Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

er der nogle duller herinde, der går op i neglelak og har styr på sæsonens farver? jeg trænger virkelig til noget nyt, har de samme tre på på skift, men jeg gider ikke rigtigt i gang med at tage stilling til noget selv :mrgreen: jeg er kun til cremelak, ikke shimmer og halløj, så er lidt besværlig, men har virkelig brug for lidt nye inputs.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SL - jeg er blevet ret glad for Ciaté, som ud over at give mig fantastiske caviar nails, også laver fede mættede farver. Jeg skal have Fashionista Sister og Tweed and Tails i denne sæson.

Er blevet ret vild med grønne farver nemly xD

 

Hvad angår under øjnene så er jeg evig fan af YSL touche Éclat.. den lysner og gør så meget godt. Givetvis smækfyldt med parabener. Men vi elsker hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

SL - jeg er blevet ret glad for Ciaté, som ud over at give mig fantastiske caviar nails, også laver fede mættede farver. Jeg skal have Fashionista Sister og Tweed and Tails i denne sæson.

Er blevet ret vild med grønne farver nemly xD

 

Hvad angår under øjnene så er jeg evig fan af YSL touche Éclat.. den lysner og gør så meget godt. Givetvis smækfyldt med parabener. Men vi elsker hinanden.

 

tak, må tjekke ciaté lidt mere ud! fashonista sister er lækker, men den ligner meget carry on fra essie, som jeg har på hele tiden. tweed and tails er nok for vild til mig, i hvert fald de fleste dage. jeg er meget på orange/coral/rosa/rød - er nok lidt kedeligklassisk på den måde. føler mig meget vild, når jeg hopper i mermaid tears en sjælden gang imellem. men nu jeg har dig: kender du en god sort/grå/mørk metallic uden for meget dillerdaller og gerne mat? jeg har en fra depend, men den holder af lort og er snart brugt op. det foresvæver mig egentlig, at jeg har spurgt før?

 

jeg er i øvrigt også kæmpe touche eclat fan!

Link til indlæg
Del på andre sites

tak, må tjekke ciaté lidt mere ud! fashonista sister er lækker, men den ligner meget carry on fra essie, som jeg har på hele tiden. tweed and tails er nok for vild til mig, i hvert fald de fleste dage. jeg er meget på orange/coral/rosa/rød - er nok lidt kedeligklassisk på den måde. føler mig meget vild, når jeg hopper i mermaid tears en sjælden gang imellem. men nu jeg har dig: kender du en god sort/grå/mørk metallic uden for meget dillerdaller og gerne mat? jeg har en fra depend, men den holder af lort og er snart brugt op. det foresvæver mig egentlig, at jeg har spurgt før?

 

jeg er i øvrigt også kæmpe touche eclat fan!

 

 

Jeg har jo købt den elf laver, som man har oven på sin almindelige lak. Og vupti er den fed mat.

 

Hvad angår mørke farver er dior for syg god. Deres grå er SÅ flot. De laver dog ikke så meget metallic. Så er Chanel bedre. Kan du lide deres Black Pearl?

 

Men tjek ciaté standen i Illum. Fuck der er meget fedt. Sig til hvis du vil have selskab xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige bestilt sådan nogle lækre sataner:

http://www.angulus.dk/dame/stovler/7279.html

 

Og sådan nogle her til fint brug (fandt dem dog til 300 kr. på en webshop, der lige havde min størrelse tilbage som sidste par :banan:):

http://www.angulus.dk/dame/sko/3721.html

 

Hvordan er støvlerne at gå i? De ser virkelig lækre ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo købt den elf laver, som man har oven på sin almindelige lak. Og vupti er den fed mat.

 

Hvad angår mørke farver er dior for syg god. Deres grå er SÅ flot. De laver dog ikke så meget metallic. Så er Chanel bedre. Kan du lide deres Black Pearl?

 

Men tjek ciaté standen i Illum. Fuck der er meget fedt. Sig til hvis du vil have selskab xD

 

fik aldrig svaret her, men: dior grå, tjek! black pearl er også på listen. og jeg har en mat overlak, men den får altid lakken til krakelere, har du ikke det problem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej aldrig. Ikke med den fra elf. Man skal bare sørge for at komme helt ud i hjørnerne. Så det dækker. Ser så fint ud.

