Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

He he, så jeg kan lige så godt tage at "suck it up" og lære at leve med det, er det det, du siger? :mrgreen:

 

Shabi er stille, så længe den tyggeting, hun får, varer. Når den så er spist, kommer hun hen til gitteret og piber. Så jeg prøver at finde nogle ting, der tager lidt længere tid at spise. :lol:

 

Tyson skifter sådan lidt frem og tilbage mellem at spise sin tyggeting (eller "lege" med legekassen) og at stå og være utilfreds ved gitteret. :rolleyes:

 

Haha :lol: Nej, jeg siger nærmere "fortæl endelig hvis du finder ud af hvad der virker" :lol:

 

Nova er begyndt at være ligeglad med tyggeting/kong eller hvad jeg nu kan finde på. Hun hyler og skriger så længe vi træner og når vi så er færdige ligger hun sig ned og tygger :stupid: men jeg tager det nu som at træne med forstyrrelser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det godt eller skidt? :mrsgreen:

 

Ej, Shabi er en god hund. :kys: Her til aften har vi været nede i min agilityklub, hvor jeg havde et møde med en af trænerne (vi arrangerer en HTM-konkurrence sammen). Så igen et nyt sted, et nyt menneske og to nye hunde. Men Shabi charmerede bare alle og syntes, at det var hyggeligt at være der. Da hun trængte til at slappe af, hoppede hun op på skødet af mig og lagde sig til at sove. :lun: Vi havde nogle af agilityforhindringerne ude, og hun blev ellevild, da hun så dem, og ville bare løbe over vippen og ind i tunnelen hele tiden. :banan:

Ja der er mange nye ting for lille Shabi lige nu, som hun skal vænne sig til.

Vil godt tro Shabi er vild med agility :-D

Sådan er Yogi også, der fuld fart på hele tiden. Af de tre Löwchen jeg har er det Yogi der råber højest. Yogi er og den mest nysgerrige:rolleyes:.

Link til indlæg
Del på andre sites

helt pjattet med måden hun er klippet på....

 

Har en ide om at en dag ku jeg godt tænke mig en kinesisk hårløs hehe men kunne da også sagtens være sån en som Shabi med sån en klipning ser totalt hipt ud :mrgreen:

 

He he, hvad med en aussie i løveklip? :mrgreen: Shabi får ikke lov til at beholde sin hippe klipning, den skal vokse ud. Jeg har ellers mødt et par andre hundeejere, der var helt vilde med hende og hendes klipning, men ikke nogle der har sagt noget negativt, hvilket man godt kunne have forestillet sig. Men måske holder de bare taktfuldt deres mund. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, hvad med en aussie i løveklip? :mrgreen: Shabi får ikke lov til at beholde sin hippe klipning, den skal vokse ud. Jeg har ellers mødt et par andre hundeejere, der var helt vilde med hende og hendes klipning, men ikke nogle der har sagt noget negativt, hvilket man godt kunne have forestillet sig. Men måske holder de bare taktfuldt deres mund. :lol:

 

Der var heller ikke nogen, der sagde noget negativt om Luffes løveklip. Alle sagde at han var sød og kær.

Da håret var vokset ud bagpå, og han var blevet hvalpeklippet, stod folk i kø for at fortælle, at det er meget pænere og at de synes den anden frisure var lidt speciel :lol:

 

- Jeg synes også at løveklippet kræver lidt tilvænning.... jeg er begyndt at synes, at det er pænt - specielt når hunden lige er børstet, men jeg synes stadig at hvalpeklippet er pænest:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til aften var vi hjemme ved min mor at spise. Det er vigtigt, at Shabi lærer hende godt at kende og bliver tryg ved at være i hendes lejlighed, for hun er jo min primære hundepasser. :-)

 

I går, da vi gik tur sammen, troede Shabi vist, at den brumme/knurrelyd, som Tyson laver af glæde, når han ser min mor, betød fare på færde, for hun skulle da i hvert fald ikke nyde noget af at komme i nærkontakt med den der fremmede dame. :fornaermet: Men her til aften fandt hun så ud af, at en mormor er sådan en godbidsautomat, der leverer leverpostej, pølse og røget laks, hvis man kigger bedende på hende. Og så var det jo en helt anden snak. :mrgreen: Sidst på aftenen lå hun klinet op af min mor og blev nusset på maven, så nu er de vist fine venner. :lun:

 

Min mor var meget betaget af, hvor silkeblød Shabis pels er. Og selvom hun er MEGET forarget over, at man kan finde på at barbere en hunds numse - :scared: - måtte hun indrømme, at den var dejlig varm og blød at røre ved. :hjerte: Men hun var nu alligevel lettet over, at jeg vil lade pelsen vokse ud. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, hvad med en aussie i løveklip? :mrgreen: Shabi får ikke lov til at beholde sin hippe klipning, den skal vokse ud. Jeg har ellers mødt et par andre hundeejere, der var helt vilde med hende og hendes klipning, men ikke nogle der har sagt noget negativt, hvilket man godt kunne have forestillet sig. Men måske holder de bare taktfuldt deres mund. :lol:

 

 

Haha ja en Aussie i løveklip :slem: Hehe gad vide om opdrætter Aussiepower vil sætte pris på jeg gør det inden en evt. udstilling hihi...

