Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle snakker om moroccan Oil til håret? Er det ikke bare argan olie oder?

 

Jo. Og som oftest tilsat unødvendige ting som parfume og farve. Olien i sig selv er jo rigelig.. det andet er virkelig åndssvagt.. så går det sunde og naturlige ligesom af det

 

Jeg har hørt at det der argan olie, stinker helt forfærdeligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.net-a-porter.com/product/414905

 

Rimelig sikker på det er fødselsdagsgaven fra kæresten. Er meget tilfreds :D

 

dygtig opdraget kæreste.... Lidt misundelig (selvom jeg ikke klager på den front ;), han har lavet gode valg indtil nu ).

 

Tasken er fed, bare ikke min farve :D Så godt du flashede den på fb. Man skal bare næsten styles til den synes jeg....

 

 

Meget glad for linket til øjenskyggerne, fine fine farver! Men kender ikke mærket? Er det et godt mærke eller??

Link til indlæg
Del på andre sites

dygtig opdraget kæreste.... Lidt misundelig (selvom jeg ikke klager på den front ;), han har lavet gode valg indtil nu ).

 

Tasken er fed, bare ikke min farve :D Så godt du flashede den på fb. Man skal bare næsten styles til den synes jeg....

 

 

Meget glad for linket til øjenskyggerne, fine fine farver! Men kender ikke mærket? Er det et godt mærke eller??

 

Jeg går altid altid i sort og grå, med guldsmykker, så det passer lige ind! Men klart, den går ikke til alt hehe.. men til 1400kr er jeg meget meget godt tilfreds :hjerte:

 

Mini tasken desværre udsolgt da sød kæreste ville bestille :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaah... nye høj orange sko. Biledet gør dem lidt for røde..

Gabor endda, så man går godt. Og de kostede mig sølle 200kr...

 

Elsker selve skoen, men har altså issues med sådan en type hæl. Har set flere totalt fede sko gennem tiden, men præcis sådan en type hæl har jeg ikke lært at forlige mig med endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker selve skoen, men har altså issues med sådan en type hæl. Har set flere totalt fede sko gennem tiden, men præcis sådan en type hæl har jeg ikke lært at forlige mig med endnu.

 

Hvor sjovt. Jeg har også altid haft det stramt med dem! Det var faktisk min eneste overvejelse da jeg købte dem, prøvede dem og så så det sgu ret lækkert ud til mine "læder"leggins.. kan godt lide kombinationen med det orange lak..

Og så er de mega rare at gå i.. Gabor har ellers været et rigtig mormor mærke.

Link til indlæg
Del på andre sites

E.l.f. har 50% rabat på alt, inkl. gratis forsendelse, ved køb for min. 30 pund (Lidt under 300 kr.) :-D

 

Har selv lige købt for 32 pund og betalt 150 kr. I like! :mrgreen:

 

Men er det ikke kun den engelske hjemmeside som ikke shipper til Danmark ?? Jeg havde fyldt kurven, men måtte droppe det igen, da de ikke sendte til Danmark :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...