Hop til indhold

Græs har aldrig været smukkere


Adele
 Share

Recommended Posts

Jeg er bare SÅ glad for, at sneen endelig er ved at være væk. Sherlock nyder at kunne løbe rigtig godt igen, for is og sne har gjort det besværligt. Og så er solen også kommet frem!

 

Ja, kort sagt: Vi elsker foråret! Og for at fejre det, har jeg været ude at tage billeder! Sherlock ser lidt sjov ud på nogle af dem, det er nok bare lidt forårskuller så de tager vi ikke så tungt :mrgreen:

 

Nå ja, og så er det forresten de første billeder jeg tager uden sne, med mit nye kamera! Dejligt dejligt! Jeg håber at i nyder foråret lige så meget som jeg gør, og at i kan lide mine billeder! :-D

 

Bjergbestigeren!

P3152427.jpg

 

Sherlock up high

P3152430.jpg

 

Smil!

P3152439.jpg

 

Man bliver forpustet af at løbe!

P3152441.jpg

 

"Heeer kooooommeeeeer jeeeeg meeeeed boooooldeeeen!"

P3152452.jpg

 

Brems!

P3152455.jpg

 

Sherlock, nu med kikser

P3152460.jpg

 

Se, jeg fik taget et billede af sherlock med savl :mrgreen:

P3152467.jpg

 

Sherlock fanget i et grineflip :lol:

P3152469.jpg

 

Stritøre :lun:

P3152494.jpg

 

Attack!

P3152500.jpg

 

Solhunden

P3152528.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih guder, hvor er Sherlock herlig! :lun:

 

Og hvor har i fint græs i forhold til os! :shock: Hos os har det ALDRIG været grimmere, selvom jeg nyder det lunere vejr! Vores er helt brunt og muggen :badr: Virkelig, mest brunt... Men godt nok også muggent! Der er grimme, hvide mug-pletter for hveranden meter man går i det :???: Eller også er det råd... Det er det jo nok :mrgreen:

 

Men Sherlock - småååk og herlig! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih guder, hvor er Sherlock herlig! :lun:

 

Og hvor har i fint græs i forhold til os! :shock: Hos os har det ALDRIG været grimmere, selvom jeg nyder det lunere vejr! Vores er helt brunt og muggen :badr: Virkelig, mest brunt... Men godt nok også muggent! Der er grimme, hvide mug-pletter for hveranden meter man går i det :???: Eller også er det råd... Det er det jo nok :mrgreen:

 

Men Sherlock - småååk og herlig! :hjerte:

 

Hvor ser det bare dejligt ud! Sherlock er skøn som altid, sikke en drømmefyr! :lun::lun:

 

Som bernerazuro også skriver, så er jeres græs meget lækre at se på! Vores er bare en kæmpe mudderpøl og ser helt grågrønt ud :genert:

 

Ej hvor hyggeligt :lun: og synes også jeres græs er flot grønt, vores er også helt brunt og klamt :vedikke:

 

Tak for de søde ord om Sherlocksen :lun:

 

Det er nu heller ikke fordi at alt græsset herude er smukt og grønt, jeg er bare så glad for det. fordi jeg var ved at gå til over det sne der. Måske jeg skulle ændre overskriften til "Mit græs har aldrig været smukkere" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

BLÆRERØV.. :drille:

 

P3152430.jpg

 

:lun: mange ting er forbudt for børn, men det her foto er forbudt for Money :lun:

 

Haha :lol:

 

Det billede som Lusen har fremhævet her er jeg helt ekset med :hjerte: Det er fantastisk...

 

Tag lige og send det ind til Hunden eller Vi med Hund eller en anden fotokonkurrence

 

Mange tak, jeg er også selv ret glad for det :-D Jeg havde faktisk overvejet at sende det ind til vi med hund :klap: Det vil jeg så gøre

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

sad i morges og fik helt dårlig samvittighed...tænkte at det var længe siden jeg har været sådan rigtigt ordentligt ude med hundene...men vinteren har været så lang og sur, og selvom vi har fået gode snebilleder, så har de ikke rigtigt nydt sneen...så jeg er ovenud lykkelig for at sneen endelig er på retur...:-D...

 

Ps. dejlige billeder...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne skønne billeder af en skøn hund.:hjerte:

 

Mange tak :-D

 

Fantastiske billeder Adele:5up:...

 

Jeg tror også at jeg bliver NØDT til at sætte kameaet om halsen om komme ud og tage billeder i dag.:klap:

 

Tusind tak! Og det synes jeg lyder som en super god idé :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih guder, hvor er Sherlock herlig! :lun:

 

Enig - Sherlock er :lun:

 

 

Og hvor har i fint græs i forhold til os! :shock: Hos os har det ALDRIG været grimmere, selvom jeg nyder det lunere vejr! Vores er helt brunt og muggen :badr: Virkelig, mest brunt... Men godt nok også muggent! Der er grimme, hvide mug-pletter for hveranden meter man går i det :???: Eller også er det råd... Det er det jo nok :mrgreen:

 

Sådan ser vores græs også nu :badr: :badr:

 

Men Sherlock - småååk og herlig! :hjerte:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...