 

må investere i ny så, er ellers glad for essie generelt, men efter et par dage med mat overlak er den farvede lak under ligesom helt fyldt med revner, det er ikke specielt flot. ak. jeg elsker neglelak. det er nollert, men jeg føler mig ligesom mest ordentligt påklædt, når jeg er nogenlunde vellakeret.

Link til indlæg
Del på andre sites

må investere i ny så, er ellers glad for essie generelt, men efter et par dage med mat overlak er den farvede lak under ligesom helt fyldt med revner, det er ikke specielt flot. ak. jeg elsker neglelak. det er nollert, men jeg føler mig ligesom mest ordentligt påklædt, når jeg er nogenlunde vellakeret.

 

Det kender jeg godt haha.. så ser man sådan ud til at være.. ovenpå. Agtig haha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjælp hjælp, er der nogen der har forstand på uren hud?

Jeg har på det sidste stykke tid haft bivirkninger af noget medicin i form af bumser i HELE hovedet.. :cry:

Kender I nogle gode produkter eller noget der kan slå det lidt ned? Det er desværre ikke en mulighed at droppe medicinen.

 

Ring til lægen og få noget på recept :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Blandt andet den her i en mørk grå:

 

elle-537968_4.jpg

 

Og den her, selvom jeg har det anstrengt med dyreprint:

tilde-navy-leopard-213817_4.jpg

 

Og den her, fordi det er totalt godt med en lækker basic t-shirt ifm at man skal til at bruge varme cardigans.

texas-linen-887462_2.jpg

 

Og så en hel del mere! Skammer mig :oops: (Og glæder mig til det kommer!)

jeg elsker så nummer 2;-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et problem, jeg har jo forelsket mig i de her støvler:

 

64-0980.jpg

 

MEN, jeg er kun ca 30 cm rundt om, i skaftvidde, hvor støvlen er ca 38 cm. Jeg har en ide om, at støvlen skal sidde tæt til benet, og at det ikke er særlig pænt med "luft" omkring. Jeg ville bruge støvlerne til strømpebukser/leggins og nederdele/kjoler. Ville I ikke også synes det ser dumt ud? 8 cm er jo alligevel en del, for stort:hmm:

 

Kan jeg gå i sådan en her?

 

http://www.zalando.dk/anna-field-jerseykjoler-bla-an621c06i-k00.html

 

Og så overvejer jeg stærkt denne her:

 

1349104032049609-cellbes-product-thumbnail.jpg

 

Og har I nogle mærker I kan anbefale til concealer? Til under øjnene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette - velkommen i klubben. Jeg kan meget sjældent finde støvler, hvor de passer om benet :rolleyes: Jeg synes nemlig, som du selv siger, at de skal sidde tæt. Ellers synes jeg lidt, at det minder om gummistøvler :genert:

 

Og ja til kjole og nederdel :5up: De er flotte begge dele.

 

Jeg tror jeg må i en skoforretning og prøve støvler istedet:genert: Tak, så køber jeg dem. Har også fundet denne her:

 

133355607191090630-cellbes-product-thumbnail.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg må i en skoforretning og prøve støvler istedet:genert: Tak, så køber jeg dem. Har også fundet denne her:

 

133355607191090630-cellbes-product-thumbnail.jpg

 

Jeg syntes denne her er pænere end den anden kjole :blink: Og nu ved jeg du er en frossenpind - og denne kan du have en sort langærmet top under og en pæn sort trøje udenpå :5up:

 

Den anden kjole kan godt vise, hvis man har lidt "løst kød" :mrgreen: (og jeg ved godt at du er rigtig slank - så det er ingen kritik) og det er sværere at gøre den "varm" nok til dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes denne her er pænere end den anden kjole :blink: Og nu ved jeg du er en frossenpind - og denne kan du have en sort langærmet top under og en pæn sort trøje udenpå :5up:

 

Den anden kjole kan godt vise, hvis man har lidt "løst kød" :mrgreen: (og jeg ved godt at du er rigtig slank - så det er ingen kritik) og det er sværere at gøre den "varm" nok til dig :mrgreen:

 

Jamen jeg HAR faktisk lidt "løst kød" (hehe) på siderne og på maven, så det går ikke. Støvletter er jeg ikke gode til:genert: De skal enten være til lige under knæene eller sko. Og skulle jeg finde nogle støvletter, skulle de også slutte tæt til. Så en på Ny Ellebjerg i går morges, og det så altså meget lidt kønt ud, med de der gabende korte støvletter:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...