Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

Den er god nok, her til morgen var der to (bittesmå) pletter blod på sengetøjet.

 

Tyson har været meget interesseret i måsen i dag, han vil gerne snuse og slikke hende hele tiden (jeg prøver at begrænse det), og når hun ligger og slikker sig (det gør hun meget), bliver han rastløs og piver og kan ikke forstå, at han ikke må være med. :rolleyes:

 

Måsen skælder ham ud, når han bliver for insisterende i sine tilnærmelser, men hun har åbenbart også humørsvingninger, for lige pludselig snusede hun til hans pistol og hoppede selv rundt og lavede lidt parringsdans. Men kun i ca. 10 sekunder, så blev hun igen sur på ham. Vi skal nok få det hyggeligt de næste tre uger. :lol:

 

Jeg er spændt på at høre om du tager det med ligeså meget humor om 14 dage når hun er højløbsk :blink:

 

Har du nogen planer for hvad du gør på det tidspunkt?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er spændt på at høre om du tager det med ligeså meget humor om 14 dage når hun er højløbsk :blink:

 

Har du nogen planer for hvad du gør på det tidspunkt?

 

He he, ja, det må vi se. :mrgreen:

 

Nej, indtil videre ingen planer. P.t. er Tyson heldigvis rimelig afslappet det meste af tiden, det er kun indimellem at han får sådan nogle "flip", hvor han kommer i tanke om, at Shabi dufter dejligt. Nu må vi se, hvordan det udvikler sig...

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, ja, det må vi se. :mrgreen:

 

Nej, indtil videre ingen planer. P.t. er Tyson heldigvis rimelig afslappet det meste af tiden, det er kun indimellem at han får sådan nogle "flip", hvor han kommer i tanke om, at Shabi dufter dejligt. Nu må vi se, hvordan det udvikler sig...

 

Baldur var også helt afslappet de første 8 dage, så vi gik og lullede os ind i "at det her gik jo fint, hvorfor syntes folk dog at det var et problem", og på 9. dagen forvandlede han sig så til et frådende monster der pev og hylede og kun havde Luna i hovedet, og vi mangler stadig et stykke dørkarm på den konto :lol:

 

Men Baldur var også intakt, det ved jeg ikke om Tyson er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Tyson ikke kastreret?

 

Baldur var også helt afslappet de første 8 dage, så vi gik og lullede os ind i "at det her gik jo fint, hvorfor syntes folk dog at det var et problem", og på 9. dagen forvandlede han sig så til et frådende monster der pev og hylede og kun havde Luna i hovedet, og vi mangler stadig et stykke dørkarm på den konto :lol:

 

Men Baldur var også intakt, det ved jeg ikke om Tyson er?

 

Tyson er kastreret, så jeg satser på, at han ikke bliver helt så meget et frådende monster, som Baldur var. ;-) Under alle omstændigheder risikerer jeg jo heldigvis ikke, at der kommer hvalpe ud af det (selvom sådan nogle små Shabi/Tyson-vapser kunne være søøøøøde :lun:).

 

I går på eftermiddagsturen mødte vi en hanhund, vi har mødt et par gange før, en cavalier/mopsblanding. Han ville meget gerne tilbyde sig som far til evt. kommende hvalpe. :mrgreen: Det synes Shabi og jeg dog ikke var nogen god idé. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem af mine der er kastreret er da interesseret, men der er andet i livet end dejlige damer.. Og når tæverne er højløbske kan de også godt få de kastrerede til at parre sig.. Men de hænger ikke sammen ret lang tid og de gider ikke igen med det samme..

Så jeg tror ikke Tyson bliver et hormon-monster som hverken gider spise eller tænke på andet end sex sex sex sex :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem af mine der er kastreret er da interesseret, men der er andet i livet end dejlige damer.. Og når tæverne er højløbske kan de også godt få de kastrerede til at parre sig.. Men de hænger ikke sammen ret lang tid og de gider ikke igen med det samme..