 

Oki hehe ja nårm folk møder koda enten siger de han er gude smuk ellers også så siger folk ikke noget og så kan man godt tænke sig til at de ikke lige helt synes om de farver eller de øjne måske hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til aften var vi hjemme ved min mor at spise. Det er vigtigt, at Shabi lærer hende godt at kende og bliver tryg ved at være i hendes lejlighed, for hun er jo min primære hundepasser. :-)

 

I går, da vi gik tur sammen, troede Shabi vist, at den brumme/knurrelyd, som Tyson laver af glæde, når han ser min mor, betød fare på færde, for hun skulle da i hvert fald ikke nyde noget af at komme i nærkontakt med den der fremmede dame. :fornaermet: Men her til aften fandt hun så ud af, at en mormor er sådan en godbidsautomat, der leverer leverpostej, pølse og røget laks, hvis man kigger bedende på hende. Og så var det jo en helt anden snak. :mrgreen: Sidst på aftenen lå hun klinet op af min mor og blev nusset på maven, så nu er de vist fine venner. :lun:

 

Min mor var meget betaget af, hvor silkeblød Shabis pels er. Og selvom hun er MEGET forarget over, at man kan finde på at barbere en hunds numse - :scared: - måtte hun indrømme, at den var dejlig varm og blød at røre ved. :hjerte: Men hun var nu alligevel lettet over, at jeg vil lade pelsen vokse ud. :lol:

 

:klap::klap: sikke en succes :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjek lige hvor Shabi har sovet hele natten. :mrgreen:

 

[ATTACH]24093[/ATTACH]

 

[ATTACH]24094[/ATTACH]

 

I går aftes, da Shabi lagde sig til rette i posen, lå Tyson på sengen og knurrede af hende, at det måtte hun altså ikke. Jeg kom til at grine af ham, og så kiggede han meget konsterneret på mig med et udtryk, der tydeligt sagde "Vil det sige, at hun godt må lægge sig i vasketøjet?!!!" :lol:

 

Jeg ved for øvrigt ikke, hvad den pose rent vasketøj stadig laver der på¨gulvet. :hmm:Hvis jeg nu lader den stå, mon der så kommer nogen og lægger tøjet på plads for mig? :pift:

 

 

Vi har gået en dejlig morgentur i parken i solskin. :hjerte: Nu er jeg ved at lære at være på mærkerne, når det kommer løbere, så jeg i god tid kan nå at kalde Shabi til mig og belønne hende for at blive ved mig, indtil de er løbet videre. Tyson har aldrig nogle sinde vist interesse for at jagte løbere - men det gør Shabi! Hun drøner hvinende efter dem, hvis jeg ikke er over hende. Og når jeg skriver hvinende, mener jeg faktisk gøende, men hendes gøen lyder som en hvinende gris. :mrsgreen:

 

Søde hunde. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjek lige hvor Shabi har sovet hele natten. :mrgreen:

 

[ATTACH]24093[/ATTACH]

 

[ATTACH]24094[/ATTACH]

 

I går aftes, da Shabi lagde sig til rette i posen, lå Tyson på sengen og knurrede af hende, at det måtte hun altså ikke. Jeg kom til at grine af ham, og så kiggede han meget konsterneret på mig med et udtryk, der tydeligt sagde "Vil det sige, at hun godt må lægge sig i vasketøjet?!!!" :lol:

 

Jeg ved for øvrigt ikke, hvad den pose rent vasketøj stadig laver der på¨gulvet. :hmm:Hvis jeg nu lader den stå, mon der så kommer nogen og lægger tøjet på plads for mig? :pift:

 

 

Vi har gået en dejlig morgentur i parken i solskin. :hjerte: Nu er jeg ved at lære at være på mærkerne, når det kommer løbere, så jeg i god tid kan nå at kalde Shabi til mig og belønne hende for at blive ved mig, indtil de er løbet videre. Tyson har aldrig nogle sinde vist interesse for at jagte løbere - men det gør Shabi! Hun drøner hvinende efter dem, hvis jeg ikke er over hende. Og når jeg skriver hvinende, mener jeg faktisk gøende, men hendes gøen lyder som en hvinende gris. :mrsgreen:

 

Søde hunde. :kys:

 

Cleo fik også et flip for et stykke tid siden med løbere og biler, men hun blev hurtig afvænnet igen:5up:

 

Fantastisk med vasketøjsposen:lun::lun:

 

Du mangler vist også at få pakket nogle flyttekasser ud:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja en Aussie i løveklip :slem: Hehe gad vide om opdrætter Aussiepower vil sætte pris på jeg gør det inden en evt. udstilling hihi...

