Hop til indhold

Hillerød 1. og 2. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

  • Svar 219
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010

Jeg synes også at der denne gang er vildt lidt samojeder... Vi har nogle gange sneget os helt op på nogle og 50 stk. så 21 tilmeldte er virkelig lidt:shock:.

 

Jeg kunne også godt mistænke WDS lidt, for udenlandske udstillere vil da hellere gemme "dansker udstillingen" til WDS.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er heller ikke særlig mange på af min race (19, hvor vi tidligere ofte var oppe på de 40 - og for maaange år siden på endnu flere), men syntes vi har set en generel afmatning indenfor de seneste år.

 

Har ingen idé om det skyldes generel sparetid i de danske hjem, flere udenlandske udstillinger så de danske ikke er interessante eller om det er dommervalg. På vores specialklubudstillinger ligger vi stadig på ca. 40 hunde i racen, men på DKK udstillingerne er vi ofte i bund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej det bliver hyggeligt:banan:...

 

Jeg kommer også til at have fuld fart over feltet den dag kan jeg lige som mærke:lol:... Med færge kl. 7.. vi ankommer 8.05 (sådan ca.)... så er der en times kørsel til Hillerød. Så skal jeg finde min venindes stand og hænge liner op. Derefter hen og sætte telt op, og så i gang med at frisere.:lol:... hektisk morgen.

 

 

Ja, den bliver hektisk og nu endnu mere.

 

Det tager nemlig 1,5 time og køre fra Odden til Hillerød :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Kim Klausen

;-)Hej

 

Jeg kommer ikke da jeg skal opereres i mit knæ d 27 april. Men vil meget gerne give dig nogle tips hvis du har lyst.

 

Det er bare om at komme igang :lun: Jeg havde det på samme måde som dig da jeg startede. Nu har jeg udstillet i mange år og er vild med det.:-D

 

Det er hvalpe klassen du skal tilmelde dig og din hund i.

 

Venlig hilsen

 

Camilla

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op - vi kan mønstre 30 Border Collier... og de er selvfølgelig (som altid) på først :roll: Så tidligt op skal man....

 

Overvejer at køre over fredag og så finde et sted at overnatte... nogen bud?

 

Har ingen bud på overnatning, men føler med dig. Vi skal også først på, men jeg tænker, så er det hurtigt overstået.. Er ved at opbygge en god portion nervøsitet nu...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er Hotel Hillerød, der ligger lige op af Frederiksborg Centret og hunde er tilladt.

 

2-3 minutter gang derfra ligger Hillerød Campingplads, hvor der kan lejes hytter. Kan ikke forestille mig, at hunde ikke er tilladt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er Hotel Hillerød, der ligger lige op af Frederiksborg Centret og hunde er tilladt.

 

2-3 minutter gang derfra ligger Hillerød Campingplads, hvor der kan lejes hytter. Kan ikke forestille mig, at hunde ikke er tilladt.

 

Til gengæld kan jeg ikke forestille mig andet, end at Hotel Hillerød er helt og aldeles booket. Men man kan jo altid gøre et forsøg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, den bliver hektisk og nu endnu mere.

 

Det tager nemlig 1,5 time og køre fra Odden til Hillerød :cry:

 

Vi skal nok nå det:5up:... vi har kørt ruten på 1 time før, så mon ikke det kan lade sig gøre igen:blink::lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til gengæld kan jeg ikke forestille mig andet, end at Hotel Hillerød er helt og aldeles booket. Men man kan jo altid gøre et forsøg.

Det kan du have ret i! Medmindre alle tænker sådan og derfor ikke booker...ah, så heldig er man nok ikke, men i teorien kunne det vel ske.

 

Men der er også Fredensborg Vandrehjem. 7 min. med tog til Hillerød og hunde er tilladt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i tvivl om, hvorvidt jeg dukker op på søndag, det må vist komme an på Møffes ben til den tid..

 

Men hvem var det nu, der kommer søndag? Kan knælme kun huske Splinten, mor og mig med Vilya til LP?

 

Og hvor var det, vi skulle mødes? Indgangen til hallen (håber, der kun er én så, for ellers farer jeg vild :mrgreen:)? Dukker nok op og lader bare være med at stille op i klassen... Men kommer og kigger alligevel, når man nu har betalt og har nok Møffe med anyways... Dyrlægen sagde jo, at han skulle ud og gå ture og så er det jo hip som hap - har bare ikke lyst til at stille ham op, hvis han er halt og så skulle høre for det :genert:

 

PS. Bernerne er i ring 10 (udenfor :evil:), så håber det holder tørt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i tvivl om, hvorvidt jeg dukker op på søndag, det må vist komme an på Møffes ben til den tid..

 

Men hvem var det nu, der kommer søndag? Kan knælme kun huske Splinten, mor og mig med Vilya til LP?

 

Og hvor var det, vi skulle mødes? Indgangen til hallen (håber, der kun er én så, for ellers farer jeg vild :mrgreen:)? Dukker nok op og lader bare være med at stille op i klassen... Men kommer og kigger alligevel, når man nu har betalt og har nok Møffe med anyways... Dyrlægen sagde jo, at han skulle ud og gå ture og så er det jo hip som hap - har bare ikke lyst til at stille ham op, hvis han er halt og så skulle høre for det :genert:

 

PS. Bernerne er i ring 10 (udenfor :evil:), så håber det holder tørt :engel:

 

Vi kommer og hærger ring 9 :cool:. Krydser også fingre for tørvejr...

Jeg er simpelthen allerede hamrende nervøs...

 

Jeg kan godt forstå, du overvejer at droppe klassen. Det er jo unødvendigt at få et gok i hovedet med en halt hund...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer og hærger ring 9 :cool:. Krydser også fingre for tørvejr...

 

Søndag? Tænk, jeg mente du skulle på lørdag, hehe :lol:

 

Jeg er simpelthen allerede hamrende nervøs...

 

Bare roligt, det skal nok gå :5up: Det er slet ikke så slemt, bare fokusér på vuffen og (forsøg at) glem(me) alle andre - det gør jeg og jeg er ikke specielt nervøs :-D Faktisk har jeg kun været nervøs en enkelt gang og det var ikke specielt slemt (altså, jeg var ikke særlig nervøs) og nu har jeg udstillet 5 gange. Bare fokusér på vuffen og lad som om I træner, nærmest ;-)

 

Jeg kan godt forstå, du overvejer at droppe klassen. Det er jo unødvendigt at få et gok i hovedet med en halt hund...

 

/Mette

 

Præcist...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...