Hop til indhold

Hvor store er jeres løver?


Freudika
 Share

Recommended Posts

haha! driller du min perfekte hund? jeg har ikke noget at sammenligne med, synes han har RIGELIG pels. men i forhold til otto, som vi mødte i sidste uge, er hans pels helt anderledes. ottos er meget, meget længere, og ligger lige som fladt ned - selv om den krøller. halfdans er stadig sådan blød og fluff, og han har f.eks. ikke skilning på ryggen eller noget :hmm:

 

det her er det nyeste billede jeg har, hvor du kan se lidt krop, det er en måned gammelt:

 

[ATTACH]35548[/ATTACH]

 

det her er helt nyt, men der kan man vist mest se, at der er rigeligt pandehår:

 

[ATTACH]35549[/ATTACH]

 

må lige prøve at få taget nogle fuldfigursbilleder snart.

JA han ligner sq Vidi meget godt :mrgreen: Han ser ud som pelsen er som den skal være (iflg. standarden)..

Löwchen pels må IKKE krølle.:Det er en af de største fejl, og på udstillingerne kan du se folk stå og proppe alt muligt i pelsen for at rette den ud..

Pelsen skal være silkeblød og med bølger, ikke krøller... Har du rørt ved Bobo (Beethoven)? Han har perfekt pels.. Den filtrer også meget mere end andre pelse..Tit er det nok at hunden bare klør sig så er der allerede gang i en filter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

haha! driller du min perfekte hund? jeg har ikke noget at sammenligne med, synes han har RIGELIG pels. men i forhold til otto, som vi mødte i sidste uge, er hans pels helt anderledes. ottos er meget, meget længere, og ligger lige som fladt ned - selv om den krøller. halfdans er stadig sådan blød og fluff, og han har f.eks. ikke skilning på ryggen eller noget :hmm:

 

det her er det nyeste billede jeg har, hvor du kan se lidt krop, det er en måned gammelt:

 

[ATTACH]35548[/ATTACH]

 

det her er helt nyt, men der kan man vist mest se, at der er rigeligt pandehår:

 

[ATTACH]35549[/ATTACH]

 

må lige prøve at få taget nogle fuldfigursbilleder snart.

 

Han er en super flot fyr altså... Min næste løwchen skal have sådan nogle farver.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en super flot fyr altså... Min næste løwchen skal have sådan nogle farver.. :lun:
Det er også en af mine yndlingsfarver (siger hun som pludselig har rimelig mange af de sort/hvide - som er min hadefarve).. Men sort sølv og sort/creme... Og de hvide..Men jeg tror aldrig jeg vil have en hvid igen..Eller også skal den hvertfald ikke udstilles :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også en af mine yndlingsfarver (siger hun som pludselig har rimelig mange af de sort/hvide - som er min hadefarve).. Men sort sølv og sort/creme... Og de hvide..Men jeg tror aldrig jeg vil have en hvid igen..Eller også skal den hvertfald ikke udstilles :mrgreen:

 

Er halfdan sort/creme?? Synes han virker så gylden i det..

Link til indlæg
Del på andre sites

nu ved jeg ikke lige, hvad du mener med skamklippet :fornaermet: men jo, han er studset (:cool:) i lysken og under maven, mest pg.a. tissegriseri. han er ikke klippet andre steder.
:hmm: Kunne du ikke have løftet lidt op i pelsen på siden inden du klippede ham... han ligner lidt en bedlington terrier, bare uden de der dimser på ørerne :mrgreen:

 

Aj driller bare.. men det var ved maven jeg mente... så ser pelsen helt normal ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Er halfdan sort/creme?? Synes han virker så gylden i det..

 

jeg har jo sagt, at det bare er snavs :lol: (han er jo født med hvide poter, mave og blis, så det er ikke meget af det gyldne, der ikke er medfødt hvidt, faktisk kun det i hovedet)

 

i øvrigt er han godt i gang med at blive grå over det meste af kroppen, så jeg er spændt på, hvordan han ender.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har jo sagt, at det bare er snavs :lol: (han er jo født med hvide poter, mave og blis, så det er ikke meget af det gyldne, der ikke er medfødt hvidt, faktisk kun det i hovedet)

 

i øvrigt er han godt i gang med at blive grå over det meste af kroppen, så jeg er spændt på, hvordan han ender.

