Hop til indhold

Hvor store er jeres løver?


Freudika
 Share

Recommended Posts

Skal Halfdan også gå til agility?:mrgreen:

 

Hvor gammel er Halfdan nu?..

 

jæs, vi skal gå til agility, hvis det altså nogen sinde lykkes mig at lære min hund at komme når jeg kalder og den slags småting :cool:

 

i københavn er ventetiderne helt gakkede, så selv om jeg skrev os op i foråret, får vi nok først plads til august. så er der tid til et par lydighedshold i mellemtiden ...

 

og halfdan er 9 måneder nu. med alt hvad det indebærer af lækkert hår, teenagesløvsind og relativt flabet attitude :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jæs, vi skal gå til agility, hvis det altså nogen sinde lykkes mig at lære min hund at komme når jeg kalder og den slags småting :cool:

 

i københavn er ventetiderne helt gakkede, så selv om jeg skrev os op i foråret, får vi nok først plads til august. så er der tid til et par lydighedshold i mellemtiden ...

 

og halfdan er 9 måneder nu. med alt hvad det indebærer af lækkert hår, teenagesløvsind og relativt flabet attitude :mrgreen:

 

Dexter og jeg starter til agility i januar og har lige klaret hvalpeholdet med bravour. Men på det sidste er det gået ned af bagge netop pga. den dejlige flabede unghunde attitude:damn: Men jeg fik også Dexter skrevet op for ca 3 mdr siden, for at kunne komme på agilityholdet. Men der er alligevel ikke SÅ lang ventetid som derovre i Kbh:shock:

 

Jeg synes også at Dexters pels er blevet pisse irriterende ift at filtre:damn: Så dette er du heller ikke ene om for tiden;-) Og nej da, nu gider han da aldeles ikke at blive børstet på maven længere.. -Og det er jo netop der, han filtrer!!:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bodil er vist næsten helt sort... tror jeg... ærligt - kan ikke huske det..

 

Min næste løwe skal også være sort creme... som Halfdan eller farver som Billens lille nye Jessie...:lun::lun:

 

Billens Jessie bliver jo ikke ved med at have den farve. Hun bliver helt lys creme/næsten hvid med årene. Mener jeg..

 

Hov! Du snakker allerede om din næste løve!:slem: Så Otto bliver ikke for evigt ene-hund?:blink:

 

I øvrigt, hvordan kunne du overveje at få en hunhund, når nu også alle dine børn er drenge! Otto er da sikkert som skabt ind i banden:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Billens Jessie bliver jo ikke ved med at have den farve. Hun bliver helt lys creme/næsten hvid med årene. Mener jeg..

 

Hov! Du snakker allerede om din næste løve!:slem: Så Otto bliver ikke for evigt ene-hund?:blink:

 

I øvrigt, hvordan kunne du overveje at få en hunhund, når nu også alle dine børn er drenge! Otto er da sikkert som skabt ind i banden:blink:

 

Ja Jessie bliver vist lysere... hmm... men er ret sikker på, at hun bliver ved med at være ret lækker.. Tror bare gerne at jeg vil have en med lidt lysere ansigt, så man kan se øjnene ordenligt.. måske..

 

Skal have en løve mere - synes næsten det er synd at lade være.. Racen skriger jo efter en artsfælle som legekammerat..!! Men venter lige til økonomien lysner - og til Otto er så "rettet ind" at jeg kan holde til 2 af hans slags.. De kloge sige jo, at de lærer hinandens unoder:rolleyes:

 

Med 3-4 hanmennesker i hjemmet - så burde der egentlig være testoteron nok ik..??? Trængte til feminint selskab, men det må vente til vovse nr. 2... som jeg håber kan blive en tæve (aner ikke hvad køn der er smartest at vælge som hund nr 2)..

 

Hvornår flytter din anden løve ind?:slem: Kan jo næsten fornemme, at Janni har store planer på dine vejne.. Og skal det også være en omplaceringshund eller skal du have en fra helt lille?

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh jo! Selvfølgelig kan du også godt lide de sort/hvide:mrgreen: Otto er jo også de farver:klap: Og han er sød:lun:

Jeg elsker også sort/hvide:slem:

 

Ja Jessie bliver vist lysere... hmm... men er ret sikker på, at hun bliver ved med at være ret lækker.. Tror bare gerne at jeg vil have en med lidt lysere ansigt, så man kan se øjnene ordenligt.. måske..

 

Skal have en løve mere - synes næsten det er synd at lade være.. Racen skriger jo efter en artsfælle som legekammerat..!! Men venter lige til økonomien lysner - og til Otto er så "rettet ind" at jeg kan holde til 2 af hans slags.. De kloge sige jo, at de lærer hinandens unoder:rolleyes:

 

Med 3-4 hanmennesker i hjemmet - så burde der egentlig være testoteron nok ik..??? Trængte til feminint selskab, men det må vente til vovse nr. 2... som jeg håber kan blive en tæve (aner ikke hvad køn der er smartest at vælge som hund nr 2)..

 

Hvornår flytter din anden løve ind?:slem: Kan jo næsten fornemme, at Janni har store planer på dine vejne.. Og skal det også være en omplaceringshund eller skal du have en fra helt lille?

 

Janni har altid store planer på andres hunde-vegne:blink: se bare hvad jeg kom hjem med:stupid: skulle ha en løve og hjem kom en chi:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

og halfdan er 9 måneder nu. med alt hvad det indebærer af lækkert hår, teenagesløvsind og relativt flabet attitude :mrgreen:

 

Motor gad virkelig godt møde Halfdan, han siger at han lyder som en ægte hund - ligesom Motor selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige målt (med min fine lineal) Otto til næsten 28 cm... med den fart er han over en meter til april...:mrgreen:

 

Jo jo... vi fortsætter skam vækstspurten...:5up: Otto er netop målt til 29 cm - og 30 cm over bagbenene...(stadig med min fine og meget præcise lineal:genert:) ææhh... Håber forbenene kommer derop også.. P.t. ser han lidt tosset ud:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Tager lige tråden op, da jeg har målt prinsessen her til morgen :lun:

 

Blev noget overrasket og ked, fandt ud af hun er jo en kæmpe :oops:

 

Højde 30 cm, længde 34 cm, vægt 6 kg :shock:

 

Hun kan jo ikke stille op i hvalpeklassen til marts, men må op i sværvægterklassen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er ca. 5½ mdr. fra den 22.8. :genert:

 

Efter jeg skrev mit indlæg sendte jeg sms + billede til Janni, som syntes hun umiddelbart var fin, men jeg skulle sætte fodermængde ned og veje hende igen om 1 uge, så jeg vover lige 1 uge med en sulten løve :lol:

 

[ATTACH]38689[/ATTACH]

 

[ATTACH]38690[/ATTACH]

 

[ATTACH]38691[/ATTACH]

 

Dette er billederne fra i dag af min tykke løvebaby :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er ca. 5½ mdr. fra den 22.8. :genert:

 

Efter jeg skrev mit indlæg sendte jeg sms + billede til Janni, som syntes hun umiddelbart var fin, men jeg skulle sætte fodermængde ned og veje hende igen om 1 uge, så jeg vover lige 1 uge med en sulten løve :lol:

 

[ATTACH]38689[/ATTACH]

 

[ATTACH]38690[/ATTACH]

 

[ATTACH]38691[/ATTACH]

 

Dette er billederne fra i dag af min tykke løvebaby :lun:

 

Det siger hun altid:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...