Hop til indhold

påsketræf i jylland?


Gæst skovtrold
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det lyder jo til at det er en del, der synes at fri leg er i orden. Det kunne være en god idé at dele det op, som Linda siger!

Vi vil også helst fri leg, min arm kan ikke holde til gåtur i snor, med andre hunde :lol:

 

 

Den følelse kan jeg til tider nikke genkendende til :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Hej.

For at samle lidt op lyder det til at flest kan fredag? i viborg?

 

og at dele lidt vil da være en god ide, men har ikke lige overblik over hvor mange der var interesseret a ligevel.

 

Kage og varm kakao er helt sikkert en god ide!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

har lige lavet en liste:

Dorte

Annika

Dogue1

Linda-hvid

Hundens ven

Amocca

Stinnemus

Anna-sofie

 

Passer det, eller har jeg over set nogle?

 

Selv kan jeg kun torsdag eller fredag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Hvad med fredag kl 14? har selv 1½ time til viborg...

 

Er der andre der kan hjælpe med hvor i viborg man mødes? Er ikke så hundekendt lige der...

 

Bliver altså hyggeligt

 

Køre forresten gennem holstebro og kan self have nogle med at køre hvis det er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med fredag kl 14? har selv 1½ time til viborg...

 

Er der andre der kan hjælpe med hvor i viborg man mødes? Er ikke så hundekendt lige der...

 

Bliver altså hyggeligt

 

Køre forresten gennem holstebro og kan self have nogle med at køre hvis det er?

 

 

Fredag kl 14 er en rigtig fin plan for os :5up:

 

Jeg foreslår at vi mødes på klostermarken, der har vi været før og det er et super godt område, både at gå tur i og at lege i.

 

Frank må lige smide kørsels vejledning og Link osv ind, det er jeg en skovl til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold
Fredag kl 14 er en rigtig fin plan for os :5up:

 

Jeg foreslår at vi mødes på klostermarken, der har vi været før og det er et super godt område, både at gå tur i og at lege i.

 

Frank må lige smide kørsels vejledning og Link osv ind, det er jeg en skovl til :mrgreen:

 

super

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hvad med fredag kl 14? har selv 1½ time til viborg...

 

Er der andre der kan hjælpe med hvor i viborg man mødes? Er ikke så hundekendt lige der...

 

Bliver altså hyggeligt

 

Køre forresten gennem holstebro og kan self have nogle med at køre hvis det er?

 

hep! Du må meget gerne komme forbi mig og jason :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå jeg må springe fra alligevel, min far er blevet indlagt så bliver nødt til at køre over og ordne ting for ham, og fredag er den eneste dag der kunne passe ind i programmet :cry:

 

Men jeg håber i får en rigtig god tur.

 

Dorte, jeg ved at det ligger på vinkelvej lige over for gymnastikhøjskolen, mere præcis adresse har jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige lavet en liste:

Dorte

Annika

Dogue1

Linda-hvid

Hundens ven

Amocca

Stinnemus

Anna-sofie

 

Passer det, eller har jeg over set nogle?

 

Selv kan jeg kun torsdag eller fredag.

 

jeg er hoppet fra igen - Karla kan ikke håndtere fri leg med fremmede hunde - og kan heller ikke håndtere mange hunde der leger mens hun er i snor - så har jeg bare en hund siddende på hovedet af mig...

 

Jeg går tur i Århus imorgen torsdag, i snor :-D men god tur til jer andre

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Stinnemus, det vil jeg gerne. Skal vi sige ca kl 13? Vil du ikke lige sende en adresse på pm?

 

Adele, jeg kommer fra holstebro siden, og kan se på kortet at det ikke er den store omvej, så hvis ikke der er andre der kommer tættere på kan vi godt samle dig op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Stinnemus, det vil jeg gerne. Skal vi sige ca kl 13? Vil du ikke lige sende en adresse på pm?

 

Adele, jeg kommer fra holstebro siden, og kan se på kortet at det ikke er den store omvej, så hvis ikke der er andre der kommer tættere på kan vi godt samle dig op...

 

Hvis i har plads og sådan, kunne det da være fedt :-D Men du skal selvfølgelig kun hvis det ikke er for besværligt. Hvordan, jeg kan se at du også samler Stinnemus og Jason op. Er det plads til så mange hunde + ejere i bilen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold
Hvis i har plads og sådan, kunne det da være fedt :-D Men du skal selvfølgelig kun hvis det ikke er for besværligt. Hvordan, jeg kan se at du også samler Stinnemus og Jason op. Er det plads til så mange hunde + ejere i bilen?

 

Ja, du siger noget der:stupid:

Jeg skal jo self lige have hørt stinemus om hvordan hun plejer at have jason i en bil. min egen ligger i bur som fylder 1/3 af bagsædet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, du siger noget der:stupid:

Jeg skal jo self lige have hørt stinemus om hvordan hun plejer at have jason i en bil. min egen ligger i bur som fylder 1/3 af bagsædet.

 

Haha :blink: Det er også helt i orden, hvis det viser sig at vi ikke kan være der. Sherlock får normalt bare sele på, i bilen. Men jeg ved ikke engang om han ville gå i selvsving, med to andre hunde i bilen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...