 

Oki hehe ja nårm folk møder koda enten siger de han er gude smuk ellers også så siger folk ikke noget og så kan man godt tænke sig til at de ikke lige helt synes om de farver eller de øjne måske hehe

 

Det skal du nok ikke lige regne med at jeg vil :fyfy::mrgreen: Men kan du finde en anden aussie at gøre det på, så kunne jeg helt sikkert godt se det sjove i det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mangler vist også at få pakket nogle flyttekasser ud:slem:

 

Næh, det gør jeg faktisk ikke, de er alle sammen pakket ud for længst. :blink: De kasser, man kan se på billedet, er fyldt med RC fodersække, som Randi og jeg har fået som sponsorpræmier til den htm-konkurrence, vi arrangerer den 11/4. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

På vej hjem fra morgenturen mødte vi for øvrigt den sure dame fra foreningen, der blev ved med at bukke sig ned over Shabi, og som sagde, at jeg skulle sige "tys" ligesom svenskerne. Hun kom gående på det modsatte fortov med sin lille hund. Hendes hund begyndte at knurre og gø af Tyson og Shabi, selvom damen sagde "du siger ikke noget, du SIGER altså ikke noget!" Mine hunde gik derimod bare artigt videre og ignorerede den lille hyshund. :klap: Måske skulle jeg have sagt til damen: "Du skal bare sige 'tys' ligesom svenskerne, så ved hun, at hun skal holde op med at gø". :mrgreen::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja man skal holde sig tæt på din mor aka godbidsautomaten :lol:

 

Ellers kan man jo altid selv hoppe op på havebordet for at se, om der skulle være flere frikadeller - ikke Lumi? :engel::mrgreen:

 

Hvis Lumi vidste at du, Shabi og TYSON kom i aften, så ville hun være ellevild :banan: Er så spændt på at møde Shabi :lun:

 

Jeg er sikker på, at Tyson også ville være helt oppe at køre, hvis han vidste det. :hjerte: Jeg håber ikke, at Shabi bliver for meget udenfor, når Tyson og Lumi er sammen. :genert: Men så må hun jo komme op til sin nye moar og putte, hvis det er. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

På vej hjem fra morgenturen mødte vi for øvrigt den sure dame fra foreningen, der blev ved med at bukke sig ned over Shabi, og som sagde, at jeg skulle sige "tys" ligesom svenskerne. Hun kom gående på det modsatte fortov med sin lille hund. Hendes hund begyndte at knurre og gø af Tyson og Shabi, selvom damen sagde "du siger ikke noget, du SIGER altså ikke noget!" Mine hunde gik derimod bare artigt videre og ignorerede den lille hyshund. :klap: Måske skulle jeg have sagt til damen: "Du skal bare sige 'tys' ligesom svenskerne, så ved hun, at hun skal holde op med at gø". :mrgreen::drille:

 

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool :klap:

:lol: Ja du skulle!!!! :lol:

Må du gøre næste gang :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, det gør jeg faktisk ikke, de er alle sammen pakket ud for længst. :blink: De kasser, man kan se på billedet, er fyldt med RC fodersække, som Randi og jeg har fået som sponsorpræmier til den htm-konkurrence, vi arrangerer den 11/4. :-)

 

:roll: godt ord igen

 

På vej hjem fra morgenturen mødte vi for øvrigt den sure dame fra foreningen, der blev ved med at bukke sig ned over Shabi, og som sagde, at jeg skulle sige "tys" ligesom svenskerne. Hun kom gående på det modsatte fortov med sin lille hund. Hendes hund begyndte at knurre og gø af Tyson og Shabi, selvom damen sagde "du siger ikke noget, du SIGER altså ikke noget!" Mine hunde gik derimod bare artigt videre og ignorerede den lille hyshund. :klap: Måske skulle jeg have sagt til damen: "Du skal bare sige 'tys' ligesom svenskerne, så ved hun, at hun skal holde op med at gø". :mrgreen::drille:

 

:klap: det ville ha været KONGE, men nok en anelse provokerende:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers kan man jo altid selv hoppe op på havebordet for at se, om der skulle være flere frikadeller - ikke Lumi? :engel::mrgreen:

 

Aner virkelig ikke hvad du snakker om :genert: Min dydige Lumi kunne da aldrig finde på sådanne narrestreger :mrgreen:

 

 

 

Jeg er sikker på, at Tyson også ville være helt oppe at køre, hvis han vidste det. :hjerte: Jeg håber ikke, at Shabi bliver for meget udenfor, når Tyson og Lumi er sammen. :genert: Men så må hun jo komme op til sin nye moar og putte, hvis det er. :lun:

I starten der blir det nok lidt voldsomt for hende, når Lumi og Tyson lige skal krudte af sammen, men så tror jeg godt de kan hygge sig sammen alle tre :lun: Synes de plejer at være gode til at lade andre være med :-) Efter et par gange, så er de sikkert de 3 musketerer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...