Så jeg tror ikke Tyson bliver et hormon-monster som hverken gider spise eller tænke på andet end sex sex sex sex :mrgreen:

 

Nej, det krydser jeg også fingre for. :x::mrgreen: Han parrede på et tidspunkt Lumi, inden hun blev sterilieret :genert: - så kunne godt forestille mig, at han også vil prøve med Shabi. Nu må vi se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har holdt nogle dages pause fra at skrive her på HF, da jeg har været nede i kulkælderen. :cry:

 

Jeg har været nødt til at sende Shabi-måsen tilbage til Janni. :megaked:

 

Det var en meget, meget tung beslutning, for jeg var blevet utrolig glad for hende. Det samme var Tyson. :cry:

 

Hun var jo faldet super godt til og var en skøn hund - men desværre blev der ved med at dukke problemer op på alene hjemme-fronten. Hver gang jeg troede, at det gik godt, og hun virkede stabil på f.eks. halvanden time (meget højere kom hun aldrig op i alenetid), begyndte hun at hyle og gø - og typisk tidligere end det tidsrum, vi var nået til. Jeg gik så ned i tid og trappede langsomt op... det gik godt i en kort periode... og så gik det galt igen. Hvis problemet bare havde været, at vi var nødt til at gå langsomt frem, havde det været lettere at håndtere. Men det var så uforudsigeligt, hvornår hun pludselig begyndte at hyle og gø, at jeg ikke forstod, hvad der gik galt. :vedikke:

 

Hun kan være alene hjemme hos Janni, og har også været alene hos Jannis søn uden problemer, så ingen af os havde regnet med, at det ville blive noget stort problem at lære hende hos mig. Men det var det altså. Jeg må have dårlig karma på det område. :cry:

 

Min overbo var efterhånden rasende, og nu er han så gal, at han ikke engang vil hilse på mig længere. Han har truet med at få mig smidt ud, så til sidst turde jeg ikke længere prøve - og efter at det gik galt sidste gang, troede jeg heller ikke længere selv på, at det ville lykkedes. Indtil da var jeg blevet ved med at tro på, at det nok skulle komme.

 

Janni kom og hentede hende i går, fredag. Jeg var på et arbejdsseminar i Sverige fra torsdag til i dag, så min mor passede hundene, og det var derfra, Janni hentede den lille mås. Jeg har haft rigtig dårlig samvittighed over ikke at være der til at sige farvel til hende, men nu tænker jeg faktisk, at det måske har været lettere for hende ikke at skulle være splittet mellem Janni og mig. Min mor sagde, at hun blev rigtig glad for at se Janni, hvilket var dejligt at høre. Det er en trøst at vide, at hun skal tilbage til et sted, som hun kender og er glad for. :ae:

 

Jeg har tudet hele ugen, og kommer nok til at tude noget mere.

 

Farvel, søde Shabi, vi savner dig. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Hvor er det dog ufattelig trist. Det må have været en rigtig hård beslutning at tage, og jeg har rigtig ondt af dig.

 

Er planen at hun måske flytter tilbage igen på et senere tidspunkt, eller er det helt slut nu?

 

Heldigvis har du stadig Tyson til at trøste dig :ae: Hvordan tager han det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Hvor er det trist at høre :cry: Men hun har det tydeligt ikke serligt godt med at være alene hjemme selvom hun har haft en hundeven, så godt, at hun kommer tilbage til (for hende) trygge rammer.

 

Jeg føler med dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Hold kæft hvor er jeg dog ked af det på dine vegne Sonja. Det må virkelig virkelig ikke være nemt overhovedet.

 

Det er en svær beslutning du har taget, og jeg føler med dig. Suk suk!

 

Det lyder til at du har gjort et enormt flot stykke arbejde mht. at få hende til at falde til i jeres lille familie, det har vi jo alle sammen kunne læse her i denne tråd, og jeg har jo også haft fornøjelsen af at møde hende.

 

Hvordan har Tyson det? Leder han efter hende?

 

Ingen ord kan hjælpe, men jeg tror absolut ikke at du har dårlig karma overhovedet, og du må endelig ikke bebrejde dig selv, for du har SKU gjort alt for at Shabi skulle trives hjemme hos jer.

 

Jeg sender en masse varme tanker, og håber at du med tiden kommer oven på igen, det er helt i orden at være ked af det, og tude.

 

Masser af kram her fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Han har heldigvis ikke ledt efter hende og virker helt ok. Han er super træt (min mor har gået nogle MEGET lange ture med hundene i de dage, hun passede dem), så han har mest bare sovet og nusset.

 

 

Godt at han virker til at være ok med det hele - Han er en sej vuf.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

:ae:til dig.

 

Jeg hilste på Shabi i går og hun var helt ovenpå :banan:

 

Så pak den dårlige samvittighed væk, du kan ikke bruge den til noget, du gjorde det bedste du kunne for at løse problemet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...