på!

 

ang. cykelkurv, er det ret mange modeller på markedet, men jeg venter lige lidt med at gå researchamok, i hvert fald til feriepengene er ankommet, og jeg kan begynde at shoppe :klap:

 

se evt. den her tråd

 

Præcis det samme med min kæreste, og ja jeg synes nu også at de er rigtig nuttede med pels over det hele, så det skal vores også være i hvert fald til at starte med :-D

Tak for linket, vil lige prøve at tjekke det ud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...