 

I så fald - så lad vær med at vaske ham... :mrgreen:

 

Otto skifter også farve.. Tror han får sådan en sølvgrå "sadel"...

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: Mand og Motor sad i et tog, en inder kommer hen: "is that a dog?" ..ehmn, yes, siger Anders. "Oh" siger inderen meget skeptisk "looks more like a kind of lion" :mrgreen:

 

Så min løve er 57 cm høj og omkring 24 kilo!

Link til indlæg
Del på andre sites

Strukturen ser fin ud..Sig mig er han skamklippet sådan hist og her?? eller er hans pels naturligt så kort visse steder?

 

nu ved jeg ikke lige, hvad du mener med skamklippet :fornaermet: men jo, han er studset (:cool:) i lysken og under maven, mest pg.a. tissegriseri. han er ikke klippet andre steder.

 

Janni har sin helt egen def. af (skam)klipning:-D

Jeg blev mobbet med, at jeg havde klippet Cleo i hvalpeklip, som i hendes def. var nøgenhed.

Så lader hun pelsen gro = pelsen er dum, hvorefter hun tager MAKINEN:shock:

 

DET ER SKAMKLIP:shock::shock:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også en af mine yndlingsfarver (siger hun som pludselig har rimelig mange af de sort/hvide - som er min hadefarve).. Men sort sølv og sort/creme... Og de hvide..Men jeg tror aldrig jeg vil have en hvid igen..Eller også skal den hvertfald ikke udstilles :mrgreen:

 

Hov! Det var derfor, du så gerne ville sælge Dexter?:fornaermet:

Det må du da have fortrudt nu, hvor han har udviklet sig til en stjerne:blink: (Jep, jeg er forelsket i min hund)

 

Men ja, du har da virkelig haft et sort/hvid-plettet hvalpeår!:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter er i øvrigt vist nok noget mellem 34-36 cm høj. (Målt med en tommestok:genert:)

 

Vejer ca. 6,25 kg

 

Og måler nok omkring 35-36 cm i længden. For han er nemlig godt et par cm for lang til dækkener i en længde 33..

 

Hey! Nu ser jeg lige det der med at en Löwchen er firkantet.. Det passer da meget godt med Dexters mål:stupid:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter er i øvrigt vist nok noget mellem 34-36 cm høj. (Målt med en tommestok:genert:)

 

Vejer ca. 6,25 kg

 

Og måler nok omkring 35-36 cm i længden. For han er nemlig godt et par cm for lang til dækkener i en længde 33..

 

Hey! Nu ser jeg lige det der med at en Löwchen er firkantet.. Det passer da meget godt med Dexters mål:stupid:;-)

 

Orv - han er godt nok en stor og slank løwe..!! Smuk er han... kan nemlig godt lide de sort/hvide:lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh jo! Selvfølgelig kan du også godt lide de sort/hvide:mrgreen: Otto er jo også de farver:klap: Og han er sød:lun:

 

Det er han nemlig... Faktisk kiggede jeg på hans søster Bodil til at starte med.. men kunne ikke stå for Ottos farver - så det blev en han-hund kun pga. farven...:mrgreen:

 

Hvis Otto skal blive kvadratisk som Dexter mangler han kun 5 cm i højden.. haha.. måske lige optimistisk nok..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er han nemlig... Faktisk kiggede jeg på hans søster Bodil til at starte med.. men kunne ikke stå for Ottos farver - så det blev en han-hund kun pga. farven...:mrgreen:

 

Hanhunde er gode:-D Og pisse irriterende, når de er unghunde:stupid: (Nu generaliserer jeg lige ud fra Dexter)

 

Hvilken farve havde søsteren da?

 

Min ynglings-drømmefarve til en løve er sort/creme.:engel: Ligesom oskar-løvens to hunde.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...