Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De er pæne. Forhandles de et sted i Danmark? Jeg er nødt til at prøve sko, inden jeg køber :genert:

 

Det tror jeg - men de er møj-hamrende-dyre :genert: men en drøm at gå i :engel: prøv at google modellen og se om du ikke kan finde en forhandler i nærheden af dig :mrgreen: og hvis du køber dem bliver jeg nok nød til at være lidt misundelig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

Jeg er en af de få piger som ikke har en million sko, og har faktisk kun et par pæne - mine sandaler. Ellers har jeg pratiske sko :genert:

 

Jeg har fået nogle underlige gevækster på min ene fod, de gør ONDT! Så har investeret i 2 par ecco-sko. De er virkelig gode, men bare ikke særligt pæne :genert: Har virkelig fået øjnene op for praktiske sko, og sys de er ret pæne dem der du har fundet, men nu må jeg nok hellere finde frem til vinterstøvler med det vejr her :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået nogle underlige gevækster på min ene fod, de gør ONDT! Så har investeret i 2 par ecco-sko. De er virkelig gode, men bare ikke særligt pæne :genert: Har virkelig fået øjnene op for praktiske sko, og sys de er ret pæne dem der du har fundet, men nu må jeg nok hellere finde frem til vinterstøvler med det vejr her :shock:

 

Synes at der er et par pæne sko fra Eccos efterårskollektion :-D Desværre havde de ikke dem, jeg har kig på, i Ecco butikken i Århus. Så nu skal jeg ringe og hører om der er nogen, som har dem hjemme eller bestille dem over nettet :hmm:

 

:lol: Det er bedre end at have en masse fine og pæne sko, som man aldrig kan holde ud at gå med :engel::mrgreen:

 

Vi er enige. Men langt de fleste af de piger jeg kender har mange fiiiine sko, men de er forfærdelige at gå i.... :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er enige. Men langt de fleste af de piger jeg kender har mange fiiiine sko, men de er forfærdelige at gå i.... :roll::lol:

 

Sådan en har jeg været meget længe :engel: havde små, fine, tynde ballerina sko på i 3 dage i Paris :oops: meeget ømme fødder jeg havde efter vi havde gået op i eiffeltårnet :genert: Sådan lærer man at købe ordentligt fodtøj :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har jo ledt efter et par forede sko/støvler uden højt skaft. Når sneen er her, har jeg mine laCrosse.

 

Ved et tilfælde fandt jeg lige disse Rieker, som 100 % matchede mit behov. De er godt forede hele vejen igennem.

Det var en bedste dag længe :-) Med gigt og gammel forfrysning i fødderne, så er det bare SÅ svært at finde noget.:banan:

 

Den populære Rieker basketstøvle er her igen. Foret kort støvle med varmt for til ung som gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Nå men for at skifte emne til dullesko :hjerte:

 

Her er hvad min mor havde med sig hjem fra Berlin. Til mig! Iøvrigt min far der valgt de brune til højre og de grå til venstre (de er helt grå - men dårlig billedkvalitet)

 

I looove

 

 

Jeg kunne måske godt tænke mig at låne dine forældre lidt :shock::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...